De 6 Ronde Van Horst Noord Limburg 6 juni 2020!!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
PaganiProductions

Voor iedereen die in het zuiden woont en verder kan ook geen zin om om helemaal naar de randstad hoeft te rijden
We kunnen ook een van mooiste Routes van Nederland rijden die van Horst.
Start locatie Lorbaan , 5966 PG Meterik er ligt een parkeer plaats bij de route.
Opgeven kan bij mij we hebben de lange of het ook de kortere route doen maakt niks uit
Wegens een of andere Corona bier virus ofzo verplaatst naar 6 juni 2020

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op zo 10 mei 2020, 20:32, 9 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Slim van je om er geen "5 van" te maken. Daar zit patent op. En is 1x per jaar, niet al een maand later. :wink:
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Dat is dan een ritje van 100k. Dus de 100 van horst, rust daar ook geen patent op? :winkie:
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
PaganiProductions

naze1975 schreef: za 29 februari 2020, 23:38 Dat is dan een ritje van 100k. Dus de 100 van horst, rust daar ook geen patent op? :winkie:
Heb het een andere naam gegeven probleem opgelost.
PaganiProductions

Giant-E schreef: za 29 februari 2020, 23:34 Slim van je om er geen "5 van" te maken. Daar zit patent op. En is 1x per jaar, niet al een maand later. :wink:
Ik steek mij dat geld liever in mijn zak bovendien in Horst lekker dichtbij en zo net leuk als ergens boven de rivieren fietsen
Noord Brabant en Limburg zijn beste fiets provincies bij uitstek dat weet iedereen toch.
En de 100 van Horst gaat toch buiten de routes rijden neem ik.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

PaganiProductions schreef: za 29 februari 2020, 23:44 Ik steek mij dat geld liever in mijn zak bovendien in Horst lekker dichtbij en zo net leuk als ergens boven de rivieren fietse.
Een stuk minder leuk hoor. Je komt nu dus ineens niet meer naar Rhenen? :~
Noord Brabant en Limburg zijn beste fiets provincies bij uitstek dat weet iedereen toch.
Hieruit blijkt dat je nog nooit op de UHR bent geweest.
PaganiProductions

Giant-E schreef: zo 1 maart 2020, 10:42
PaganiProductions schreef: za 29 februari 2020, 23:44 Ik steek mij dat geld liever in mijn zak bovendien in Horst lekker dichtbij en zo net leuk als ergens boven de rivieren fietse.
Een stuk minder leuk hoor. Je komt nu dus ineens niet meer naar Rhenen? :~
Noord Brabant en Limburg zijn beste fiets provincies bij uitstek dat weet iedereen toch.
Hieruit blijkt dat je nog nooit op de UHR bent geweest.
Ik zal proberen naar Rhenen te komen maar beloof niks als ik kom is het voor hele weekend vrijdag avond tot zondag.
ik ben 90 euro kwijt voor dat 2 nachten te slapen in de omgeving hierbij komt eten en vignet etc nog erbij.
En ik zou het ook leuk vinden als jullie ook naar mijn lets ride in Horst komen daarom heb ik het ook een maand later gezet.
Vandaar onder voorbehoud.
Maar van Limburg en Noord Brabant komt daarom komt iedereen ook naar onze 2 provicies dat is ook niet voor niks.
Heb je misschien aandelen in de UHR.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Eerst routes rijden op UHR, dan pas de (zinloze) discussie aangaan, Wouter.
PaganiProductions

Giant-E schreef: zo 1 maart 2020, 23:04 Eerst routes rijden op UHR, dan pas de (zinloze) discussie aangaan, Wouter.
Dan weet niet als naar de UHR afreis zeker niet voor een dag.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

PaganiProductions schreef: za 29 februari 2020, 23:10 Voor iedereen die in het zuiden woont en verder kan ook geen zin om om helemaal naar de randstad hoeft te rijden
We kunnen ook een van mooiste Routes van Nederland rijden die van Horst.
Start locatie Lorbaan , 5966 PG Meterik er ligt een parkeer plaats bij de route.
Opgeven kan bij mij we hebben de lange of het ook de kortere route doen maakt niks uit
Ik kan zelf helaas niet omdat ik werken moet maar uit betrouwbare bron weet ik dat de volgende bikers graag komen dus zet ze alvast onder voorbehoud op je lijstje. Het zijn allemaal nuttelozen maar dat moet geen probleem zijn.

1 Mud Mate
2 Vibemaker
3 Wielmaat
4 Bergbike
5 MacReal
6 Kapitein Iglo
7 Bowiex
8
9
10
PaganiProductions

Dice Oldskool schreef: ma 2 maart 2020, 08:55
PaganiProductions schreef: za 29 februari 2020, 23:10 Voor iedereen die in het zuiden woont en verder kan ook geen zin om om helemaal naar de randstad hoeft te rijden
We kunnen ook een van mooiste Routes van Nederland rijden die van Horst.
Start locatie Lorbaan , 5966 PG Meterik er ligt een parkeer plaats bij de route.
Opgeven kan bij mij we hebben de lange of het ook de kortere route doen maakt niks uit
Ik kan zelf helaas niet omdat ik werken moet maar uit betrouwbare bron weet ik dat de volgende bikers graag komen dus zet ze alvast onder voorbehoud op je lijstje. Het zijn allemaal nuttelozen maar dat moet geen probleem zijn.

1 Mud Mate
2 Vibemaker
3 Wielmaat
4 Bergbike
5 MacReal
6 Kapitein Iglo
7 Bowiex
8
9
10
Goed mensen ik zal er wat van maken.
Zal ook voor wat lichte catering koffie en vlaai zorgen.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Wacht nog maar even met de bestelling plaatsen. :roll:

Je weet maar nooit of iedereen wel op komt dagen. Onder voorbehoud hè. :wink:
PaganiProductions

Dice Oldskool schreef: ma 2 maart 2020, 12:07 Wacht nog maar even met de bestelling plaatsen. :roll:

Je weet maar nooit of iedereen wel op komt dagen. Onder voorbehoud hè. :wink:
We zullen zien dat zie ik wel tegen die tijd.
Gelukkig ken ik nog mensen buiten dit forum :wink: :-q :winkie:
Onder voorbehoud natuurlijk :bier: :lol:
Bij voldoende mensen is natuurlijk wel vlaai en koffie bij als echt serieuze deelnemers zijn je weet maar nooit als je niet komt opdraven geen lekker vlaai en koffie op eigen risico.
https://www.strava.com/clubs/519853/group_events/668512
Aanmelden van via strava kan ook
Afbeelding
Afbeelding
Nutteloze zijn zeer welkom dat is geen vroege of late 1 april grap ik ben er dan echt jullie ook?
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ik heb het ze nogmaals gevraagd en ik was iets te voorbarig. Ze zeggen allemaal af. Niet omdat het ze niet leuk lijkt maar om andere privé redenen.

Maar er zullen vast anderen hun plek innemen op je lijstje.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ik zeg ook af te ver weg.
Plaats reactie