MTB Maatje(s) Arnhem e.o.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Biker31
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 1 augustus 2007, 19:55

Gezocht:
MTB maatje(s) in Arnhem of omgeving om wekelijks, bijvoorbeeld op zondag, in de bossen rondom Arnhem te biken. Ik: M/44, geen amateur maar ook geen pro 😉
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Er is onlangs een nieuwe MTB-vereniging opgestart, MTB-Airborne. Kunnen (net als alle andere verenigingen) niets in groepsverband doen, maar misschien dat je daar iemand kan vinden.

Voor mij zelf is het nog te vroeg, verhuizing die kant op staat wel in de planning, maar dat duurt nog even :P
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Biker31
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 1 augustus 2007, 19:55

Thanks! Die had ik inmiddels ook gevonden. Mocht je eenmaal verhuisd zijn en je bent toe aan een stukje biken, dan meld je maar!



[quote=Freekenstein post_id=2565474 time=1610454238 user_id=25372]
Er is onlangs een nieuwe MTB-vereniging opgestart, MTB-Airborne. Kunnen (net als alle andere verenigingen) niets in groepsverband doen, maar misschien dat je daar iemand kan vinden.

Voor mij zelf is het nog te vroeg, verhuizing die kant op staat wel in de planning, maar dat duurt nog even :P
[/quote]
Gebruikersavatar
marx504
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: wo 27 april 2011, 22:08
Mijn mountainbike: Vintage Cannondale, Singular Swift met optioneel een Rohloff en lefty; very vintage gazelle CXSS

Freekenstein schreef: di 12 januari 2021, 14:23 Er is onlangs een nieuwe MTB-vereniging opgestart, MTB-Airborne. Kunnen (net als alle andere verenigingen) niets in groepsverband doen, maar misschien dat je daar iemand kan vinden.

Voor mij zelf is het nog te vroeg, verhuizing die kant op staat wel in de planning, maar dat duurt nog even :P
Nou rij ik al een tijdje rond in Arnhem e.o., maar Airborne vereniging kende ik nog niet, en dat uitgerekend iemand uit het oosten mij dat nog moet vertellen. Pff.

Maar goede tip voor als je aansluiting zoekt.
One Life, live it
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Ze zijn nog niet heel lang geleden begonnen, vandaar dat je ze waarschijnlijk niet kent.
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Gebruikersavatar
CentMan
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 15 april 2020, 07:23
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Pro 1000

Ik kom zelf uit Arnhem en wil o.a. samen een keer de Posbank route rijden. De omgeving Warnborn ken ik redelijk en wil deze wel eens laten zien indien er interesse is.

p.s. Bij vakantiepark Oostappen Arnhem onder de A12 door is een heel nieuw stuk aangelegd door....?
Ook bij stichting Bio vakantieoord vond ik een nieuw aangelegd deel.

Wie heeft dit aangelegd?
habebat vehentem
Robi-One
All rounder
All rounder
Berichten: 97
Lid geworden op: za 3 augustus 2019, 07:39

Biker31
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 1 augustus 2007, 19:55

Ben nog niet heel bekend met de vele mtb routes in/om Arnhem, dus ik ga graag een keer met je mee! Laat maar horen wanneer je een keer kunt!


[quote=CentMan post_id=2591735 time=1617523563 user_id=49472]
Ik kom zelf uit Arnhem en wil o.a. samen een keer de Posbank route rijden. De omgeving Warnborn ken ik redelijk en wil deze wel eens laten zien indien er interesse is.

p.s. Bij vakantiepark Oostappen Arnhem onder de A12 door is een heel nieuw stuk aangelegd door....?
Ook bij stichting Bio vakantieoord vond ik een nieuw aangelegd deel.

Wie heeft dit aangelegd?
[/quote]
Gebruikersavatar
CentMan
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 15 april 2020, 07:23
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Pro 1000

Dat is goed, ik stuur je een pb bij beter weer :)
habebat vehentem
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

CentMan schreef: zo 4 april 2021, 10:06 ...
p.s. Bij vakantiepark Oostappen Arnhem onder de A12 door is een heel nieuw stuk aangelegd door....?
Ook bij stichting Bio vakantieoord vond ik een nieuw aangelegd deel.

Wie heeft dit aangelegd?
Er schijnt een nieuwe route rond Arnhem aangelegd te worden door MTB crew Zuid Veluwe, je weet wel van Ede, Lunteren, Otterlo enzo
Lekker fietsen!
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Ook Peter schreef: do 8 april 2021, 01:07 Er schijnt een nieuwe route rond Arnhem aangelegd te worden door MTB crew Zuid Veluwe, je weet wel van Ede, Lunteren, Otterlo enzo
Dat schijnt niet zo te zijn, dat is zo! :tong

Inmiddels gaan er steeds meer singletracks open. Op Papendal is alles al open volgens mij, en ook ten noorden van Arnhem (Koningsheide e.d.) mogen er al een aantal tracks bereden worden (kunnen nog wat zacht zijn in het begin)

CentMan schreef: zo 4 april 2021, 10:06 Ik kom zelf uit Arnhem en wil o.a. samen een keer de Posbank route rijden.
Hou je er rekening mee dat je daar een vignet van Natuurmonumenten nodig hebt?
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Gebruikersavatar
CentMan
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 15 april 2020, 07:23
Mijn mountainbike: Centurion Backfire Pro 1000

MTB Vignet besteld !
habebat vehentem
Plaats reactie