Veluwezoom Granny&shooting 1-10 en/of 5-10

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
NielsW
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 18:00
Mijn mountainbike: Kona Honzo (2021)

Hallo,

Ik zou graag de wat moeilijkere technische stukken van de granny (drops) en shooting delen willen uitproberen. Omdat ik meestal alleen rij houdt dat me toch wel tegen bij sommige features. Zijn er bikers die die deze 2 delen eens samen willen rijden om mij (of elkaar) tips te geven en als het misgaat hulp te verlenen?

Op korte termijn heb ik 2 opties, wat mij betreft starten onderaan granny op de genoemde tijd. met wat stilstaan en uitproberen moet het denk ik lukken om in 2 uur een mooie ervaring wijzer te worden. lees graag of er interese is en welke features we mee moeten nemen als aandachtspunt.

donderdag 1 oktober : 17.00
maandag 5 oktober : 16.00 ( 17.00 kan ook, maar dan zit je 2 uur later mogelijk in het donker)

Groeten,
Niels

in ieder geval stilstaan bij:
- drops einde granny
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

op die tijdstippen kan ik helaas niet. Alleen weekenden momenteel.
Als je drops spannend vind, is misschien de boomstamtrap op de Granny ook leuk om eens te proberen. En de tafels op de Granny clearen.
Er zijn nog wel wat andere drops in het gebied maar die liggen niet op de route.
NielsW
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 18:00
Mijn mountainbike: Kona Honzo (2021)

dank, de weekenden komen pas vanaf eind oktober weer beschikbaar voor mij, maar hou het in mijn achterhoofd.
Goede tips om het op te bouwen, ga ik zeker proberen!
Plaats reactie