26-09-2020 : De 5 van... Rhenen!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2138
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Giant-E schreef: vr 25 september 2020, 12:58
Elvander schreef: vr 25 september 2020, 09:16 Indien het niet te dol wordt met de regen dan kom ik gewoon op de fiets.

Dan kan ik dus geen biertjes, nootjes of ribeyes meenemen, kan ik die door met een donatie hier of daar verkrijgen?
Ik kan ook wel ff een vignetje regelen als ruilmiddel als iemand die nog nodig heeft.
Ik heb net boodschappen gedaan, en Robko zorgt ook nog voor wat warms.
Maar neem zelf ook wat te eten mee, en vooral ook drinken want dat verzorgen wij niet.
Ik neem natuurlijk eten en drinken mee in de rugzak maar met een regenjasje erbij zit die dan wel echt vol.
Na de laatste voorspellingen lijkt het erop dat de auto toch handiger is dus we zien wel morgenochtend.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Af en toe zon en een enkele bui. Dat valt me nog alles mee. Wel fris, erg fris.

We hadden eigenlijk nog wat groter willen uitpakken maar daar hebben we toch echt wat beter weer voor nodig.
Dat gaan we dan ook zeker nog doen, en wel in mei/juni volgend jaar, tijdens de 5 van ............. :winkie:
tiny
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 695
Lid geworden op: ma 3 september 2007, 18:41
Mijn mountainbike: een fiets

Giant-E schreef: vr 25 september 2020, 15:33 Af en toe zon en een enkele bui. Dat valt me nog alles mee. Wel fris, erg fris.

We hadden eigenlijk nog wat groter willen uitpakken maar daar hebben we toch echt wat beter weer voor nodig.
Dat gaan we dan ook zeker nog doen, en wel in mei/juni volgend jaar, tijdens de 5 van ............. :winkie:
de 5 van amerongen :bier:
blijf je zelf er zijn al anderen genoeg :-D
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3165
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Giant-E schreef: vr 25 september 2020, 15:33 Af en toe zon en een enkele bui. Dat valt me nog alles mee. Wel fris, erg fris.

We hadden eigenlijk nog wat groter willen uitpakken maar daar hebben we toch echt wat beter weer voor nodig.
Dat gaan we dan ook zeker nog doen, en wel in mei/juni volgend jaar, tijdens de 5 van ............. :winkie:
.... de 5 van UHR9 :bier:
Daar kun je pas mee uitpakken, denk ik maar zo...
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Giant-E schreef: vr 25 september 2020, 13:01 10 uur verzamelen, dus we zullen iets na half 11 starten.

Oh dat ga ik redden, zijn we om een uur of 12 wel 5x rond en kan ik in de middag nog windsurfen :lol:
tot morgen.
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ik neem een camera mee om net als bij de vorige 2x een kort filmpje te maken achteraf.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Ik moet afzeggen helaas.
Misschien kom ik later nog aanwaaien maar denk het niet.
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Elvander maakt vanmorgen een opmerking over een vignet.

Geldt dat voor Rhenen ook ?
Ik kom zo weinig in deze omgeving om mij met vignetten bezig te houden want in Zeeland of Brabant waar ik normaal fiets is dat niet aan de orde.

Heeft iemand nog een vignet “te leen” voor een vernapering aan het eind van de dag ?
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3300
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Voor Rhenen heb je inderdaad ook een vignet nodig.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2138
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Oystein schreef: vr 25 september 2020, 18:46 Elvander maakt vanmorgen een opmerking over een vignet.

Geldt dat voor Rhenen ook ?
Ik kom zo weinig in deze omgeving om mij met vignetten bezig te houden want in Zeeland of Brabant waar ik normaal fiets is dat niet aan de orde.

Heeft iemand nog een vignet “te leen” voor een vernapering aan het eind van de dag ?
Ik heb er twee voor dit soort situaties dus we kunnen elkaar van dienst zijn, top
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Super !!!

Tot morgen :-)
Gebruikersavatar
Walk-a-Lot
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 september 2020, 11:09

Giant-E schreef: vr 25 september 2020, 13:02
Walk-a-Lot schreef: vr 25 september 2020, 12:01 Beetje last minute, maar is er morgen wellicht nog plek voor een nieuw forumlid? :roll:
Iedereen is welkom! :bier:
Leuk, tot morgen! :D
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4831
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Zo, de Caddy is volgepropt dus 't gaat er nu eindelijk van komen. Hopelijk is 't weer ons morgen gunstig gezind. :roll:

Ik moet jullie er nog wel even op wijzen dat wij erop rekenen dat een ieder bij Corona-symptomen thuisblijft. Ook de 1,5 meter afstand is iets om niet te vergeten. Hoe lastig dat soms ook is, weet ik uit eigen ervaring.

We staan vlak langs de openbare weg dus een fanatieke BOA zal geen moment twijfelen om iemand, of meerderen, op de bon te slingeren a 390 euries. Dan is je dag toch snel verziekt.

Wij zijn er klaar voor... Tot morgen! :bier:
RobertKroesbergen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 31 juli 2020, 18:52

Cool. Ik denk dat ik er morgenochtend ook ben (als ik me ook last minute nog kan aanmelden bij deze :-D ).
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Je kan in mijn plek gaan.. ik ga het helaas niet halen..
Plaats reactie