Wie wil er gezellig mee op pad? Omg Amsterdam/Hilversum

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
EstelleX
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 25 november 2020, 16:13

Hoi,

Onlangs ben ik begonnen met mtb-en, ik was benieuwd of er misschien nog andere zijn die het leuk vinden om op een doordeweekse ochtend een rondje te gaan doen. Ik ben nog een echte beginner, dus verwacht er vooral niet teveel van ;)

Groetjes Estelle (V/30)

Omg. Amsterdam/Hilversum
vasquez
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 13:05
Mijn mountainbike: Transition Smuggler + Specialized Epic Marathon

Ff denken, op Dinsdag of Woensdagochtend (rond uur of 11.30) zie ik wel eens een grote groep op het grasveld bij De Kuil staan in Lage Vuursche, zijn daar met een Clinic bezig dan.

Wellicht dat je daar eens langs kan rijden en vragen of er mensen zijn die Lage of Hoge Vuursche ook wel eens alleen fietsen?
EstelleX
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 25 november 2020, 16:13

Dankjewel voor je reactie!

Ik ben alleen al rond een uur of 9.30 in het bos omdat ik weer optijd terug moet zijn, maar thanks voor de tip!
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

nu met de corona maatregelen ff niet maar veelal op woensdagen organiseert mtb noordwest bij castricum ladies rides with the locals voor alle nivo,s
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Volgens mij zijn er zat mensen hier in die buurt die best met je willen fietsen maar vooral veel mannen hier die gelijk bang zijn dat men denkt....man/vrouw jaaaajaa.

Misschien deze vraag posten onder : https://www.mountainbike.nl/forum/viewforum.php?f=2
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

maverick76 schreef: vr 27 november 2020, 15:40 Volgens mij zijn er zat mensen hier in die buurt die best met je willen fietsen maar vooral veel mannen hier die gelijk bang zijn dat men denkt....man/vrouw jaaaajaa.
Echt, die hersenkronkels van jou... :roll:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Lars TB schreef: vr 27 november 2020, 19:21
maverick76 schreef: vr 27 november 2020, 15:40 Volgens mij zijn er zat mensen hier in die buurt die best met je willen fietsen maar vooral veel mannen hier die gelijk bang zijn dat men denkt....man/vrouw jaaaajaa.
Echt, die hersenkronkels van jou... :roll:
Could be. :roll:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
EstelleX
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 25 november 2020, 16:13

Nou mochten er nog mannen zijn die minder bang aangelegd zijn... Haha

Anders sluit ik mij idd wel een keer aan bij een oefenclubje, de aankomende tijd zal ik eerst zelf even kijken hoever ik kom. Moet lukken
Remon86
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 18 december 2020, 16:42

Ben niet zo bang aangelegd. En woon vlak bij lage Vuursche. Misschien kunnen we een keer samen rijden. Laat maar weten
FrankDomstad
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 22 november 2020, 07:46

Hi Estelle,

Bij deze meld ik mij aan. Qua niveau, locatie en mogelijke dagen en tijdstippen komen we exact overeen :-q

Ik ben gisteren gestart met de 11km in Lage Vuursche. Leuke afwisselende route. Voldoende om het weer even in de benen te krijgen.

Mocht je het leuk lijken, laat het mij dan even weten.

Gegroet,
Frank
Gebruikersavatar
M@ttie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 10 juli 2010, 21:56
Mijn mountainbike: Ghost Lector 5.9

Hi Estelle, nog steeds op zoek?
Plaats reactie