De 6 Ronde Van Horst Noord Limburg 6 juni 2020!!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
PaganiProductions

Giant-E schreef: di 3 maart 2020, 10:14 Ik zeg ook af te ver weg.
Dan niet.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Dat is niet echt vriendelijk Wouter.
PaganiProductions

Dice Oldskool schreef: di 3 maart 2020, 21:57 Dat is niet echt vriendelijk Wouter.
Ik ga verder er niks op zeggen en zit er ook niet echt mee ik ken ook nog mountainbikers buiten dit forum
Dat krijg je ervan he. ben effe uit gepraat over dit onderwerp.
Verder Afbeelding
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op di 3 maart 2020, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4823
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Nou, de aanmeldingen zullen nu vast met tientallen tegelijk binnenkomen. :-q
PaganiProductions

Giant-E schreef: di 3 maart 2020, 22:38 Nou, de aanmeldingen zullen nu vast met tientallen tegelijk binnenkomen. :-q
Jij zal wel veel afmeldingen krijgen :roll: :roll:
Aanmeldingen die nooit komen opdagen bij mijn rit ik kan er niet mee echt zitten hoe minder zielen hoe meer vlaai.
Teveel mensen is toch niet leuk word te druk op de route.
En voor de mensen die toch willen komen wat niet ik geloof die eerst dit lied leren daarna mogen ze pas verder rijden en naar Horst komen en met zachte g praten anders versta ik je niet ik spreek geen abn.
:-D :-q :o


P s ik geen hekel aan mensen mensen aan boven de rivieren maar woon wel in de mooiste fiets Provincie van Nederland Limburg #1 !!!!!!!
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Nou zeg, zoals Rob Geus zou zeggen: ik wordt hier niet vrolijk van.
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Ga je meerdere route rijden of horst paar maal???
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

De toon wordt gevoed door iets te lange tenen zo lijkt het. Rij enkele keren per maand de route Horst. Echter er zijn zeker mooiere routes zoals die op de uhr te vinden zijn, maar ook rondom Nijmegen en het Reichswald. Laat onverlet dat Horst wel uitnodigt om hard rond te gaan en er meestijds zeer goed onderhouden bij ligt. Ook enkele routes in Brabant en op de Veluwe zijn ook zeer prettig om te rijden.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16072
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Peter243 schreef: wo 4 maart 2020, 22:37 De toon wordt gevoed door iets te lange tenen zo lijkt het.
Het is inderdaad wat flauw om Wouter zo aan te pakken. Hij doet zijn best, kan er verder ook niet veel aan doen.



Maar Wouter, 6x Horst is wat te veel van het goede, ik denk niet dat iemand zich daarvoor gaat aanmelden. Dus probeer toch wat anders te organiseren. Je hebt genoeg tips gekregen van wat eventueel wel gaat werken.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

Lars TB schreef: wo 4 maart 2020, 22:43
Peter243 schreef: wo 4 maart 2020, 22:37 De toon wordt gevoed door iets te lange tenen zo lijkt het.
Het is inderdaad wat flauw om Wouter zo aan te pakken. Hij doet zijn best, kan er verder ook niet veel aan doen.



Maar Wouter, 6x Horst is wat te veel van het goede, ik denk niet dat iemand zich daarvoor gaat aanmelden. Dus probeer toch wat anders te organiseren. Je hebt genoeg tips gekregen van wat eventueel wel gaat werken.
Ik ga zelf wel een poging wagen heb een wedstrijd voor de boeg in September.
PaganiProductions

Gei-Kek schreef: wo 4 maart 2020, 22:27 Ga je meerdere route rijden of horst paar maal???
De mtb route van Horst..
PaganiProductions

Peter243 schreef: wo 4 maart 2020, 22:37 De toon wordt gevoed door iets te lange tenen zo lijkt het. Rij enkele keren per maand de route Horst. Echter er zijn zeker mooiere routes zoals die op de uhr te vinden zijn, maar ook rondom Nijmegen en het Reichswald. Laat onverlet dat Horst wel uitnodigt om hard rond te gaan en er meestijds zeer goed onderhouden bij ligt. Ook enkele routes in Brabant en op de Veluwe zijn ook zeer prettig om te rijden.
Dat klopt maar voor is best een lange reis om helemaal Utrech te rijden voor station Urecht zit ik al 1,,30 uur in de trein enkele reis.
Nijmegen en omgeving staat op de planning.
PaganiProductions

Peter243 schreef: wo 4 maart 2020, 22:37 De toon wordt gevoed door iets te lange tenen zo lijkt het. Rij enkele keren per maand de route Horst. Echter er zijn zeker mooiere routes zoals die op de uhr te vinden zijn, maar ook rondom Nijmegen en het Reichswald. Laat onverlet dat Horst wel uitnodigt om hard rond te gaan en er meestijds zeer goed onderhouden bij ligt. Ook enkele routes in Brabant en op de Veluwe zijn ook zeer prettig om te rijden.
MIsschien ik de zaal wel aan het opnaaien.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

6x Horst is niet zinvol, combineer dan Horst en Overloon, met de verbindingsroute er bij kom je ergens rond de 100 uit waarschijnlijk. In Overloon kun je ook nog combineren met Venray en IJsselstein. Een wedstrijd lukt ook wel door gewoon per week wat variatie aan te brengen in je tochten. Door nu in maart 6 x Horst rond te gaan voegt weinig toe aan het meedoen van een wedstrijd in September.
PaganiProductions

Peter243 schreef: wo 4 maart 2020, 23:17 6x Horst is niet zinvol, combineer dan Horst en Overloon, met de verbindingsroute er bij kom je ergens rond de 100 uit waarschijnlijk. In Overloon kun je ook nog combineren met Venray en IJsselstein. Een wedstrijd lukt ook wel door gewoon per week wat variatie aan te brengen in je tochten. Door nu in maart 6 x Horst rond te gaan voegt weinig toe aan het meedoen van een wedstrijd in September.
Het is ook maar een naam en aangezien op de andere namen een copyright zit heb ik deze maar gepakt.
Plaats reactie