Winterberg 11 september

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Dat ziet er goed uit! En hoe druk is Winterberg op een vrijdag? Beetje te doen?
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Bokmaaa schreef: di 15 september 2020, 15:43 Dat ziet er goed uit! En hoe druk is Winterberg op een vrijdag? Beetje te doen?
Ik heb maar één vrijdag meegemaakt, maar gezien het goede weer viel het mij alleszins mee. Verder dan de Muc-Off wasstraat is de rij niet gekomen geloof ik en op rustige momenten kon je direct het poortje doorlopen en zat je met een minuut weer in de lift.
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

Demoniac schreef: di 15 september 2020, 16:09
Bokmaaa schreef: di 15 september 2020, 15:43 Dat ziet er goed uit! En hoe druk is Winterberg op een vrijdag? Beetje te doen?
Ik heb maar één vrijdag meegemaakt, maar gezien het goede weer viel het mij alleszins mee. Verder dan de Muc-Off wasstraat is de rij niet gekomen geloof ik en op rustige momenten kon je direct het poortje doorlopen en zat je met een minuut weer in de lift.
Dat klinkt goed :) Nog even afhankelijk van mijn fietsmaatje, staat aanstaande vrijdag een tripje in de agenda. Maar als ik de beelden van die rij af en toe zie, die riant verder komt dan alle eindes van de routes.. zal wel op zondagen zijn.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Gewoon de duitse feestkalender in de gaten houden. Als er geen feestdag in de buurt zit, is het goed te doen. Je kan bij drukte altijd nog uitwijken naar Willingen (20min), dat zie je al bij de tickets/verhuur (eigenlijk op de P al)
Plaats reactie