12-06-2021: De 5 van Groesbeek

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
ThijsE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 658
Lid geworden op: vr 3 januari 2020, 09:15
Mijn mountainbike: een raw en een oranje

Jamis Diablo schreef: za 12 juni 2021, 19:53 Leuk georganiseerd, helaas moeten afhaken door materiaal pech.
Maar toch 3 leuke rondjes gedaan.
Dat is balen zeg. Je stond in het 1e of 2e rondje toch ook al een keer met pech?
Gebruikersavatar
robko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 29 juli 2010, 18:38

tijdens het fietsen opgepikt: ik dacht dat hier alleen maar van die afgetrainde gasten op af zouden komen die snoeihard omhoog knallen....

Haha, zitten dat soort mensen überhaupt hier op het forum :D

Top dag mensen! Leuke club volk en een meer dan geslaagde omgeving, zowel op de fiets als na het fietsen. Tot de volgende!
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

robko schreef: za 12 juni 2021, 20:50 "ik dacht dat hier alleen maar van die afgetrainde gasten op af zouden komen die snoeihard omhoog knallen...."
Waarna die persoon op de volgende helling er snoeihard vandoor ging :-{
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Dat was vandaag genieten met een hoofdletter G. Iedereen bedankt en Rob en Erik in het bijzonder.
#hetdankbaaremoticon
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Sabazius schreef: za 12 juni 2021, 20:17 Was weer gezellig :-D en nu lekker op de bank met een biertje !
Bedank je vriendin ook nog effe voor de stuurbordjes. Top geregeld. :-q

Als dank hoef je de volgende “5 van” minder ver te rijden. :wink:
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Dat zei je de vorige keer ook al na Rhenen :lol: maar ik zal de bedankjes door geven aan de vriendin :wink:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Klopt, haha… maar toen Suravida mij tipte over deze lus, en wij ‘m gingen rijden waren we zo enthousiast dat we ‘m zonder twijfel kozen voor deze editie.

En geef toe: Je hebt waarschijnlijk nu al heimwee naar dit rondje. 8)
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Het was een prachtige en gezellige fietsdag. Wederom was alles goed georganiseerd waarvoor ook mijn dank.

Geheel onverwachts toch 5 rondjes gedaan 😁.
Maar mijn benen moeten wel even op adem komen.
Gebruikersavatar
Alexandertjee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: za 26 september 2020, 18:41
Mijn mountainbike: Neuron AL 7.0
Contacteer:

Iets te laat op de parking en dan beseffen dat m'n helm nog op de keukentafel in Capelle ligt was een wat matige start van de dag.
Maar fietsen was wel een absolute MUST, dus ritje naar Mantel in Arnhem, 1,5 uur verder en vrolijk begonnen aan de route.

Helaas maar 1 rondje met de groep mee kunnen rijden, maar wel 5 mooie rondjes gedaan. Traumapad blijft een toppertje, maar de andere afdalingen waren ook zeker de moeite waard! Heerlijk smullen zo'n Last Minute Hamburgertje tussendoor! Top geregeld en gezellig!

Bedankt Eric en Rob!
Laatst gewijzigd door Alexandertjee op zo 13 juni 2021, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Leuk om te lezen mannen en leuke foto's. Ik hoop dat ik er een volgende keer bij kan zijn. Al was het alleen maar voor de hamburgers! :bier:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Leuke editie weer, eerst drie rondjes gereden op "tempo" daarna even wat gegeten en de laatste twee rondjes relaxed uitgereden.
Kort nog even deelgenomen aan de after talk en daarna snel naar huis gereden om nog even te wind(foil)surfen.
Daarna was ik wel helemaal op :lol:
Ik heb al paar keer Spaarnwoude horen vallen, leuke locatie voor de volgende vijf?
Andere opties st.Pietersberg, Lunteren (goudsberg en zandgat), Zandvoort, een van de nieuwe lussen in Schoorl.
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Natuurlijk doe ook ik mijn bijdrage hier :-D het was mijn tweede editie van de vier in totaal :D en ik vond en vind het een super leuk goed georganiseerd bikers dag(je)
Mijn speciale dank aan Erik en Rob en natuurlijk aan alle rijders voor deze super gezellig samen komst en relaxed dag :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

“relaxed dag”? :lol:

(Ik dacht in die 1e klim, die redt nog niet 1 rondje. Kudos voor je doorzettingsvermogen.)
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Mario070 schreef: zo 13 juni 2021, 11:03 Natuurlijk doe ook ik mijn bijdrage hier :-D het was mijn tweede editie van de vier in totaal :D en ik vond en vind het een super leuk goed georganiseerd bikers dag(je)
Mijn speciale dank aan Erik en Rob en natuurlijk aan alle rijders voor deze super gezellig samen komst en relaxed dag :-D :-q
Netjes gedaan Mario!
Maar wat waren dat voor geruchten achteraf dat je extra hard omhoog ging door je helm af te doen?
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Giant-E schreef: za 12 juni 2021, 22:15 Klopt, haha… maar toen Suravida mij tipte over deze lus, en wij ‘m gingen rijden waren we zo enthousiast dat we ‘m zonder twijfel kozen voor deze editie.

En geef toe: Je hebt waarschijnlijk nu al heimwee naar dit rondje. 8)
Ik heb de vrouw al voor gesteld om voor een weekendje naar de omgeving van Nijmegen te gaan :-D moet de rest ook nog ontdekken van de routes
Plaats reactie