Veghel... iemand?

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Bramk
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 29 oktober 2019, 20:18

Hallo,

Ik woon sinds een jaar in Veghel en rijd eigenlijk voornamelijk in nijmegen, UHR en eens in de 3 weken in het buitenland. Ik interesseer me voornamelijk in enduro/DH achtige trails.

Het lijkt mij leuk om door de weeks ook eens in Veghel en omgeving rond te rijden met iemand. Zijn hier toevallig like-minded mensen die wel eens een rondje trappen in de omgeving? Bij voorkeur iemand die het leuk vind om jumps en drops te oefenen, voor zover dat mogelijk is in Veghel 😅.
Royka
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 244
Lid geworden op: vr 29 december 2017, 23:13
Mijn mountainbike: Canyon Neuron 2023

Jumps en drops zal lastig worden denk ik. Ik woon in Mariaheide. De routes in de omgeving bieden ook weinig qua techniek :tong
Canyon Neuron 2023
Nukeproof Digger Factory
Bird Aether 9
Bird Zero 29
Trek Fuel EX 8
Bird Zero TR
Avandea
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 30 maart 2020, 09:50

Jumps en drops word moeilijk.
In helmond bakelse bosse hebben ze wel 2 kleine drops met spring bult je neemt ze alle 3 achter elkaar en dan houd het ver op zover ik weet hier in de omgeving.
Knakworstkweker

Bramk schreef: di 18 augustus 2020, 11:45 Hallo,

Ik woon sinds een jaar in Veghel en rijd eigenlijk voornamelijk in nijmegen, UHR en eens in de 3 weken in het buitenland. Ik interesseer me voornamelijk in enduro/DH achtige trails.

Het lijkt mij leuk om door de weeks ook eens in Veghel en omgeving rond te rijden met iemand. Zijn hier toevallig like-minded mensen die wel eens een rondje trappen in de omgeving? Bij voorkeur iemand die het leuk vind om jumps en drops te oefenen, voor zover dat mogelijk is in Veghel 😅.
In Veghel is sowieso geen reet te rijden qua bos/ trail in de omgeving evenmin.

Er werd nog wel eens wat gedaan op vuilnisbelt op De Roost (Keldonk/ Veghel) maar daar was de laatste keer dat ik was niet veel meer van te zien.

Daarintegen is omdat Veghel zo'n troosteloze betonnen bak is, er wel genoeg 'urban' te vinden om op te spelen.

Op de noordkade kan je echt wel wat drops maken en door de stad heen zijn her en der ook wel wat trappetjes e.d. te vinden.
Plaats reactie