12-06-2021: De 5 van Groesbeek

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Sabazius schreef: zo 13 juni 2021, 13:40 Ik heb de vrouw al voor gesteld om voor een weekendje naar de omgeving van Nijmegen te gaan :-D moet de rest ook nog ontdekken van de routes
Goed plan, de andere helft van paars, rood en blauw zijn ook ontzettend leuk. Groen (begint bij de P waar we stonden) overslaan of als eerste doen om op te warmen :bier:

Ik sluit me aan bij alle bedankjes voor Rob en Erik, hij was weer erg gezellig, lekker gefietst en nog meer geouwehoerd. Bordjes met naam waren een goed idee, ik heb weer een paar gezichten bij nicknames :lol: Op naar de volgende!
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
_Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 480
Lid geworden op: di 30 september 2008, 12:06
Mijn mountainbike: #OpaHeeftEenIZZO

Nog steeds aan het nagenieten van de mooie fietsdag. :-q
Nogmaals dank aan eenieder voor de zeer geslaagde dag
Afbeelding
#OpaRijdtEenIZZO
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Kijk ‘m genieten, ondanks die wortelklim. :-q

Daar doen we ‘t voor, heren. Dank voor de leuke reactie’s.
Voor de mannen die wat eerder vertrokken: De hamburgerteller bleef steken op 42 stuks! :winkie:
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Best answer ever :-q
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Zoals mij wel vaker overkomt .... ging ik ook gisteren als laatste weg. :lol:
Er stonden nog 2 plastic bekertjes. Een rode en een gele. Heb ze meegenomen. Voor wat het waard is.

Mocht de rechtmatige eigenaar zodanig gehecht zijn aan deze bekers, dan moet ie even een seintje geven. :-q
:lol:
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
bob.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 21:21
Mijn mountainbike: Radon Jealous & Transition Patrol

Ook vanuit deze hoek niks dan lof v.w.b. het initiatief en de organisatie :-q Halverwege nog een poging gedaan om ThijsE zijn Garmin terug te halen en een rondje afgestoken door 't traumapad over te slaan, maar na totaal 5 3/4 rondjes vond ik 't wel mooi geweest. Helaas, gezien mijn drukke middag programma heb ik 't na-borrelen grotendeels moeten overslaan.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Klinkt als een leuke meet heren en dame (of waren er meer dames?) Is de gpx of strava linkje deelbaar organisatie?
Ik kon er wegens andere plannen net over de grens niet bij zijn maar zou het rondje nog eens na willen fietsen als ik eens in de buurt ben. :-q
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

bob. schreef: ma 14 juni 2021, 07:59 Ook vanuit deze hoek niks dan lof v.w.b. het initiatief en de organisatie :-q Halverwege nog een poging gedaan om ThijsE zijn Garmin terug te halen en een rondje afgestoken door 't traumapad over te slaan, maar na totaal 5 3/4 rondjes vond ik 't wel mooi geweest. Helaas, gezien mijn drukke middag programma heb ik 't na-borrelen grotendeels moeten overslaan.
Je hebt de snelste tijd op het rondje dus je had wel een biertje verdiend. :bier:
"This species has amused itself to death"
bob.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 21:21
Mijn mountainbike: Radon Jealous & Transition Patrol

Dutch schreef: ma 14 juni 2021, 08:25 Klinkt als een leuke meet heren en dame (of waren er meer dames?) Is de gpx of strava linkje deelbaar organisatie?
Ik kon er wegens andere plannen net over de grens niet bij zijn maar zou het rondje nog eens na willen fietsen als ik eens in de buurt ben. :-q
Je hebt hier geen GPX voor nodig, gewoon even goed naar 't route kaartje kijken op pagina 1 en je kunt 'm rijden a.d.h.v. simpele herkenningspunten en de perfect uitgepijlde route.
kan niet meer schreef: ma 14 juni 2021, 08:26 Je hebt de snelste tijd op het rondje dus je had wel een biertje verdiend. :bier:

Dat detail was mij nog even ontgaan 8) Gelukkig heb ik nog net een heerlijk voorgekoelde Radler van Lars soldaat kunnen maken voordat ik naar huis ging :bier:
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Desondanks heb ik wel een gpxje beschikbaar.
Stuur maar een pb bij interesse.
_Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 480
Lid geworden op: di 30 september 2008, 12:06
Mijn mountainbike: #OpaHeeftEenIZZO

Zo dus.

Plus het lusje wat Lars mij toonde, bij de pijl.
Afbeelding
#OpaRijdtEenIZZO
ThijsE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: vr 3 januari 2020, 09:15
Mijn mountainbike: een raw en een oranje

Ik zou mijn GPX ook wel willen delen, maar om een of andere reden is dat bestand corrupt :-{ :lol:
bob. schreef: ma 14 juni 2021, 07:59 Ook vanuit deze hoek niks dan lof v.w.b. het initiatief en de organisatie :-q Halverwege nog een poging gedaan om ThijsE zijn Garmin terug te halen en een rondje afgestoken door 't traumapad over te slaan, maar na totaal 5 3/4 rondjes vond ik 't wel mooi geweest. Helaas, gezien mijn drukke middag programma heb ik 't na-borrelen grotendeels moeten overslaan.
De volgende keer borrelen wij ook na, je hebt er nog 1 tegoed voor je inzet om mijn garmin terug te krijgen :-q :bier:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Voor diegene die voor de start mijn banden nog even op de goede druk pompte…. Ik heb eenzelfde Lezyne vloerpomp besteld. :wink:

(Toch eens wat beter die forumnamen onthouden. Zal de leeftijd zijn.)
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Giant-E schreef: ma 14 juni 2021, 19:36 Voor diegene die voor de start mijn banden nog even op de goede druk pompte…. Ik heb eenzelfde Lezyne vloerpomp besteld. :wink:

(Toch eens wat beter die forumnamen onthouden. Zal de leeftijd zijn.)
Die pomp was vast van een grijzende, oudere man. Goed, dat beperkt het zoeken naar de naam tot 20 man :bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

:lol: :-q
Plaats reactie