Zomer Rit 134 km rit 18 juli 2020

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Taucha
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: za 29 november 2014, 19:44

Succes morgen Wouter, ik ga een surfje doen, is het beter weer voor dan op de fiets zitten.

Maarreh even over je te rijden route (Ben namelijk ideetjes op aan het doen voor een tocht in M'limburg voor in de lente als de stormen het land verlaten hebben.) klopt het dat er eigenlijk alleen tussen Berg en Mofert een paar stukken singletrack zitten? Of is het toch spannender dan het lijkt?
PaganiProductions

Taucha schreef: vr 21 februari 2020, 23:01 Succes morgen Wouter, ik ga een surfje doen, is het beter weer voor dan op de fiets zitten.

Maarreh even over je te rijden route (Ben namelijk ideetjes op aan het doen voor een tocht in M'limburg voor in de lente als de stormen het land verlaten hebben.) klopt het dat er eigenlijk alleen tussen Berg en Mofert een paar stukken singletrack zitten? Of is het toch spannender dan het lijkt?
Ja er liggen leuk stukje als ze weet te vinden heb ze ook nog niet allemaal gehad.
PaganiProductions

Zo de eerste groepsrit zit er al weer op van 2020
Er is een lid een van de club de gekomen om te fietsen.
We hebben een rustig ritje gedaan.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

:-q Jammer dat er niet meer waren maar de nattigheid van de laatste tijd nodigt niet uit.
"This species has amused itself to death"
PaganiProductions

kan niet meer schreef: za 22 februari 2020, 19:36 :-q Jammer dat er niet meer waren maar de nattigheid van de laatste tijd nodigt niet uit.
Beter eentje dan helemaal niemand.
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Taucha schreef: vr 21 februari 2020, 23:01 Maarreh even over je te rijden route (Ben namelijk ideetjes op aan het doen voor een tocht in M'limburg voor in de lente als de stormen het land verlaten hebben.) klopt het dat er eigenlijk alleen tussen Berg en Mofert een paar stukken singletrack zitten? Of is het toch spannender dan het lijkt?
Er zijn op diverse plekken wel leuke paadjes te vinden. Ik heb er nu een paar keer gefietst en zeker de eerste paar keer heb ik me verwonderd over de hoogte verschillen die er in het gebied aanwezig zijn. Heet zijn natuurlijk geen km's aan singeltracks die je tegenkomt. Maar toch...

In het najaar heb ik er een rondje met collega's gefietst. De tocht staat ook op strava.
Leukste stukjes zijn tussen 9,5 - 11 km, 14 - 14,5 km, 18,5 - 19,5 km en 21 - 24 km. Verder lopen door het Sweeltje en Munningsbosch ook enkele leuke paadjes. Vooral langs de Vlootbeek is mooi (wel vlak).

Wat ik vaker doe is als ik in een onbekend gebied ga fietsen dat ik in Strava naar de Heatmap kijk. Daar kun je wel zien waar veel gefietst wordt. Dat zijn dan ook meestal de leuke tracks.

Toertocht van Echt komt ook door deze omgeving. Deze pakt alleen weinig van de leuke tracks bij Montfort...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
Taucha
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: za 29 november 2014, 19:44

Rudy78 schreef: zo 23 februari 2020, 16:34 Er zijn op diverse plekken wel leuke paadjes te vinden. Ik heb er nu een paar keer gefietst en zeker de eerste paar keer heb ik me verwonderd over de hoogte verschillen die er in het gebied aanwezig zijn. Heet zijn natuurlijk geen km's aan singeltracks die je tegenkomt. Maar toch...

In het najaar heb ik er een rondje met collega's gefietst. De tocht staat ook op strava.
Leukste stukjes zijn tussen 9,5 - 11 km, 14 - 14,5 km, 18,5 - 19,5 km en 21 - 24 km. Verder lopen door het Sweeltje en Munningsbosch ook enkele leuke paadjes. Vooral langs de Vlootbeek is mooi (wel vlak).

Wat ik vaker doe is als ik in een onbekend gebied ga fietsen dat ik in Strava naar de Heatmap kijk. Daar kun je wel zien waar veel gefietst wordt. Dat zijn dan ook meestal de leuke tracks.

Toertocht van Echt komt ook door deze omgeving. Deze pakt alleen weinig van de leuke tracks bij Montfort...
Dank je voor de tip, misschien toch maar eens aanmelden bij strava dan. Ik verwonder me nu namelijk om het feit dat er een gigantisch mooi meinweggebied ligt met mega potenties wat betreft singletrack routes en dat die er gewoon bijna niet zijn. Ja, voornamelijk hier en daar wat smalle paadjes waar je ook wandelaars tegen kunt komen en zo nu en dan een leuk klein flowtrailtje. Maar de km's tracks zoals die op de Utrechtse Heuvelrug liggen die heb je daar niet, ondanks de hoogteverschillen.
PaganiProductions

Taucha schreef: ma 24 februari 2020, 10:06
Rudy78 schreef: zo 23 februari 2020, 16:34 Er zijn op diverse plekken wel leuke paadjes te vinden. Ik heb er nu een paar keer gefietst en zeker de eerste paar keer heb ik me verwonderd over de hoogte verschillen die er in het gebied aanwezig zijn. Heet zijn natuurlijk geen km's aan singeltracks die je tegenkomt. Maar toch...

In het najaar heb ik er een rondje met collega's gefietst. De tocht staat ook op strava.
Leukste stukjes zijn tussen 9,5 - 11 km, 14 - 14,5 km, 18,5 - 19,5 km en 21 - 24 km. Verder lopen door het Sweeltje en Munningsbosch ook enkele leuke paadjes. Vooral langs de Vlootbeek is mooi (wel vlak).

Wat ik vaker doe is als ik in een onbekend gebied ga fietsen dat ik in Strava naar de Heatmap kijk. Daar kun je wel zien waar veel gefietst wordt. Dat zijn dan ook meestal de leuke tracks.

Toertocht van Echt komt ook door deze omgeving. Deze pakt alleen weinig van de leuke tracks bij Montfort...
Dank je voor de tip, misschien toch maar eens aanmelden bij strava dan. Ik verwonder me nu namelijk om het feit dat er een gigantisch mooi meinweggebied ligt met mega potenties wat betreft singletrack routes en dat die er gewoon bijna niet zijn. Ja, voornamelijk hier en daar wat smalle paadjes waar je ook wandelaars tegen kunt komen en zo nu en dan een leuk klein flowtrailtje. Maar de km's tracks zoals die op de Utrechtse Heuvelrug liggen die heb je daar niet, ondanks de hoogteverschillen.
Voor singletrackjes kan je beter naar Roerdalen echt susteren is eigenlijk beter dan de meinweg daar weet ik al eral zat te liggen.
Alles ligt redelijk dicht in de buurt.
PaganiProductions

27 juni wil ik een langste dag gaan rijden
Aanmelden via deze link
Mijn doel is een ronde van Montfort Echt Susteren daarna een de maasbrug over door Roermond Ronde Beegderheide en Leudal misschien nog verder Noord Limburg in als nog conditie over hebben miniaal 70 of 80 km rijden totaal..
https://www.strava.com/clubs/519853/group_events/666673
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Je weet dat er maatregelen zijn i.v.m. Corona?
PaganiProductions

awinkel schreef: zo 10 mei 2020, 20:51 Je weet dat er maatregelen zijn i.v.m. Corona?
Ja ziet al genoeg groepen rijden zolang je maar afstand houd.
Als we allemaal solo rijden maakt het toch niks uit dan houden we ons toch aan de regels.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

PaganiProductions schreef: zo 10 mei 2020, 20:46 27 juni wil ik een langste dag gaan rijden
Aanmelden via deze link
Mijn doel is een ronde van Montfort Echt Susteren daarna een de maasbrug over door Roermond Ronde Beegderheide en Leudal misschien nog verder Noord Limburg in als nog conditie over hebben miniaal 70 of 80 km rijden totaal..
https://www.strava.com/clubs/519853/group_events/666673
En ik maar denken dat 21 Juni de langste dag was.
PaganiProductions

graduzzi schreef: ma 11 mei 2020, 05:13
PaganiProductions schreef: zo 10 mei 2020, 20:46 27 juni wil ik een langste dag gaan rijden
Aanmelden via deze link
Mijn doel is een ronde van Montfort Echt Susteren daarna een de maasbrug over door Roermond Ronde Beegderheide en Leudal misschien nog verder Noord Limburg in als nog conditie over hebben miniaal 70 of 80 km rijden totaal..
https://www.strava.com/clubs/519853/group_events/666673
En ik maar denken dat 21 Juni de langste dag was.
Die 27ste is een zaterdag.
PaganiProductions

De 27 is een zaterdag en door de week kost het verlof mij dus daarom in het weekend.
Plaats reactie