Mtbers gezocht in de omgeving van Leusden

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gertjanw
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 890
Lid geworden op: vr 2 september 2011, 18:35

Goedemorgen mtb’ers!

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar mtbers in de omgeving van Leusden. Ikzelf ben 28 jaar en vind vooral het spelen op de mountainbike leuk. Hard fietsen is niet mijn kwaliteit. Ik rijd daarom ook een Trek Remedy.
Ik zou het leuk vinden om samen een rondje Amerongen te doen of verder van huis.

Zijn er mensen in de omgeving die ook op zoek zijn naar een fietsmaat of is er een clubje waar ik mij bij aan kan sluiten? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Gert-Jan
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Een beetje spelen op Amerongen is altijd goed :-q
Ik rijd een commencal, die staat ook niet echt bekend om zijn klim eigenschappen :winkie:

Samen met nog wat mensen uit de omgeving zit ik in een app groepje. Alle niveau's en rijstijlen zijn daar wel vertegenwoordigd.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
TPeer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: do 15 oktober 2020, 20:45

Spelen met de fiets is altijd leuk 8) . Die van mij is ook niet echt geschikt voor het doortrappen.
Als je wil kunnen we wel keer een rondje rijden.

Zelf rijd ik ook geregeld met een groepje.
Wij rijden dan voornamelijk Zeist/Austerlitz. Maar we zijn ook altijd in voor Amerongen, Rhenen, Den treek en Lage/Hoge Vuurche.
Wij zijn dan ook niet van het racen en vinden het ook leuk om lekker speels de fiets te zitten.

Ps misschien keer leuk om vanuit het werk te rijden? Als het wat langer licht is? :wink: :tong
Gebruikersavatar
Gertjanw
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 890
Lid geworden op: vr 2 september 2011, 18:35

Leuk die reacties! ik stuur jullie beide een PB :-)
Plaats reactie