Singlespeed ritje nijmegen eind juni/ wordt verzet naar eind juli

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

kermit schreef: za 20 juni 2020, 16:55 En star dat traumapad af, ik verdenk jullie toch echt van masochistische trekjes :wink:
Ach, de meerderheid was voorzien van recente innovaties als hydraulische schijfremmen voor en achter, dat scheelt weer :tong
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik heb wat gemist lees ik :winkie:
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Absoluut! Blijft een prachtige route, en op de singlespeed nét te doen. (En voor sommigen bleek de Rododendronklim nét een maatje te groot :winkie:)
Ik was wel erg blij met mijn geveerde vork en dropper, maakt het minder hardcore, maar wel leuker.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

kermit schreef: za 20 juni 2020, 16:55 En star dat traumapad af, ik verdenk jullie toch echt van masochistische trekjes :wink:
Ik moet morgen nog even terug, mijn gebit ligt ergens halverwege :-{ Ik heb Michiel vandaag wel een nepperd genoemd met al zijn luxe, maar ik ga toch weer eens op zoek naar een vorkje voor de Surly voor dit soort ritjes, moest af en toe mezelf bijna stil remmen voor een bocht om het ding weer een beetje onder controle te krijgen. Daarom ook dik respect voor FracKture met zijn terugtraprem :o
Gezellige dag gehad, ik denk dat ik de nieuwe routes van Nijmegen leuker vind op de LTHT maar mocht ik bij een eventuele herhaling mét de initiële organisator niet net op vakantie zijn dan doen we het gewoon nog een keer :bier:
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Absoluut, eind Juli gewoon Nog een keer :-q
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
FracKture
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 22 februari 2012, 01:10

Demoniac schreef: za 20 juni 2020, 20:58 Ik moet morgen nog even terug, mijn gebit ligt ergens halverwege :-{ Ik heb Michiel vandaag wel een nepperd genoemd met al zijn luxe, maar ik ga toch weer eens op zoek naar een vorkje voor de Surly voor dit soort ritjes, moest af en toe mezelf bijna stil remmen voor een bocht om het ding weer een beetje onder controle te krijgen. Daarom ook dik respect voor FracKture met zijn terugtraprem :o
Gezellige dag gehad, ik denk dat ik de nieuwe routes van Nijmegen leuker vind op de LTHT maar mocht ik bij een eventuele herhaling mét de initiële organisator niet net op vakantie zijn dan doen we het gewoon nog een keer :bier:
Haha dankjewel, hoewel ik moet bekennen dat het bij mij soms weinig meer met 'controle' te maken had, en meer een 'hang on for dear life' :wink: Bijvoorbeeld redelijk richting het eind, lange brede rechte afdaling waar Suravida even mooi een paadje naar links in dook... en ik nog 20m rechtdoor aan het slippen was voordat ik alleen al aan sturen kon beginnen te denken :lol:

Ik hoorde ook een paar keer dat ik snel afdaalde, maar dat was ook meer het gebrek aan remkracht, en wel hard willen gaan.. hoewel het slippen in de bochtjes bij de dubbele looien pijp behalve noodzaak ook erg tof was :roll:

en dan die remknippen, tja.. alsof ik bij het klimmen nog niet op de pedalen had gestaan, dan tijdens het afdalen ook maar veeel uit het zadel blijven!

Al met al zou ik zeggen dat het geen goed idee was. Wel heel leuk, goed gezelschap, mooie fietsen, toffe paadjes, lekker weer, veel gelachen, flink afgezien, lekker ijs (en bier voor de rest) als afsluiter, interessante gesprekken, en ik ga zeker proberen om er in juli weer bij te zijn! of nog een andere keer.. maar het was zeker geen goed idee! :winkie:
______Honzo ______ Jake______ Unit
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

George schreef: za 20 juni 2020, 17:33 Ik heb wat gemist lees ik :winkie:
Ja idd, maar was te verwachten natuurlijk. Volgende keer ben ik er wel weer bij! :-q
Dennis74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 948
Lid geworden op: zo 14 juni 2009, 12:48
Mijn mountainbike: Kona Unit SSS, Nordest Britango

Dit klinkt alsof jullie een boel lol hebben gehad. Heb deze let's ride niet eerder heb opgemerkt anders had ik het leuk gevonden om mee te gaan.
Ik ga hem in de gaten houden voor het vervolg
''Only dead fish go with the flow''
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

@ fonzie,

Kom er maar in, we moeten nog wel een target datum hebben voor eind Juli :-q

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
FracKture
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 22 februari 2012, 01:10

Zal ik 'm even opgooien dan?

zaterdag 25 juli om 10:00 op dezelfde parkeerplaats tussen het zweefvliegveld en het spoor.

Wie doet er mee?
1. FracKture
2.
______Honzo ______ Jake______ Unit
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

25 juli kan ik helaas niet, dan zit ik net in Houffalize. Al is dat als mountainbiker ook geen straf natuurlijk ;)
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Onder licht voorbehoud, valt in mijn mijn vakantie naar "Hintergarten"

1. FracKture
2. Heckler40

:-q
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Dennis74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 948
Lid geworden op: zo 14 juni 2009, 12:48
Mijn mountainbike: Kona Unit SSS, Nordest Britango

Nog vrij in mn agenda dus
1. FracKture
2. Heckler40
3. Dennis74
''Only dead fish go with the flow''
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Ookal snak ik naar een mooi singelspeedritje, gaat dat hem voor mij nog niet worden. Ben dan nog niet weer voldoende hersteld om in die regio te gaan singlespeeden
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Dennis74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 948
Lid geworden op: zo 14 juni 2009, 12:48
Mijn mountainbike: Kona Unit SSS, Nordest Britango

Gaat deze ook met 3 personen door ?
''Only dead fish go with the flow''
Plaats reactie