23 oktober Winterberg.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Dice Oldskool schreef: za 10 oktober 2020, 12:54 Zekers jammer, maar je bent nog niet van mij af. :-D Volgend voorjaar maar weer proberen. :-q
Dat is je geraden ook! :tong
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Wie gaan er nu allemaal?
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

graduzzi schreef: za 10 oktober 2020, 14:45 Wie gaan er nu allemaal?
Wij met een man of 6.
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Zoals het nu lijkt gaat het mij ook lukken om die kant op te gaan
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Ik heb ook wel zin, maar wil ff het weer aankijken :bier:
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Ik zal iig vrij nemen, maar ik hou het weer in de gaten. Dus count me in!
ReinierT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 Pro

Klinkt goed en hoopvol.
Maar ik lees nog steeds over noodzaak om negatieve covid test mee te hebben. Erg verwarrend of t nu wel/niet kan...
[https://www.nederlandwereldwijd.nl/la ... onavirus]
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Ik weet eigenlijk niet of het nu wel zo verstandig is, volgens mij zitten de duitsers er ook niet op te wachten. Misschien moeten we verstandig zijn.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

graduzzi schreef: ma 12 oktober 2020, 20:51 Ik weet eigenlijk niet of het nu wel zo verstandig is, volgens mij zitten de duitsers er ook niet op te wachten. Misschien moeten we verstandig zijn.
Dat is ook een beetje mijn dilemma...in het begin was ik nog verontwaardigd over die mensen die massaal naar het strand trokken en nu zou ik eigenlijk hetzelfde doen maar dan op internationale schaal? Dat zou ik behoorlijk hypocriet van mezelf vinden :oops:

Bovendien hebben een hoop Duitsers (en NL mid en zuid) ook nog eens herfstvakantie, het zou zomaar wel eens heel druk kunnen zijn.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Het zal een last minute beslissing gaan worden ben ik bang. Kijk als het mag, mag het en gaan we ook.

Zal afhangen wat er allemaal nog gebeurd en wat voor maatregelen getroffen worden in de tussentijd. Zien het volgende week donderdag wel hoe de pet hangt.

Al zijn de vooruitzichten niet heel gunstig nee...
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ik had nog wel in m'n hoofd om voor de sluiting nog een keer te gaan, maar ik zit nu dus thuis, met een positieve Coronatest op zak.

Ik kan je vertellen dat ik echt mega voorzichtig ben geweest, dus ik ben waarschijnlijk net de verkeerde tegengekomen, op het verkeerde moment. Ik denk bij school tijdens kinderen wegbrengen, dat gaat nogal chaotisch.

Maar goed, punt van het verhaal: Het 'gevaar' zit blijkbaar in een klein hoekje, dus misschien is het handig als we met z'n allen wat minder gaan denken aan wat 'mag' en wat meer aan wat verstandig is.

Of je nu denkt of Corona levensgevaarlijk is, of een duister plan van Bill Gates met zijn 5g microchip GPS-vaccin, ik kan je vertellen dat het best wel kut is om het te hebben, en dan ben ik niet eens echt ziek. Los daarvan is het ook niet supergeweldig om met vrouw en 2 kinders op 60 vierkante meter te zitten voor tien dagen...

Maar goed, doe ermee wat je wil, ik pak het wel weer op als de sneeuw en 'de corona' samen zijn verdwenen :-q

PS ik woon op Scheveningen, en het was inderdaad no bueno, de drukte hier. Zal echt niet hebben geholpen om de verspreiding in te dammen.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

maverick76 schreef: do 15 oktober 2020, 20:59 Ja het is me wat, kan je gewoon niet meer naar Winterberg.

Er is jullie al zoveel afgenomen en nu kan ook deze trip niet doorgaan.

Wat erg allemaal.
Je kan het wel bagatelliseren, maar er is voor veel mensen inderdaad veel niet meer mogelijk en dat heeft wel degelijk invloed op het welzijn.
Jij woont alleen, heb ruimte en natuur om je huis, ziet je collega's en bent niet zo'n groepsmens (geen aannames, heb je allemaal een keer gemeld hier.)
Maar er zijn veel mensen die thuis werken, met een gezin in een klein huis of flat. Of alleen.
Die niet meer met een groep vrienden kunnen afspreken, of sporten, naar een concert, theater, restaurant, terras kunnen.
Ik heb twee collega's die op het punt staan overspannen te raken, omdat die al 7 maanden thuis werken in een appartement zonder balkon, geen gezin hebben en dus overdag geen echt contact maken, en tegen de muren oplopen.
Ik heb er zelf ook last van, ondanks dat ik een ruim huis en grote tuin heb, en mijn vrouw ook thuis werkt. Ik mis gewoon contact en ontspanning van uit gaan.
En dan is een dag bikepark een erg prettige afleiding.
En als dat niet door kan gaan is dat jammer.
En natuurlijk kan je denken; waarom zoeken ze iets op dat wordt door de overheid eigenlijk wordt afgeraden.
Maar je kan ook de andere kant even bekijken en je even inleven in een ander.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Ja, doei !
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Jeroen dit meen je toch gvdm niet man.

Deze mannen zijn overal geweest deze zomer en nu kosten wat kost zullen ze toch nog tussen de regels door gaan proberen om dat ene tripje te moeten maken anders is hun hele welzijn naar de klote!??

Verwend als de pest, noem ik dat!! Het is niet voor niets dat Nederland op de hoogste plek staat van Europa qua besmettingen. Het is door deze instelling.

En dan je verhaal dat collega's van je niemand meer spreken en jij ook amper. Je doet net of er een totale lockdown is geweest de hele zomer. Zelfs nu kan iedereen nog bijna alles doen en iedereen zien.

En dan straks weer een minuutje klappen voor de zorg.

Nee sorry, ik kan hier geen begrip voor hebben Jeroen.

Maar laten we maar ophouden hierover. Gelukkig zijn jullie met deze instelling volgens mij in een hele kleine minderheid hier op het forum dus er is nog hoop.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

maverick76 schreef: vr 16 oktober 2020, 07:26Het is niet voor niets dat Nederland op de hoogste plek staat van Europa qua besmettingen.
Betwijfel of de ECDC dat met je eens is...
https://www.ecdc.europa.eu/en/cases-2019-ncov-eueea
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Plaats reactie