Carnavalsride! 13/14 Februari 2021

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
modderfietser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 22:35

Ik vind het een leuk idee van knakworst.

Lijkt me best grappig dat een groepje verkleed door het bos fietst, met ruime afstand er tussen.
Eerst zie je een knakworst voorbij fietsen, even later gevolgd door een ouderwetse dobbelsteen, dan een grote letter E, dan Harry Potter.
Dit kan wel ‘s een oplossing zijn voor het keren van de anti mtb trend. Als er ergens negatieve geluiden zijn over mtb-ers, bijvoorbeeld in Nijmegen, dan komen knakworst en zijn verklede twc vrienden langs om iedereen in het bos op te vrolijken. :-q
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2232
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

pakken jullie dan je mtb mee of je

A(ll) T(errain) B(ierfiets)

? 8)
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Ben niet vies van Carnaval, maar om nou verkleed te gaan fietsen, mwa.
Kom ook regelmatig op een ski-piste (nope, dit jaar niet), daar zie je ook wel eens van die verklede figuren de berg afzoeven. Dan denk ik altijd, huh? Ik associeer Carnaval meer met de plekken waar ik het zelf gewend ben te vieren, met zijn allen op straat, in de kroeg, ervoor....
Maar niet op een piste of op MTB-trail, in het bos.

Ben natuurlijk wel geinteresseerd in jullie foto's, 'if it ain't op de foto it didn't happen' natuurlijk :winkie: .
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gerwin89
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 331
Lid geworden op: vr 6 maart 2020, 12:43

modderfietser schreef: di 2 februari 2021, 10:10 Ik vind het een leuk idee van knakworst.

Lijkt me best grappig dat een groepje verkleed door het bos fietst, met ruime afstand er tussen.
Eerst zie je een knakworst voorbij fietsen, even later gevolgd door een ouderwetse dobbelsteen, dan een grote letter E, dan Harry Potter.
Dit kan wel ‘s een oplossing zijn voor het keren van de anti mtb trend. Als er ergens negatieve geluiden zijn over mtb-ers, bijvoorbeeld in Nijmegen, dan komen knakworst en zijn verklede twc vrienden langs om iedereen in het bos op te vrolijken. :-q
Of ze denken, zie je wel het zijn echt gestoorde malloten....
Knakworstkweker

Har77 schreef: di 2 februari 2021, 10:45 pakken jullie dan je mtb mee of je

A(ll) T(errain) B(ierfiets)

? 8)
Atten
Tanken
Bieren

8)
aurelius schreef: di 2 februari 2021, 12:18 Ben niet vies van Carnaval, maar om nou verkleed te gaan fietsen, mwa.
Kom ook regelmatig op een ski-piste (nope, dit jaar niet), daar zie je ook wel eens van die verklede figuren de berg afzoeven. Dan denk ik altijd, huh? Ik associeer Carnaval meer met de plekken waar ik het zelf gewend ben te vieren, met zijn allen op straat, in de kroeg, ervoor....
Maar niet op een piste of op MTB-trail, in het bos.

Ben natuurlijk wel geinteresseerd in jullie foto's, 'if it ain't op de foto it didn't happen' natuurlijk :winkie: .
Die plekken zijn dus allemaal gesloten..... vandaar
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Bij de Roc d'Azur was er ook altijd een verkleed-ride.
Vermoedelijk zijn er nog wel compromitterende foto's van Pat in omloop om een idee te geven... :wink:
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
modderfietser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 22:35

Een groene kikker op de mtb zou mooi in de optocht passen. 8)
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

kermit schreef: di 2 februari 2021, 15:03 Bij de Roc d'Azur was er ook altijd een verkleed-ride.
Vermoedelijk zijn er nog wel compromitterende foto's van Pat in omloop om een idee te geven... :wink:
Op een gemiddeld SS-kampioenschap zie je niet anders :winkie:
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Als ras echte Tilburger en DJ, ga ik dit jaar Carnaval ontzettend missen. De mensen, de sfeer, en natuurlijk mijn overvolle agenda met 10 uur per dag draaien en dat 5 dagen lang, de afgelopen jaren.

Zal ik dan maar met mijn groen/oranje sjaal over stadsbos 013 gaan fietsen? Hmmmm ... ik mis Carnaval🥲🥲🥲
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

DJMARCO schreef: wo 3 februari 2021, 23:02 Als ras echte Tilburger en DJ, ga ik dit jaar Carnaval ontzettend missen. De mensen, de sfeer, en natuurlijk mijn overvolle agenda met 10 uur per dag draaien en dat 5 dagen lang, de afgelopen jaren.

Zal ik dan maar met mijn groen/oranje sjaal over stadsbos 013 gaan fietsen? Hmmmm ... ik mis Carnaval🥲🥲🥲
:(( Ja idd, niet leuk :evil: :evil: :evil:
Knakworstkweker

DJMARCO schreef: wo 3 februari 2021, 23:02 Als ras echte Tilburger en DJ, ga ik dit jaar Carnaval ontzettend missen. De mensen, de sfeer, en natuurlijk mijn overvolle agenda met 10 uur per dag draaien en dat 5 dagen lang, de afgelopen jaren.

Zal ik dan maar met mijn groen/oranje sjaal over stadsbos 013 gaan fietsen? Hmmmm ... ik mis Carnaval🥲🥲🥲
eigenlijk zou je dat moeten doen ja
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Knakworstkweker schreef: do 4 februari 2021, 00:11
DJMARCO schreef: wo 3 februari 2021, 23:02 Zal ik dan maar met mijn groen/oranje sjaal over stadsbos 013 gaan fietsen? Hmmmm ... ik mis Carnaval🥲
eigenlijk zou je dat moeten doen ja
Ik zal er eens over nadenken....
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

DJMARCO schreef: wo 3 februari 2021, 23:02 Zal ik dan maar met mijn groen/oranje sjaal over stadsbos 013 gaan fietsen? Hmmmm ... ik mis Carnaval🥲🥲🥲
Ik zou dan wel om er in te blijven 5x10 uur doen.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Knakworstkweker

2 keer zo lang gedaan over mijn rondje vanwege de sneeuw.

Wel lekker rustig

In bananenpak 8)
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Knakworstkweker schreef: zo 14 februari 2021, 18:16 2 keer zo lang gedaan over mijn rondje vanwege de sneeuw.

Wel lekker rustig

In bananenpak 8)
Pics or it did not happen 8)
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Plaats reactie