Winterberg 3 juni

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Nou baalde ik al dat ik niet mee kon, en nu nog meer. :-{ Maar ik kan bevestigen dat Jamis goed gezelschap is om spontaan uren of dagen mee op pad te gaan :-q
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

Jammer dat ik niet mee kon! Ik heb het ook erg druk deze maand. maar als jullie nog eens gaan en jullie weten het enigszins op tijd wanneer jullie willen gaan dan hoor ik het hel graag! Ik zou nog steeds willen namelijk.
Zo eerst even het filmpje kijken!
Trouwens een keer met een groep van hier naar de Ardennen geweest en dat klikte ook goed. Scheelt toch als je een hobby deelt :-q
Graag tot ziens!
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

Wat een goed filmpje. Maakt mooi duidelijk hoe de verschillende trails zijn. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik graag mee ga een keer.
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

Lijkt me erg gaaf om eens te doen, ben heel benieuwd hoe me dat af zou gaan. Ik heb geen enkele DH ervaring, en zou daar een mooi DH fiets moeten huren incl kleding. Mijn 100mm fully gaat het daar niet redden.
Ik ben niet bang aangelegd, heb eerder de neiging mezelf wat te overschatten, is winterberg dan geschikt voor mij?
Geen gezeik, mountainbike!
Gebruikersavatar
markindealpen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 7 april 2017, 21:07
Mijn mountainbike: UHR

Olieboer schreef: vr 5 juni 2020, 11:39 Lijkt me erg gaaf om eens te doen, ben heel benieuwd hoe me dat af zou gaan. Ik heb geen enkele DH ervaring, en zou daar een mooi DH fiets moeten huren incl kleding. Mijn 100mm fully gaat het daar niet redden.
Ik ben niet bang aangelegd, heb eerder de neiging mezelf wat te overschatten, is winterberg dan geschikt voor mij?
Tsja hoe kunnen anderen dat over jou zeggen?
Die klei-ondergrond geeft niet mee, weet ik uit ervaring:).
Propain Tyee AL
Kona Big Honzo DL
{Canyon Spectral AL }
Kona Rove st
{Cube ltd pro}
Plaats reactie