Let’s ride omgeving Eindhoven

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Karsten
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 3 januari 2021, 15:48

Sinds begin februari vorig jaar rij ik eigenlijk ieder weekend, meestal in omgeving Eindhoven (max +/- 20km begin route rondom Eindhoven) en soms met de trein andere routes in Nederland. Conditie is ruim op orde (meestal doe ik max 70-80km) m’n techniek verdiend waarschijnlijk geen schoonheidsprijs:p

Iemand wellicht interesse keer samen te mountainbiken? Andere beginners of gevorderde die het niet erg vinden tips te moeten geven? (Btw ben 24 jaar)
Knakworstkweker

Ik (36) rij vooral omgeving Helmond/ Gemert, maar ik maak regelmatig uitstapjes naar Best, Nuenen, Mierlo/ Geldrop en St.Oedenrode.

Vriend van me woont in Son, die haakt wel eens aan (hij moet nog wat conditie opbouwen) maar kan prima meekomen als ik rustig rij.

Stuur me maar een PB als je ooit aan wil haken/ af wil spreken op een van bovenstaande of meer aan mijn kant, komt vast wel goed.

Traditionele fietser dus lekker druk op de zondagochtend mijn rondjes maken, bij voorkeur voor de TWC treintjes ontwaken :bier:
Dennis74
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 948
Lid geworden op: zo 14 juni 2009, 12:48
Mijn mountainbike: Kona Unit SSS, Nordest Britango

Ik rijd mijn rondjes meestal in Helmond / Best / Horst en je bent altijd welkom om mee te gaan.
Als het om techniek gaat is het rode rondje in Best ideaal en ik rijd met liefde een rondje achter je aan om aawijzingen te geven .
Ik probeer net zoals hierboven al geroepen werd de drukke momenten te omzeilen.
bvk een ochtend door de week of op zaterdagochtend en als het niet kan zondagochtend zodra het licht is.

Laat maar wat horen als je interesse hebt ( qua leeftijd zou ik je vader kunnen zijn maar dat is maar een getal )
''Only dead fish go with the flow''
Plaats reactie