Maatje omg Zoetermeer/Rotterdam

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Do.ve
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 maart 2020, 08:48

Hoi allemaal,
Ik (vrouw van 36) ben een beginnende mtb'er en het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen om samen mee te gaan fietsen.

Ik heb ook een fietsendrager gekocht en kan dus ook buiten Zoetermeer afspreken.
Crashcat
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: di 27 augustus 2019, 03:19

Probeer het eens in deze topic.

En als je liever vrouwelijk rijders zoekt, in de girlz corner hebben ze ook een Let’s ride.

Ik ga vaak naar Vlaardingen, Schoorl, Loonse en drunense duinen of Utrechts heuvelrug.
Soms alleen of soms met een vriend of vriendin.

Geef maar een gil als je het leuk vindt om mee te fietsen.
Onze conditie is gemiddeld tot normaal.
VpsycoV
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 16:24

Ik ( man van 33 ) kom ook uit Zoetermeer.
Ben een iets ervarener dan beginner.

Wat vind je leuk om te rijden?

Ik vind het leuk om overal en nergens te rijden, als je eens wil afspreken stuur maar een bericht😃

groetjes Nick
SolidRider87
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 28 oktober 2020, 09:30
Mijn mountainbike: Scott Aspect 910 - 2021

Kom ook uit zoetermeer en ben sinds begin deze maand begonnen met MTBen.

Heb ook een fietsendrager aangeschaft met het oog om diverse tracks te kunnen berijden in NL (buiten? NL).

Ben een man (33), en vooralsnog vooral het parcours in Zoetermeer aan het verkennen.

Rij op een blauwe Scott Aspect, dus wel herkenbaar aangezien ik nog niemand met zo'n fiets heb gezien.

Mocht er interesse zijn, mijn inbox staat open! Ben meestal zaterdag ochtend / middag op het parcours en door de weeks als werk het toelaat nog wel eens rond 15:00 - 16:00.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Nu ja, een groot gedeelte van ons komt uit Zoetermeer/Den Haag/Rijswijk. Maar ook enkele dames en heren die aanhaken uit A'veen zo nu en dan en andere plekken.

We rijden zowel NLe lokale XC trails als buitenlandse bikeparks en routes.

In de links onderaan kan je zien wie we zijn en wat we doen en ons bereiken.
SolidRider87
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 28 oktober 2020, 09:30
Mijn mountainbike: Scott Aspect 910 - 2021

Ik heb toevallig gisteren op jullie kanaal zitten kijken, kwam langs in de feed!

Erg leuk om de ontwikkelingen te zien vanaf het begin tot nu (spijkerbroeken en we zien wel waar het schip strand tot nu serieus bezig met de "hobby"), bedankt voor alle filmpjes en de moeite die er ingestoken is!

Probeer ook de technieken te bekijken en ervan te leren, voorlopig nog maar even de route goed doorkrijgen en de fiets. De juiste versnelling om snelheid te houden is af en toe nog een ding :wink:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

SolidRider87 schreef: wo 28 oktober 2020, 16:43 Ik heb toevallig gisteren op jullie kanaal zitten kijken, kwam langs in de feed!

Erg leuk om de ontwikkelingen te zien vanaf het begin tot nu (spijkerbroeken en we zien wel waar het schip strand tot nu serieus bezig met de "hobby"), bedankt voor alle filmpjes en de moeite die er ingestoken is!

Probeer ook de technieken te bekijken en ervan te leren, voorlopig nog maar even de route goed doorkrijgen en de fiets. De juiste versnelling om snelheid te houden is af en toe nog een ding :wink:
Oh ja idd spijkerbroek in het begin :lol:

Bergschenhoek is ook vergelijkbaar met Zmeer he en op fietsafstand. :-q
Susangraas
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 2 december 2020, 00:09

Een fiets maatje klinkt goed. Ik (vrouw van 46) woon in delft en ben ook nog niet zo lang aan het mtb-en.

Last maar weten als je een keer wilt afspreken.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

SolidRider87 schreef: wo 28 oktober 2020, 11:22 Kom ook uit zoetermeer en ben sinds begin deze maand begonnen met MTBen.

Heb ook een fietsendrager aangeschaft met het oog om diverse tracks te kunnen berijden in NL (buiten? NL).

Ben een man (33), en vooralsnog vooral het parcours in Zoetermeer aan het verkennen.

Rij op een blauwe Scott Aspect, dus wel herkenbaar aangezien ik nog niemand met zo'n fiets heb gezien.

Mocht er interesse zijn, mijn inbox staat open! Ben meestal zaterdag ochtend / middag op het parcours en door de weeks als werk het toelaat nog wel eens rond 15:00 - 16:00.
Volgens mij heb ik je afgelopen weekend zien rijden, groene freeriders?

Hier nog een geïmporteerde zoetermeerder.
Man, 35 jaar, licht ervaren mountainbiker.
Lijkt wel een datingsite zo :lol:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
SolidRider87
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 28 oktober 2020, 09:30
Mijn mountainbike: Scott Aspect 910 - 2021

Hahah ja het voelt inderdaad een beetje "fout".

Maar dan zou je me inderdaad hebben kunnen zien rijden!
Was afgelopen zondag omstreeks 14:00 in zoetermeer bezig.

Hahah licht ervaren is wel een aardige understatement! Heb veel van je filmpjes op youtube bekeken! Daardoor kon ik het parcour zoetermeer al een beetje "pre runnen" voordat ik er met de fiets kwam! Wordt waarschijnlijk niet veel gezegd, maar...bedankt voor alle moeite die je er in hebt gestopt! Heeft mij goed geholpen!
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Yep, als ik je nog eens zie spreek ik je wel aan :bier:
Ik was er tussen half 2 en half 4.

En qua ervaring is alles relatief natuurlijk. Alleen in Nederland durf ik mezelf wel ervaren te noemen, maar op de paadjes die ik echt gaaf vind is het af en toe nog wel klungelen :lol:
Bedankt voor je complimenten! Er gaat veel tijd in zitten, maar als een edit dan echt klopt is dat wel een gaaf gezicht.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
ELA
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 11 juni 2020, 07:57

Ik kom zelf ook uit Zoetermeer, een vrouw van 38 jaar. Afgelopen najaar begonnen met mountainbiken. Ik zou het leuk vinden eens samen te rijden. Alleen is toch maar saai :-)
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Haha, aardig clubje hier al uit de regio: tijd voor een meet en greet bij het parcours.
Bicycle, bicycle, bicycle
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Er is natuurlijk maar 1 ganstashizzle uit Zoetje 😇
Bamboocha
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 167
Lid geworden op: ma 12 april 2021, 15:02
Mijn mountainbike: Ghost Lector fs

Hier nog iemand uit Zoetermeer.

Ik bestempel mijzelf maar als gevorderd amateur (37 jaar oud en al 22 jaar af en aan op de MTB actief).

Meestal op dinsdag en donderdag avond in Zoetermeer te vinden en op zaterdag of zondag in Bergschenhoek.

Wegens werk in het verleden en kinderen nu fiets ik meestal solo omdat er weinig tijd overblijft om te fietsen.

Maar het lijkt me wel gezellig om samen met iemand te fietsen, of routes wat verder van de thuisbasis te ontdekken.
Trek fuel 90
Trek y11
Giant MCM
Merida carbon race
Merida Big nine

Radon Jealous al10 SL
Cube Nuroad ex
Ghost Lector fs sf
Plaats reactie