23 oktober Winterberg.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Ik vind dat wel vreemd eigenlijk, als ik het goed heb woont Vibemaker in Hilversum en/of omgeving, wat in de provincie Noord-Holland ligt en hij zou dus een Covid-test moeten tonen.. Ik hoef dat niet, omdat ik in provincie Utrecht woon, op fietsafstand van Hilversum e.o.
Maak dan gewoon een heel land rood, of oranje of geel of groen.. Vooral bij een klein land zoals Nederland..

Nou wellicht is over een week Utrecht ook rood.. een maand geleden hetzelfde "gezeik" gehad met de regels voor België die steeds meer delen van Nederland oranje maakte vlak voordat we naar België gingen. Uiteindelijk bleek de waarschuwing een storm in het bekende glas water te zijn, en hebben we heerlijk daar kunnen fietsen en wandelen zonder vantevoren te zijn getest.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Meegs schreef: vr 18 september 2020, 09:59 Ik vind dat wel vreemd eigenlijk, als ik het goed heb woont Vibemaker in Hilversum en/of omgeving, wat in de provincie Noord-Holland ligt en hij zou dus een Covid-test moeten tonen.. Ik hoef dat niet, omdat ik in provincie Utrecht woon, op fietsafstand van Hilversum e.o.
Je zal maar een hoteleigenaar op Texel zijn...
MacReal schreef: do 17 september 2020, 20:29 Een corona test niet ouder dan 48 uur.
Het duurt doorgaans al 48 uur voor je de uitslag krijgt :~
Mja, sowieso krijg je via GGD geen uitslag op papier mee, dus dit kan alleen met een commerciele test (zo'n 120 euro). Die zijn over het algemeen vrij duidelijk over hoe lang de uitslag duurt dus dan kun je daar op anticiperen. De Duitse regels zijn vooral heel erg... onduidelijk.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Meegs schreef: vr 18 september 2020, 09:59Ik vind dat wel vreemd eigenlijk, als ik het goed heb woont Vibemaker in Hilversum en/of omgeving, wat in de provincie Noord-Holland ligt en hij zou dus een Covid-test moeten tonen.. Ik hoef dat niet, omdat ik in provincie Utrecht woon, op fietsafstand van Hilversum e.o.
Maak dan gewoon een heel land rood, of oranje of geel of groen.. Vooral bij een klein land zoals Nederland..
Het is gewoon de NUTS-2 indeling die gehanteerd wordt, dat dat in sommige gevallen niet echt relevant is heeft Belgie al aangetoond toen ze Geneve-Vaud-Wallis rood maakten omwille van de gevallen in Geneve en Wallis op dat moment slechts 12 gevallen had (2 gezinnen en 5 individuele gevallen) en het beter deed dan grote delen van Belgie zelf.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
eRicW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 22 september 2005, 15:27

paulus1981 schreef: wo 16 september 2020, 22:30 Lekker dan... k*t studenten :evil:
Neem ze het eens kwalijk. Hoop gemekker van oudere generaties (zoals wij, iets met '81 oid...) over solidariteit, terwijl zij de gevolgen dragen van onze decennia aan BS bingo politiek bedrijven. Krapte op de huizenmarkt, zelf je studie moeten bekostigen, jobhoppen door brakke contracten en als klap op de vuurpijl leefomgeving en klimaat die een steeds groter probleem worden. Wij zagen dit van verre aankomen maar wilden nooit ingrijpen, want stel dat je overwaarde afneemt of je je schuldig moet voelen over die nutteloze X5 voor de deur (voor shuttlen koop je immers een pickup).
Stamppot with weaksauce!
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Laten we er hier geen 2e Coviddraadje van maken. Het vorige draadje was niet echt een succes.
Zoals het er nu uitziet kunnen sommigen (waaronder ik) niet mee, mar hopelijk veranderd het nog.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Jurf schreef: vr 18 september 2020, 12:35 Zoals het er nu uitziet kunnen sommigen (waaronder ik) niet mee, maar hopelijk veranderd het nog.
Jij bent sowieso een gevaar op de piste, dus mij een raadsel waarom ze je überhaupt nog toelaten :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Dat zal dan zijn vanwege die rare wielen van me! :kiss:
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Ik ben er toch niet bij, ga morgen ook naar Willingen, en 3x in een maand vind de directeur ook niet goed. Maar morgen schijn in iedergeval de zon dus dat is al beter dan de vorige keer.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Terug van Willingen en Winterberg vrijdag en zaterdag. Niets gemerkt, geen grenscontroles niets en een overdaad aan NLers gezien.
GJ71
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 7 juli 2020, 20:31

Het is nog 2 weken... Ik kijk het even aan en besluit ergens volgende week of het verantwoord is.
Ik hoop inmiddels wel dat het nog door gaat. Heb er nu wel zin in :)
Eat me
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

GJ71 schreef: ma 21 september 2020, 16:41
Ik hoop inmiddels wel dat het nog door gaat.
Heb je ook gehoopt dat het niet door zou gaan dan? :winkie:
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2016
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Ik vind eigenlijk dat het wel gepast zou zijn als iedereen solidair is met de noord en zuid Hollanders en niet gaat :tong
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Wat je vind mag je houden. :bier:
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3164
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

paulus1981 schreef: ma 21 september 2020, 19:51 Ik vind eigenlijk dat het wel gepast zou zijn als iedereen solidair is met de noord en zuid Hollanders en niet gaat :tong
Ik ben graag solidair met mijn medebikers dus ik haak af.

Wellicht in 2021 een keer proberen.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Provincie Utrecht is ook aan het rijtje toegevoegd.


Afbeelding
Plaats reactie