MTB sportmaatje - Appelscha / Havelte e.o.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin25
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: za 19 september 2020, 21:51
Mijn mountainbike: fietst wel goed

De dagen worden weer langer en de mogelijkheid na het werk nog even een singeltrack mee te pakken is er weer.

Wie doet dat ook en fietst meestal alleen en lijkt het net als mij ook gezelliger / veiliger om ook eens samen of met een klein groepje te fietsen?

Zelf fiets ik een paar keer in de week in Appelscha en Havelte om de conditie op peil te houden of te krijgen. Lol onderweg is leuk maar flink doorfietsen hou ik ook wel van.

Wie o wie wil en kan?
Gebruikersavatar
RHF
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 26 juni 2014, 22:46

Ik fiets vaak de route van Gieten-Gasselte.
Iets noordelijker dan Appelscha of Havelte, maar een keer samen een route doen lijkt mij wel wat(Appelscha/Assen of Gieten-Gasselte).
Meestal fiets ik alleen, maar wat is er mooier dan af en toe je hobby te kunnen delen!
Cube aim sl black 'n' flashgreen 2018

Veldslag om Norg 100km 04:36:24
Gebruikersavatar
Erwin25
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: za 19 september 2020, 21:51
Mijn mountainbike: fietst wel goed

RHF schreef: do 1 april 2021, 13:09 ........ maar wat is er mooier dan af en toe je hobby te kunnen delen!
Ik kan zo niks bedenken. :-D pb geprobeerd te sturen, lukt niet
Gebruikersavatar
RHF
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 26 juni 2014, 22:46

Erwin25 schreef: za 3 april 2021, 21:01
RHF schreef: do 1 april 2021, 13:09 ........ maar wat is er mooier dan af en toe je hobby te kunnen delen!
Ik kan zo niks bedenken. :-D pb geprobeerd te sturen, lukt niet

Ik heb je een pb gestuurd.
Cube aim sl black 'n' flashgreen 2018

Veldslag om Norg 100km 04:36:24
Zwolly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 24 augustus 2016, 08:47
Mijn mountainbike: Cube Nutrail Race Fatbike
Contacteer:

Ik woon in Steenwijk en rij regelmatig in de regio (Havelte, Dwingeloo, Ruinen, Diever, Appelscha, etc....)
Ik wil ook wel aanhaken, maar bij mij staat tempo niet op 1 8) die tijd ligt nu wel achter mij (met een fatbike is het best lekker crossen door de bossen en over de hei maar het zijn geen racebeesten 8) )

Ik 'waarschuw' nu maar vast, niet dat ik dan achteraf teleurgestelde gezichten zie :winkie:
Plaats reactie