Mountainbiken 't Zand Alphen (NB)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CentMan
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 15 april 2020, 07:23
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Pro 1000

Mountainbiken 't Zand Alphen (NB)

Is er toevallig iemand die rondom 't Zand in Alphen NB fietst en daar de weg weet?

mvg,
Martijn
habebat vehentem
Gebruikersavatar
ivocare
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 724
Lid geworden op: ma 3 november 2014, 17:48

CentMan schreef: di 21 april 2020, 09:04 Mountainbiken 't Zand Alphen (NB)

Is er toevallig iemand die rondom 't Zand in Alphen NB fietst en daar de weg weet?

mvg,
Martijn
Welke weg? Het is geen officiële route. Pak de gpx van de 6uur of classique d Alphen welke op de website staan van de organisator. Als je zoekt op 6 uur van Alphen kom je snel op die website uit. De route van classique is het leukst.
Gebruikersavatar
CentMan
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 15 april 2020, 07:23
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Pro 1000

ivocare schreef: di 21 april 2020, 12:55
CentMan schreef: di 21 april 2020, 09:04 Mountainbiken 't Zand Alphen (NB)

Is er toevallig iemand die rondom 't Zand in Alphen NB fietst en daar de weg weet?

mvg,
Martijn
Welke weg? Het is geen officiële route. Pak de gpx van de 6uur of classique d Alphen welke op de website staan van de organisator. Als je zoekt op 6 uur van Alphen kom je snel op die website uit. De route van classique is het leukst.
Niet een speciale weg, meer een introductie van iemand die daar goed de weg weet.
habebat vehentem
Gebruikersavatar
CentMan
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 15 april 2020, 07:23
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Pro 1000

p.s. ik heb op 2 manieren de forum beheerder proberen te contacteren omdat ik geen reactie ik TE KOOP kan aanbieden.
Het lukt niet op daar de knop te vinden om iets aan te maken.
Vandaar dat ik het in Let;s ride doe.
Maar nu is de forumbeheerder er wel om het topic te sluiten?
Waar of wie moet ik dan benaderen om het te koop topic knopje toegangklijk te maken?
habebat vehentem
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

CentMan schreef: ma 27 april 2020, 15:15 p.s. ik heb op 2 manieren de forum beheerder proberen te contacteren omdat ik geen reactie ik TE KOOP kan aanbieden.
Het lukt niet op daar de knop te vinden om iets aan te maken.
Vandaar dat ik het in Let;s ride doe.
Maar nu is de forumbeheerder er wel om het topic te sluiten?
Waar of wie moet ik dan benaderen om het te koop topic knopje toegangklijk te maken?
Je antwoord en andere spelregels kun je lezen in het Te Koop gedeelte: viewtopic.php?f=20&t=112717
Gebruikersavatar
CentMan
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 15 april 2020, 07:23
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Pro 1000

Dat heb ik gelezen, maar welke mod kan ik benaderen om de sectie te koop toegankelijk te maken voor mij?
Nogmaals ik kan daar geen topic aanmaken helaas.
habebat vehentem
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Verkoop via mtb.nl is voorbehouden aan reguliere gebruikers van het forum. Het is dus niet mogelijk om direct na registratie een verkooptopic te openen en voor gebruikers die al geregistreerd zijn hanteren we een minimale postcount*
en een stukje verder:
*) Dit wordt deels door het forum afgedwongen (minimaal 25 posts), maar of iemand een reguliere gebruiker is, is ter beoordeling van het moderatorteam. Let op: het is niet de bedoeling (en ook tegen de forumregels) om de 25 even in korte tijd "vol" te maken, zodat je een Te Koop topic kunt openen. Niet alleen verwijderen we dan je topic, je kunt ook rekenen op een verkoopban van bepaalde tijd. De achtergrond van deze regel is dat dit onderdeel bedoeld is als extraatje voor reguliere gebruikers van het forum en niet als extra "Marktplaats" voor een ieder die zijn fiets wil verkopen.
Aangezien je 6 berichten hebt, heb je nog geen toegang tot die sectie.
Gebruikersavatar
CentMan
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 15 april 2020, 07:23
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Pro 1000

Oke duidelijk, bedankt voor de reactie.
habebat vehentem
Plaats reactie