Clubje/individuele rijders gezocht voor HoLa of ZeisterLitz, en soms UH.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
TimoWH
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 9 maart 2017, 21:32
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 4

Mijn vaste mtb-mattie gaat verhuizen ;-(

Ik ben dus op zoek naar een groepje of individuele rijder waar ik af- en toe kan aansluiten voor een snelle rit van een van de twee bovengenoemde. Liefs een rappe groep om me zelf een beetje aan op te trekken. Prima als die wat vlotter zijn. Maar individuele rijders zijn natuurlijk ook welkom! Ik heb ivm werk nogal een veranderend rooster dus zal niet vaste prik op een vaste dag kunnen rijden en weekenden zijn vaak lastiger dan door de weeks (of het moet een toertocht zijn). Daarom zijn mtb-clubs meestal geen optie (toch?)

Om een ideetje te geven, beide gekoppelde koersen gaan ruimschoots binnen de anderhalf uur. En langere ritten als bv Leersum, HogeGinkel, Amerongen en Rhenen in net iets over de drie uur. Ook de 200km marathons rij ik graag. De Bartje 200 ging in 8.42 uur. Kijk rustig rond op mijn Strava, waar uiteraard lang niet alles op staat.

Zowel in de ochtend onder schooltijd, als avond na het eten kan er getraind worden, en andere tracks kunnen natuurlijk ook.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5590
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Misschien moet je het wel in perspectief stellen.

Ik rijd zelf de grote 4 (Leersum t/m Rhenen) in 2u45min, en daarbij kom ik bij lange na niet in de buurt van de snelheid van de toppers :-q
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Bartje met een gemiddelde van 22km/u is zo slecht nog niet :D eerder gezegd, zeer goed gereden :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
TimoWH
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 9 maart 2017, 21:32
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 4

Dank voor jullie reacties, ik besef heel goed dat er zat zijn die nog een klap harder gaan. Ik zie soms idd bizare tijden op strava of bii marathons voorbij komen waar ik lang niet aan kom. Ik hoop niet dat ik daar de verkeerde indruk bij wek! Waar ik vooral op doel is dat ik graag fiets om het fietsen. Ik hou van de sportieve uitdaging te rijden met mensen die je net wel- of net niet bij kunt houden. Elkaar opjagen harder te gaan. Dat idee :-)
Gebruikersavatar
Mudface
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: za 15 december 2007, 15:40
Mijn mountainbike: Cubanisto Niner Air9 rigid '13 + Mikkeller Niner Air9 RDO '15 + Orbea OIZ M Pro TR Raw '22

Vorig weekend PB-tje gestuurd. NIet gezien of gewoon geen zin? :bier:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Je kan toch zien of je pb "gelezen" is :-?
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie