Finale Ligure 9-16 oktober 2021

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik heb daar een poging gedaan, vervolgens bij de 1e trede uitermate onhandig afgestapt en daarna ook maar gelopen. (en meer stukken daarna) Was voor ons op de 1e dag en mijn bikeskills waren na nauwelijks te hebben gefietst in de maanden ervoor wat roestig. :roll: (En de eerste rit op mijn nieuwe fiets #slappeexcuses) Rest van de week hebben we ons beperkt tot vooral blauwe trailforks trails, die eigenlijk toch ook gewoon bakken uitdaging hebben daar. En zo hebben we de volgende keer nog wat te doen. :wink:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2465
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Nou hielp het wel dat ik achter Void aanreed, zoals hij hem nam leek de sectie gewoon goed te doen 8)
Toen ik er eenmaal in zat realiseerde ik me dat dit ander level was, geen sectie om "gecontroleerd" te rollen,

Oerkreet. Gaan! GAAN met dan ding. Was de enige optie :winkie: :-q

En gelukkig bleek mijn voorwerk deze zomer goed genoeg dat ik deze sectie aankon. Hartslag 180 en een mega adrenaline rush ......
Darn ik wil terug, ik ben in mijn hoofd al de agenda van volgend voorjaar al aan het uitvogelen.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Heeft iemand tips voor een bescheiden accomodatie in Finale Ligure ? Voor een last minuten tripje
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4129
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Dank je
Plaats reactie