12-06-2021: De 5 van Groesbeek

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Mario070 schreef: vr 11 juni 2021, 14:35
Giant-E schreef: ma 19 oktober 2020, 18:42 We gaan in 2021 naar Groesbeek, en wel op zaterdag 12 juni.
(nog wel onder voorbehoud, Corona etc)

Allereerst credits naar Suravida, die voor deze editie met de gouden tip kwam. Daarnaast willen wij iedereen bedanken voor de overige tips, er zitten absoluut een paar goede kandidaten tussen voor een volgende editie.

We gaan proberen om 5x een pittige lus van ongeveer 9 km te rijden, inclusief 't befaamde Traumapad. Deze lus hebben Robko en ik gisteren gereden, en we zagen dat 't goed was. :-q
De bedoeling is om de lange gravelklim in z'n geheel naar boven te rijden, en daar gelijk 't Traumapad te nemen. We vervolgen de route tot de Maldensebaan (fietspad), hier gaan we echter niét rechtdoor maar slaan we rechtsaf en rijden we terug naar de start. (zie kaartje)

Afbeelding

Parkeerplaats Beukenlaan achter zweefvliegveld Malden is de plek waar we gaan verzamelen: https://maps.app.goo.gl/cg3ybn1MMMZHyXLi7

We willen uiterlijk 10 uur starten, dus kom op tijd. Ook wel handig hier want deze parking loopt 's ochtends snel vol. Is dat nou toch 't geval als je arriveert, rij dan een kilometer terug naar Malden. Daar is plek zat, en loop je niet 't risico op een prent voor bermparkeren.

Iedereen is weer welkom op deze, traditioneel gezellige, en ongedwongen meeting. Uiteraard zorgt de organisatie weer voor een lekkere hap na afloop. Bier, drank etc is hier echter niét bij inbegrepen. Zorg daar dus zelf voor. En neem je goede humeur mee, ook dat is inmiddels traditie. :bier:

Tot dan!

Giant-E, Robko.
Hoi Giant-E en Robko, gewoon ff check check dubbel check :lol: Waar parkeren we eigenlijk... mss dat ik het over het hoofd gezien heb :D vandaar al die check check.... checksss :lol: :wink:
Ik denk bij die enige P die je op het kaartje ziet. Staat er overigens bij :wink: : "Parkeerplaats Beukenlaan achter zweefvliegveld Malden is de plek waar we gaan verzamelen".
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Ik heb er zin in trouwens, zal wel een goede zweetpartij worden met deze warmte maar dat mag de pret niet drukken.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Die P is wel erg klein hoor, staat zo vol. Maar je kunt iets ervoor ook bij de Zweef-Inn parkeren, of inderdaad een km of wat eerder is ook nog een parking (rechts van de weg als je vanuit Malden komt).

Traumapad lag er woensdag nog prima bij, lekker hobbelen.
Heb het twee keer goed aangereden voor jullie ;-)

Ik had oorspronkelijk wel bedacht om ook te komen (maar mezelf niet op de lijst gezet), maar het zit er helaas toch niet in.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Vanwege wat negatieve realitychecks, en stomweg drukte, lever ik mijn plekje weer in. Succes, mensen!

1. Giant-E
2. Robko
3. Mario070
4. Thijse
5. Elvander
6. Lars TB
7. Oystein
8. kan niet meer
9. PaneVino
10. Sabazius
11. Singletrack Sundays
12. Bob.
13. Merijn. (ovb)
14. I_do
15. Victor1977
16. Kapitein Iglo
17. Naze1975
18.
19. Demo
20.
21. Ook Peter
22. Heckler40
23.
24.
25. Olieboer
26. Jamis Diablo
27. Arjan76
28. _Chris
29. Jurf/Jeroen
30. Mark-xt
Mathijs_7
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 497
Lid geworden op: vr 7 juni 2019, 18:55
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0, ragley marley LTHT

Jurf schreef: do 10 juni 2021, 06:57 Dat dacht ik ook. :D
Om het wel komen wat aantrekkelijker voor je te maken...ik kan ff mijn mijn campingdouche in de auto gooien. :wink: kom je frisser thuis als dat je bent vertrokken!

Afbeelding
Bedankt voor het aanbod :-q . Helaas zit er een deadline op, moet klaar zijn voor we gaan verhuizen (anders echtscheiding....). Veel plezier morgen!
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Ik moet morgen helaas laten schieten dus mijn plekje 7 op de lijst is nu ook leeg.
Wellicht een andere keer ... :-?

1. Giant-E
2. Robko
3. Mario070
4. Thijse
5. Elvander
6. Lars TB
7.
8. kan niet meer
9. PaneVino
10. Sabazius
11. Singletrack Sundays
12. Bob.
13. Merijn. (ovb)
14. I_do
15. Victor1977
16. Kapitein Iglo
17. Naze1975
18.
19. Demo
20.
21. Ook Peter
22. Heckler40
23.
24.
25. Olieboer
26. Jamis Diablo
27. Arjan76
28. _Chris
29. Jurf/Jeroen
30. Mark-xt
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Ik hrb nog steeds geen goed excuus gevonden om niet te komen :-{ , dan maar fietsen en afzien :D
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Jurf schreef: vr 11 juni 2021, 19:55 Ik hrb nog steeds geen goed excuus gevonden om niet te komen :-{ , dan maar fietsen en afzien :D
Wingen?
Ik zit al dagen in dubio of ik morgen ga windfoilen
Of naar de vijf ga....
Maar windfoilen kan wel vaker deze zomer en de vijf is maar één keer.
Morgen dus maar vijf rondjes afzien 😂
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Vandaag al ff 2uurtjes gewingd, woensdag en maandag ook dus tja...te vroeg gepiekt. :winkie:
Maar ik weet het goed gemaakt, we kunnen tijdens het klimmen wel over foilen kletsen, hebben we toch een beetje van beide :)
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Jammer dat sommige bekende gezichten het niet gaan redden, daar keek ik wel naar uit. :(( Hopelijk zie ik die dan een volgende keer wel weer.

Nog even ter herinnering om vooral op tijd te komen. (10 uur gaan we fietsen.) De locatie van de P is prachtig, de omvang echter wat klein. Robko en ik zijn al ruim voor 9 uur aanwezig om een plek te reserveren. (Tip: Neem een klapstoel mee.)

Net boodschappen gedaan, die warme hap komt hélemaal goed morgen. Ook prima fietsweer voor dit unieke rondje, dus veel zin in.
Tot morgen! :bier:
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Veel plezier!
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ben ik er klaar voor....Nee
Ben ik er bij.....pffff....Ja :lol: Tot strakjes :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Veel plezier vandaag, als inspirator voor deze route mogen jullie me best af en toe vervloeken. :winkie:

Ik baal ook dat ik er niet bij kan zijn, maar zaterdagen in deze tijd van het jaar zijn gewoon te druk voor me. Als de volgende editie in het najaar is of op een zondag (of doordeweeks) dan ben ik er zeker bij. :-q
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Goedemorgen, OokPeter en ik (zei de gek) zijn nog onderweg, ergens in Nijmegen. We haken wel aan. Tot zo :D
modder zuigt!
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Have fun! Hopelijk volgen er wat foto's. :-q
Plaats reactie