Wie wil er gezellig mee op pad? Omg Amsterdam/Hilversum

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
EstelleX
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 25 november 2020, 16:13

Hoi,

Onlangs ben ik begonnen met mtb-en, ik was benieuwd of er misschien nog andere zijn die het leuk vinden om op een doordeweekse ochtend een rondje te gaan doen. Ik ben nog een echte beginner, dus verwacht er vooral niet teveel van ;)

Groetjes Estelle (V/30)

Omg. Amsterdam/Hilversum
vasquez
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 13:05
Mijn mountainbike: Transition Smuggler + Specialized Epic Marathon

Ff denken, op Dinsdag of Woensdagochtend (rond uur of 11.30) zie ik wel eens een grote groep op het grasveld bij De Kuil staan in Lage Vuursche, zijn daar met een Clinic bezig dan.

Wellicht dat je daar eens langs kan rijden en vragen of er mensen zijn die Lage of Hoge Vuursche ook wel eens alleen fietsen?
EstelleX
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 25 november 2020, 16:13

Dankjewel voor je reactie!

Ik ben alleen al rond een uur of 9.30 in het bos omdat ik weer optijd terug moet zijn, maar thanks voor de tip!
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

nu met de corona maatregelen ff niet maar veelal op woensdagen organiseert mtb noordwest bij castricum ladies rides with the locals voor alle nivo,s
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Volgens mij zijn er zat mensen hier in die buurt die best met je willen fietsen maar vooral veel mannen hier die gelijk bang zijn dat men denkt....man/vrouw jaaaajaa.