Teutoburgerwald

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Reigner
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 2 januari 2019, 20:39
Mijn mountainbike: Deventer

JBO80 schreef: zo 8 maart 2020, 17:50 Geen probleem, altijd leuk nog een potentieel geinteresseerde. Gisteren ben ik daar weer gaan fietsen met de buurman. Echter na 11 km ging hij onderuit en viel zijn schouder uit de kom. Hij is dus even uitgeschakeld. Ik moet even kijken wanneer ik weer een mogelijkheid heb om daar te gaan fietsen. Het zal waarschijnlijk een zondag zijn en dat laat ik hier dan ff weten. :-q

Zo alles oke met je buurman?
Ja laat maar weten dan!
Giant reign 2018
Nsbikes eccentric
JBO80
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 23 oktober 2019, 16:27

Naar omstandigheden gaat het heel goed, waarschijnlijk geen ander letsel. Het was een heel spektakel, want je moet dan ook verplicht naar het ziekenhuis en ik werd door de politie naar mijn auto gebracht :-q . Die Duitsers zijn zo slecht nog niet :-D
Reigner
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 2 januari 2019, 20:39
Mijn mountainbike: Deventer

Oh gelukkig!
verplicht naar het ziekenhuis ook. 🤣
Zodra dat coronavirus weg is en we mogen weer Duitsland in, dan ga ik!
Giant reign 2018
Nsbikes eccentric
Tomas_
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 15 mei 2020, 09:14

Ik ben benieuwd naar de route vanaf Tecklenburg, kun je die delen? Wil zelf ook die omgeving gaan rijden. Hebzelf ook Komoot. Hoe zit het eigenlijk met die mondkapjes verpkichting, geld die daar ook?
Tomas_
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 15 mei 2020, 09:14

-dubbelpost-
Laatst gewijzigd door Tomas_ op do 4 juni 2020, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Tomas_
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 15 mei 2020, 09:14

-triplepost-
Laatst gewijzigd door Tomas_ op do 4 juni 2020, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Ik ben pas nog op Teutoburgerwoud wezen fietsen. Er geld buiten geen mondkapjes verplichting. Als je ergens naar binnen gaat ( koffie of om sanitaire stop )dan geld wel een mondkapjes verplichting. Ik zag dat veel mensen een sjaal voor deden, dat schijnt ook genoeg te zijn. Er zijn wel vooral op zondag veel wandelaars op het heuvelruggetje.
Reigner
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 2 januari 2019, 20:39
Mijn mountainbike: Deventer

Tomas_ schreef: wo 3 juni 2020, 07:30 Ik ben benieuwd naar de route vanaf Tecklenburg, kun je die delen? Wil zelf ook die omgeving gaan rijden. Heb zelf ook Komoot. Hoe zit het eigenlijk met die mondkapjes verplichting, geld die daar ook?

Weet niet hoe ik het anders zou moeten delen.
Het was gewoon vrij rijden

Bekijk mijn activiteit op Strava: https://strava.app.link/vKzMWzyF16
Giant reign 2018
Nsbikes eccentric
Gebruikersavatar
Joop!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 232
Lid geworden op: ma 2 december 2019, 21:05
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9.7

Zelf afgelopen maandag in de Eifel geweest. Eindje sturen, hapje eten en drinken op het terras. Een buffy voldoet ook als mondkapje in winkels, tankstations en als je het terras op loopt/wilt...
...is meer ter bescherming van de medewerkers dan van de bezoekers heb ik het idee.
Tomas_
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 15 mei 2020, 09:14

Reigner schreef: wo 3 juni 2020, 23:03
Tomas_ schreef: wo 3 juni 2020, 07:30 Ik ben benieuwd naar de route vanaf Tecklenburg, kun je die delen? Wil zelf ook die omgeving gaan rijden. Heb zelf ook Komoot. Hoe zit het eigenlijk met die mondkapjes verplichting, geld die daar ook?

Weet niet hoe ik het anders zou moeten delen.
Het was gewoon vrij rijden

Bekijk mijn activiteit op Strava: https://strava.app.link/vKzMWzyF16
mmm de link werkt bij niet.
JBO80
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 23 oktober 2019, 16:27

Op 27 juni as ga ik met Allride MTB nog een Teutoburgerwald trailtour doen en zal dat ook vastleggen met Strava. Zelf ben ik verder niet handig met delen van Strava routes. Wellicht dat na de zomervakantie we met een beperkt aantal daar gezamenlijk een route kunnen fietsen. Heb sinds kort mijn nieuwe fiets en die wil graag het zwaardere werk aan gaan.
Reigner
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 2 januari 2019, 20:39
Mijn mountainbike: Deventer

JBO80 schreef: vr 5 juni 2020, 19:06 Op 27 juni as ga ik met Allride MTB nog een Teutoburgerwald trailtour doen en zal dat ook vastleggen met Strava. Zelf ben ik verder niet handig met delen van Strava routes. Wellicht dat na de zomervakantie we met een beperkt aantal daar gezamenlijk een route kunnen fietsen. Heb sinds kort mijn nieuwe fiets en die wil graag het zwaardere werk aan gaan.

Leuk idee, let's ride!
Giant reign 2018
Nsbikes eccentric
wibas
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 802
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Cannondale FSI-1 Cannondale scalpel

Hoeveel tijd of km wil je daar gaan doen.
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

JBO80 schreef: vr 5 juni 2020, 19:06 Op 27 juni as ga ik met Allride MTB nog een Teutoburgerwald trailtour doen en zal dat ook vastleggen met Strava. Zelf ben ik verder niet handig met delen van Strava routes. Wellicht dat na de zomervakantie we met een beperkt aantal daar gezamenlijk een route kunnen fietsen. Heb sinds kort mijn nieuwe fiets en die wil graag het zwaardere werk aan gaan.
Doe Han de groeten van mij, je kunt een hoop van hem leren :-q
JBO80
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 23 oktober 2019, 16:27

De vorige keer heb ik zo'n 30 km met 1000 hoogtemeters gefietst. Nu heb ik een 625 watt accu dus zou een dikke 40 ook moeten kunnen. Mij gaat het om de lol dus als mensen minder willen fietsen, helemaal prima, ik vind het al super om daar de regio met meer regelmaat te verkennen met mede enthousiastelingen.

Ik weet wel zeker dat ik veel van Han kan leren. Sinds ik e-mtb's ben gaan fietsen is er een nieuwe wereld voor me open gegaan. Graag wil ik ook meer Gravity style MTB gaan doen, en dat op mijn bijna 40ste 😁. Het Teutoburgerwald leent zich daar goed voor, en van daaruit de horizon verder verbreden 🤘
Plaats reactie