MTB maatje Voorburg eo

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
DennMenn
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 19 september 2008, 04:22
Mijn mountainbike: Speelse Chameleon

Hallo allen,

Ik fiets regelmatig een rondje door de omgeving Wassenaar, Zoetermeer, Den Haag etc. Vaak creëer ik een eigen route met afwisselend asfalt en onverhard, maar ook ben ik wel te vinden bij de Uithof en Broekpolder. Zoetermeer en Bergschenhoek wat minder, omdat ik daar nog niet de conditie voor heb, al geniet ik wel van deze routes als ik ze een enkele keer fiets.Het gaat mij meer om techniek en genieten, dan de snelste te zijn, ben ook geen twintiger of dertiger meer, maar eerder richting de 50.. :-D


Wat ik zoek is een fietsmaatje om vaker mee te gaan fietsen, zo ben ik onlangs op de Utrechtse Heuvelrug geweest en wil vaker uitstapjes maken buiten de randstad. Maar hier in de regio blijft ook leuk en weet aardig wat singletracks waar je lekker kan fietsen, maar wat niet altijd een echte route is.
Zitte en Goán.....
markpatat
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 22:43
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Contacteer:

Toch even reclame maken voor de Spartaan. Wielerclub in Rijswijk met een enthousiaste mtb afdeling. We trainen in het elsenburgerbos op de dinsdagavond op elk niveau. Van jouw profiel zijn er legio leden ;) het vergoot je fiets-netwerk enorm en je zult weinig moeite hoeven doen om iemand mee te krijgen richting Uhr of elders!
Hier staat niets.
MtbTrek
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 19 juli 2021, 16:37

Beste,
Wat laat met reactie wellicht, maar ik zoek nu pas: heb je al iemand om mee te mtb-en? Ik wil graag ongeveer 1 of misschien wel 2 x per week een route doen.
Mvg, Peter , Voorburg
royse
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 7 november 2022, 15:28
Mijn mountainbike: Cube Analog

Lijkt me leuk keertje mee te gaan!
Plaats reactie