26-09-2020 : De 5 van... Rhenen!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Corona is belangrijke info, want misschien moet ook 'De 5' wel afgelast worden :o
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

RoySmit schreef: wo 4 maart 2020, 08:34 https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-1 ... antwoorden


Citaat uit dit stuk:

Is het nieuwe coronavirus (COVID-19) ernstiger dan een gebruikelijke griep?
Dat weten we nog niet goed. De officiële cijfers van dit moment lijken niet heel verontrustend. Maar we weten niet precies hoeveel vertraging er in de gegevens zit en of er sprake is van een onderrapportage en hoe groot die is.

Het punt is dat het om een nieuw virus gaat. Het is dan belangrijk om heel gedetailleerde informatie boven tafel te krijgen om precies te kunnen bepalen hoe gevaarlijk het virus is. Er is meer informatie nodig over de verspreiding van het virus, ook bij mensen die maar een beetje of helemaal niet ziek worden. En van alle mensen die ziek worden, wil je eigenlijk precies weten wat ze hebben gedaan.
Dus loop je maar op de conclusie vooruit en roep je alvast "dat het allemaal paniek is en dat het dus maar een griepje is"?

Ik ben blij dat je het zelf al nuanceert!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Lars TB schreef: wo 4 maart 2020, 15:46 Corona is belangrijke info, want misschien moet ook 'De 5' wel afgelast worden :o
Gewoon afstand houden van elkaar. Ik zie het zeker niet afgelast worden. De afmeldingen kunnen last minute toenemen maar er gaan altijd minimaal 2 of 3 gekken alsnog fietsen :D
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Victor1977 schreef: wo 4 maart 2020, 16:19
Lars TB schreef: wo 4 maart 2020, 15:46 Corona is belangrijke info, want misschien moet ook 'De 5' wel afgelast worden :o
Gewoon afstand houden van elkaar. Ik zie het zeker niet afgelast worden. De afmeldingen kunnen last minute toenemen maar er gaan altijd minimaal 2 of 3 gekken alsnog fietsen :D
Die zijn ten dode opgeschreven... 8)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Lars TB schreef: wo 4 maart 2020, 17:04
Victor1977 schreef: wo 4 maart 2020, 16:19

Gewoon afstand houden van elkaar. Ik zie het zeker niet afgelast worden. De afmeldingen kunnen last minute toenemen maar er gaan altijd minimaal 2 of 3 gekken alsnog fietsen :D
Die zijn ten dode opgeschreven... 8)
Ik waag het erop, we wachten al maanden op die 18 april. Mijn eerste keer in Rhenen dus het moet gewoon doorgaan :bier:
Enige wat voor mij een twijfel geval is zijn die 5 rondjes. Momenteel is 1 a 2 rondjes meer op zijn plaats wat betreft conditie en kracht :D
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Victor1977 schreef: wo 4 maart 2020, 17:26
Lars TB schreef: wo 4 maart 2020, 17:04

Die zijn ten dode opgeschreven... 8)
Ik waag het erop, we wachten al maanden op die 18 april. Mijn eerste keer in Rhenen dus het moet gewoon doorgaan :bier:
Enige wat voor mij een twijfel geval is zijn die 5 rondjes. Momenteel is 1 a 2 rondjes meer op zijn plaats wat betreft conditie en kracht :D
Dus met of zonder virus, bij 5 rondjes ben jij sowieso dood...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Lars TB schreef: wo 4 maart 2020, 17:28
Victor1977 schreef: wo 4 maart 2020, 17:26

Ik waag het erop, we wachten al maanden op die 18 april. Mijn eerste keer in Rhenen dus het moet gewoon doorgaan :bier:
Enige wat voor mij een twijfel geval is zijn die 5 rondjes. Momenteel is 1 a 2 rondjes meer op zijn plaats wat betreft conditie en kracht :D
Dus met of zonder virus, bij 5 rondjes ben jij sowieso dood...
zoiets ja :lol:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Victor1977 schreef: wo 4 maart 2020, 17:26
Enige wat voor mij een twijfel geval is zijn die 5 rondjes. Momenteel is 1 a 2 rondjes meer op zijn plaats wat betreft conditie en kracht :D
Geldt ook voor mij hoor, laatst na een rondje AM en LE helemaal gesloopt. (Beetje lopen tobben met de gezondheid de laatste maanden.)
Dan maar op het tandvlees maar die 5 gaan we gewoon halen hoor, ik neem je wel op sleeptouw. :-q
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ik doe na 5 rondjes wel mond-op-mond beademing bij jullie :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Laat me dan toch maar doodgaan. :-{
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Lars TB schreef: wo 4 maart 2020, 15:49
RoySmit schreef: wo 4 maart 2020, 08:34 https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-1 ... antwoorden


Citaat uit dit stuk:

Is het nieuwe coronavirus (COVID-19) ernstiger dan een gebruikelijke griep?
Dat weten we nog niet goed. De officiële cijfers van dit moment lijken niet heel verontrustend. Maar we weten niet precies hoeveel vertraging er in de gegevens zit en of er sprake is van een onderrapportage en hoe groot die is.

Het punt is dat het om een nieuw virus gaat. Het is dan belangrijk om heel gedetailleerde informatie boven tafel te krijgen om precies te kunnen bepalen hoe gevaarlijk het virus is. Er is meer informatie nodig over de verspreiding van het virus, ook bij mensen die maar een beetje of helemaal niet ziek worden. En van alle mensen die ziek worden, wil je eigenlijk precies weten wat ze hebben gedaan.
Dus loop je maar op de conclusie vooruit en roep je alvast "dat het allemaal paniek is en dat het dus maar een griepje is"?

Ik ben blij dat je het zelf al nuanceert!
Sorry maar moet toch reageren.
Ik heb nergens gezegd dat het maar een griepje is he... ik zeg alleen dat aan een gewone griep meer mensen overlijden per jaar dus geen woorden in me mond leggen aub.

En ja ik roep nog steeds dat het allemaal paniek zaaien is.

Laten we hopen dat ik het goed heb toch?

Maar verder ben je lief en heb je tenminste ook een uitgesproken mening.

Maar nu ga ik niet meer over corona praten ik ga ze wel drinken!
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ja, en nu moet Lars natuurlijk weer reageren, toch? :roll:

Volgens mij is er elders op dit medium wel een betere plek voor deze oeverloze discussie, nietwaar?
PaganiProductions

Ik vind wel dat jullie verkeers regelaars moeten regelen met zoveel mensen op zo´n klein baantje dat ongelukken worden of files,
Deze vind ik wel passen bij jullie
Afbeelding
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4827
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Jij weet niet waarover je praat, met je "klein baantje". Nergens anders ligt zo'n perfecte flowtrail als bij Rhenen.

Dus.... eerst alle route's rijden op de UHR, dan mag je meepraten. Tot 18 april, hè? :bier:
PaganiProductions

Giant-E schreef: wo 4 maart 2020, 19:17 Jij weet niet waarover je praat, met je "klein baantje". Nergens anders ligt zo'n perfecte flowtrail als bij Rhenen.

Dus.... eerst alle route's rijden op de UHR, dan mag je meepraten. Tot 18 april, hè? :bier:
Misschien met kerstmist of als passen en pinksteren op een dag vallen ofzo.
Plaats reactie