Lets ride illegal trails!

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Er schijnt een groep(je) te zijn die graag illegale trails berijden en met de komst van de “nieuwe” mountainbikers zal dit topic nog meer aanhang vinden.

Dus ik dacht, ik maak speciaal een topic aan voor deze groep om hier jullie afspraken te maken voor het berijden van gebieden/trails waar je niet mag rijden.

Hierbij kunnen deze rijders elkaar wat makkelijker vinden is mijn idee.

Ik merk ook op dat het berijden van illegale trails vaak samengaan met op meerdere vlakken het “losjes” omgaan van regels dus mocht je je hierin vinden. Schuw je niet om je stem te laten horen!

(geen dank nodig, mannen). :bier:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Ik wilde niet meer reageren op onzin topics maar...

WAT EEN ONZIN MAVERICK!!

:-{ :~
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Omdat dit te openbaar is voor leden?

Probeer ik een keer een groep die niet de mijne is te helpen met een service is het weer niet goed. :lol:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Ik stel een Lets ride op de maan voor.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Dhr Snelbroek
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: di 17 november 2020, 16:56
Contacteer:

maverick76 schreef: ma 22 maart 2021, 18:32 Er schijnt een groep(je) te zijn die graag illegale trails berijden en met de komst van de “nieuwe” mountainbikers zal dit topic nog meer aanhang vinden.

Dus ik dacht, ik maak speciaal een topic aan voor deze groep om hier jullie afspraken te maken voor het berijden van gebieden/trails waar je niet mag rijden.

Hierbij kunnen deze rijders elkaar wat makkelijker vinden is mijn idee.

Ik merk ook op dat het berijden van illegale trails vaak samengaan met op meerdere vlakken het “losjes” omgaan van regels dus mocht je je hierin vinden. Schuw je niet om je stem te laten horen!
Wat een passive agressive BS man, dit soort berichten helpt niemand, nergens, nooit.

Ik vind het irritant dat mensen die zich niet goed kan dragen gaan fietsen op paden die niet "officiel" zijn. Het fietsen op paden die al jaren in gebruik zijn zonder gedoe is niet uitsluitend slecht, het is vaker een gedrag-issue (hoe, wat, wanner, etc.). Maar ipv zieken op een of ander website, ik heb zojuist mijn steun laten zien door een donatie te maken aan Geländefahrrad Aachen om hun te helpen verder organiseren en samenwerken met de NRW overheid. Verder zal ik andere mensen op pad helpen in een manier die niet andere boos maakt, zover dat kan natuurlijk.

Ik weet dat Maverick gaat iets hieronder posten die begint met "JA MAAR...", maar dat ga ik niet lezen, dacht dat je dat alvast moest weten.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ja maar...

je hoeft niet uit te leggen waarom jij door je gedrag wel op illegale trails mag rijden hoor. :lol:

Gewoon een oproep plaatsen, grijp je kans! :-q
Laatst gewijzigd door maverick76 op ma 22 maart 2021, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Ik praat niemand een ban aan, maar toen ik moderator was (op een ander forum) zagen wij dit soort herhaaldelijk trollgedrag niet door de vingers. :roll:

@Maverick: Let niet zo op een ander z'n levensstijl. De meeste onzintopics die je start lees ik je ergernis in terug. Parkeer dat ergens, maar niet meer hier.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Waar zit het verschil tussen zaken aan de kaak stellen en trollen?

Ik denk dat ik voor de mensen die zich voelen aangesproken trollen is en voor andere, wangedrag aan de kaak stellen.

Kijk, als je je totaal niet voelt aangesproken door de start topic dan reageert er niemand.

Diegene die zich irriteren die herkennen zich blijkbaar wel in de genoemde groep.

Je kan mij wel stom vinden maar.....

Waarom?

Het is te opvallend dat altijd precies dezelfde paar forum leden zich voelen aangesproken door mijn topics. Misschien moet je eens bedenken waarom dit zo is :wink:
Laatst gewijzigd door maverick76 op ma 22 maart 2021, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
bongo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 451
Lid geworden op: ma 30 juli 2012, 10:33

Klitse schreef: ma 22 maart 2021, 18:45 Ik stel een Lets ride op de maan voor.
Ik doe mee, goed initiatief Klitse :-q
P.S.: is het verstandig om op de maan tubeless te rijden? Met welke druk dan? Iemand ervaring?

En uiteraard mag TS dan mee, bij gratie Gods........wel pilletjes innemen :-q
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik zou het niet doen, raket is slecht voor het milieu. :lol:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

maverick76 schreef: ma 22 maart 2021, 19:00 Waar zit het verschil tussen zaken aan de kaak stellen en trollen?

Ik denk dat ik voor de mensen die zich voelen aangesproken trollen is en voor andere, wangedrag aan de kaak stellen.

Kijk, als je je totaal niet voelt aangesproken door de start topic dan reageert er niemand.

Diegene die zich irriteren die herkennen zich blijkbaar wel in de genoemde groep.

Je kan mij wel stom vinden maar.....

Waarom?
Ik voel mij totaal niet aangesproken en vind dit het summum van trollen.

Ban +1
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Als ik nu op paden, trails en routes rij waar geen bordje staat dat het niet mag maar het zijn geen ‘officiële’ MTB-routes, kan dat dan hier afgesproken worden? :-?
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Mad Wally schreef: ma 22 maart 2021, 19:11
maverick76 schreef: ma 22 maart 2021, 19:00 Waar zit het verschil tussen zaken aan de kaak stellen en trollen?

Ik denk dat ik voor de mensen die zich voelen aangesproken trollen is en voor andere, wangedrag aan de kaak stellen.

Kijk, als je je totaal niet voelt aangesproken door de start topic dan reageert er niemand.

Diegene die zich irriteren die herkennen zich blijkbaar wel in de genoemde groep.

Je kan mij wel stom vinden maar.....

Waarom?
Ik voel mij totaal niet aangesproken en vind dit het summum van trollen.

Ban +1
Ik ben ook voor een Ban van de genoemde groep!

Maar ik begrijp wel als dit topic word dicht gegooid.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ook Peter schreef: ma 22 maart 2021, 19:13 Als ik nu op paden, trails en routes rij waar geen bordje staat dat het niet mag maar het zijn geen ‘officiële’ MTB-routes, kan dat dan hier afgesproken worden? :-?
In mijn boek niet. Geen bord is geen verbod, toch?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

bongo schreef: ma 22 maart 2021, 19:08
Klitse schreef: ma 22 maart 2021, 18:45 Ik stel een Lets ride op de maan voor.
En uiteraard mag TS dan mee, bij gratie Gods........wel pilletjes innemen :-q
Zorgen jullie dan wel voor een enkeltje voor TS :-q

Regels gelden enkel voor anderen, zelf mag je wel flexibel erme omgaan...

Ik ben voor het idee van Mad Wally
Gesloten