La Chouffe Marathon

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Mtbz-Limburg
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: vr 25 mei 2018, 11:12

Omdat veel gecancelled is en België nu eigenlijk nog niet mag lijkt het me leuk als de grenzen weer soort van open zijn met een paar man de route van de La Chouffe Marathon te rijden middels gpx.
De Marathon is 95km met 2300hm ongeveer.Starten vanuit de Chouffe brouwerij de eerste lus van 65km en dan langs de brouwerij de laatste lus van 30km.Na afloop evt een Chouffke drinken.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Ik ga vanavond de Chouffe marathon doen, begin met de soleil, via de Mc, n'ice, Rouge, blonde en eindigen bij Houblon :bier:
Mtbz-Limburg
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: vr 25 mei 2018, 11:12

Dutch schreef: za 27 maart 2021, 16:54 Ik ga vanavond de Chouffe marathon doen, begin met de soleil, via de Mc, n'ice, Rouge, blonde en eindigen bij Houblon :bier:
Cheers🍻🍻
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Dutch schreef: za 27 maart 2021, 16:54 Ik ga vanavond de Chouffe marathon doen, begin met de soleil, via de Mc, n'ice, Rouge, blonde en eindigen bij Houblon :bier:
En, hoe is het met de hoofdpijn?
Waar woke is, is vuur
Classic Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: di 28 november 2017, 19:04

Mtbz-Limburg schreef: vr 26 maart 2021, 19:59 Omdat veel gecancelled is en België nu eigenlijk nog niet mag lijkt het me leuk als de grenzen weer soort van open zijn met een paar man de route van de La Chouffe Marathon te rijden middels gpx.
De Marathon is 95km met 2300hm ongeveer.Starten vanuit de Chouffe brouwerij de eerste lus van 65km en dan langs de brouwerij de laatste lus van 30km.Na afloop evt een Chouffke drinken.
Ik sluit mij graag aan!
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Klinkt interessant! (vooralsnog mag je alleen voor noodzakelijke reizen* naar Belgie, dus nog even geduld)

het voelt wel bijna als noodzakelijk :wink:
carbon bike, titanium collarbone...
Mtbz-Limburg
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: vr 25 mei 2018, 11:12

Nespresso schreef: ma 29 maart 2021, 11:59 Klinkt interessant! (vooralsnog mag je alleen voor noodzakelijke reizen* naar Belgie, dus nog even geduld)

het voelt wel bijna als noodzakelijk :wink:
De noodzaak word steeds hoger nu haha.
Zeker met dit weer.
Even afwachten inderdaad.
Plaats reactie