MTB maatje gezocht omgeving Opperdoes/Medemblik

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
walther59
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 31 december 2019, 19:01

Ben opzoek naar mountainbike maatjes in de omgeving Opperdoes . Ben zelf een toerder en rij graag in het PWN gebied en in mijn eentje rijden vind ik maar niets.
Arjanv
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: di 29 oktober 2019, 19:40

Grappig dat ik hier ook je bericht tegen kom... Ik had op het MTB noord west forum ook gereageerd. Tekst ff gekopieerd:
Ik ben naar hetzelfde op zoek als jou. Ik fiets soms samen maar vaak alleen een rondje in het zelfde gebied als jou.
Meestal dijkgat / robbenoord en geestmermbacht. In de zomer vaak in de avond rondje Medemblik, vooroever Onderdijk.
Verder regelmatig een toertocht. Volgens mij hebben we vorig jaar met elkaar staan te praten op de boot terug vanaf toertocht Texel. Ik woon denk ik, in hetzelfde dorp als jou.
Mocht je het leuk vinden om eens samen te rijden mag je me altijd een pb sturen. Ik ben ook geen wedstrijdrijder maar hou van gewoon lekker buiten actief bezig zijn.
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3250
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ik rijdt veel door jullie tuin heen.
Van de lokale toertocht hoef je t niet te hebben :winkie:

Kan misschien eens aansluiten.
Ondanks dat ik wel wedstrijden rijdt, rijdt ik hoofdzakelijk langzame rondjes in de buurt.

Rijdt liever op de Veluwe als PWN, bijna net zo ver.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
walther59
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 31 december 2019, 19:01

Arjanv schreef: za 22 februari 2020, 20:10 Grappig dat ik hier ook je bericht tegen kom... Ik had op het MTB noord west forum ook gereageerd. Tekst ff gekopieerd:
Ik ben naar hetzelfde op zoek als jou. Ik fiets soms samen maar vaak alleen een rondje in het zelfde gebied als jou.
Meestal dijkgat / robbenoord en geestmermbacht. In de zomer vaak in de avond rondje Medemblik, vooroever Onderdijk.
Verder regelmatig een toertocht. Volgens mij hebben we vorig jaar met elkaar staan te praten op de boot terug vanaf toertocht Texel. Ik woon denk ik, in hetzelfde dorp als jou.
Mocht je het leuk vinden om eens samen te rijden mag je me altijd een pb sturen. Ik ben ook geen wedstrijdrijder maar hou van gewoon lekker buiten actief bezig zijn.
Beste Arjan,

Van het bericht bij noord west heb ik niets gehoord. Van mountainbike.nl kreeg ik wel een bericht. Het gesprek op de boot kan ik mij nog herinneren. Je was er met vrienden, vrouw kinderen en hond. Denk dat ik weet waar je woont, want loop er wel eens langs met onze hond. (kooiker). Heb zeker zin om eens samen te fietsen. Woon op De Waarde.
Tot horens,

Walther
Arjanv
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: di 29 oktober 2019, 19:40

tiewrap schreef: za 22 februari 2020, 20:18 Ik rijdt veel door jullie tuin heen.
Van de lokale toertocht hoef je t niet te hebben :winkie:

Kan misschien eens aansluiten.
Ondanks dat ik wel wedstrijden rijdt, rijdt ik hoofdzakelijk langzame rondjes in de buurt.

Rijdt liever op de Veluwe als PWN, bijna net zo ver.
Ik rijdt vaak de Texel en napoleon toertocht. De andere (als ze doorgaan) vindt ik niet bijzonder. Ik wil ook nog wel eens bij Appelscha en in Brabant gaan fietsen. Dit combineer ik vaak met een bezoek aan familie en vrienden. Ik sta er wel voor open hoor om eens te fietsen in de veluwe.Is met een groepje leuk om eens een dagje te fietsen.
Arjanv
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: di 29 oktober 2019, 19:40

walther59 schreef: zo 23 februari 2020, 01:43
Arjanv schreef: za 22 februari 2020, 20:10 Grappig dat ik hier ook je bericht tegen kom... Ik had op het MTB noord west forum ook gereageerd. Tekst ff gekopieerd:
Ik ben naar hetzelfde op zoek als jou. Ik fiets soms samen maar vaak alleen een rondje in het zelfde gebied als jou.
Meestal dijkgat / robbenoord en geestmermbacht. In de zomer vaak in de avond rondje Medemblik, vooroever Onderdijk.
Verder regelmatig een toertocht. Volgens mij hebben we vorig jaar met elkaar staan te praten op de boot terug vanaf toertocht Texel. Ik woon denk ik, in hetzelfde dorp als jou.
Mocht je het leuk vinden om eens samen te rijden mag je me altijd een pb sturen. Ik ben ook geen wedstrijdrijder maar hou van gewoon lekker buiten actief bezig zijn.
Beste Arjan,

Van het bericht bij noord west heb ik niets gehoord. Van mountainbike.nl kreeg ik wel een bericht. Het gesprek op de boot kan ik mij nog herinneren. Je was er met vrienden, vrouw kinderen en hond. Denk dat ik weet waar je woont, want loop er wel eens langs met onze hond. (kooiker). Heb zeker zin om eens samen te fietsen. Woon op De Waarde.
Tot horens,

Walther
Dat kan wel eens kloppen. Ik woon bijna het dorp uit richting de HVC. Om te gaan fietsen ben ik vaak gebonden aan het weekend. Ik heb je een PB gestuurd.
Plaats reactie