Winterberg 27 en 28 juli

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MetaMan
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 31 mei 2019, 00:10
Mijn mountainbike: Commencal Furious 2021

Bokmaaa schreef: do 25 juli 2019, 11:11 Ik zie een markt voor mountainbike.nl shirts. Eigen naam achterop, of voor maximale herkenbaarheid je nickname. :-q
Hahaha ja goed idee :-q want nu moet ik op zoek naar een man bij de snackbar met een helm op. Ach ik spreek ze gewoon allemaal aan. Zoveel kunnen het er niet zijn toch? :-D
New Commencal Furious Ride 2021 Medium (for Sale) :-q
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Heb een rode Cannondale Trigger..waarschijnlijk ook wel met een rood bezweet hoofd :D
:bier:
Gebruikersavatar
MetaMan
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 31 mei 2019, 00:10
Mijn mountainbike: Commencal Furious 2021

MVMVML schreef: do 25 juli 2019, 09:01 Of misschien afspreken op een bepaalde tijd op een bepaalde plek?
12 uur bij de snackcar bv?
Zullen we dit dan maar doen?
Dan ben ik om 12 uur daar wat aan het springen en zie ik jullie vanzelf. Hopelijk is het wel een beetje droog dan. :-{

Mij herken je trouwens aan mijn donker grijze Commencal Meta AM en ik heb een helm op. 8) :-q
New Commencal Furious Ride 2021 Medium (for Sale) :-q
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Anders trek je gewoon allemaal een Hawaii shirt aan. Schijnen je shred skills ook van te verbeteren...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

cheeta schreef: vr 26 juli 2019, 18:09 Anders trek je gewoon allemaal een Hawaii shirt aan. Schijnen je shred skills ook van te verbeteren...
Nou...als het eerst maar eens de airtime verbeterert :D na zoveel jaar is 2 seconden al veel :D
:bier:
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik ga het waarschijnlijk niet redden morgen, misschien zondag. Have fun 👍🏻
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Leuk jullie ff te hebben gesproken..moest helaas vroeg afhaken ivm lekke achterband. Duurde te lang om te fixen. Buitenband zat te grote scheur voor dat tubeless prut. Nog snel een binnenband er in gepropt(wat een gesmeer..)..maar die ook lek gereden op de Flow country. Volgende keer beter..
:bier:
Gangisalles
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1062
Lid geworden op: di 13 november 2007, 21:39

Zaten jullie niet recht tegenover de imbiss bij de fietsverhuur? Wij zitten in in appartementencomplex Gipfel.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...'
Gebruikersavatar
MetaMan
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 31 mei 2019, 00:10
Mijn mountainbike: Commencal Furious 2021

robin schreef: za 27 juli 2019, 13:34 Leuk jullie ff te hebben gesproken..moest helaas vroeg afhaken ivm lekke achterband. Duurde te lang om te fixen. Buitenband zat te grote scheur voor dat tubeless prut. Nog snel een binnenband er in gepropt(wat een gesmeer..)..maar die ook lek gereden op de Flow country. Volgende keer beter..
jeetje echt balen man. Ben je er morgen niet dan?
New Commencal Furious Ride 2021 Medium (for Sale) :-q
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Noteer voor de volgende keer onder het kopje "mee te nemen":
* reserve buitenband
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

cheeta schreef: za 27 juli 2019, 22:10 Noteer voor de volgende keer onder het kopje "mee te nemen":
* reserve buitenband
Nee..noteer voor de volgende keer..weg die tubeless prut en gewoon weer binnenbanden mee nemen.
Voor xc zal het best werken,ik vind het 3x niks.
:bier:
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

MetaMan schreef: za 27 juli 2019, 20:21
robin schreef: za 27 juli 2019, 13:34 Leuk jullie ff te hebben gesproken..moest helaas vroeg afhaken ivm lekke achterband. Duurde te lang om te fixen. Buitenband zat te grote scheur voor dat tubeless prut. Nog snel een binnenband er in gepropt(wat een gesmeer..)..maar die ook lek gereden op de Flow country. Volgende keer beter..
jeetje echt balen man. Ben je er morgen niet dan?
Nope ben net weer thuis in NL....Morgen de motor oppakken voor een weekie Moezel :winkie:
:bier:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

George schreef: vr 26 juli 2019, 23:26 Ik ga het waarschijnlijk niet redden morgen, misschien zondag. Have fun 👍🏻
Nog geweest? Zag je pd net pas.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

robin schreef: za 27 juli 2019, 13:34 Leuk jullie ff te hebben gesproken..moest helaas vroeg afhaken ivm lekke achterband. Duurde te lang om te fixen. Buitenband zat te grote scheur voor dat tubeless prut. Nog snel een binnenband er in gepropt(wat een gesmeer..)..maar die ook lek gereden op de Flow country. Volgende keer beter..
Ja balen zeg. Was er geen band meer te regelen daar?
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Gangisalles schreef: za 27 juli 2019, 18:30 Zaten jullie niet recht tegenover de imbiss bij de fietsverhuur? Wij zitten in in appartementencomplex Gipfel.
Wij zaten ook in Gipfel!
Plaats reactie