4islands

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Niels63
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: za 7 juli 2018, 10:19
Mijn mountainbike: Trek 9.8

Ik had het plan opgevat mee te doen aan de 4islands in Kroatië eind april. www.4islands.com Nu heeft mijn teamgenoot echter een huis gekocht en haakt af. Wie heeft er zin om mee te doen aan deze 5 daagse?

Geregeld samen trainen is leuk, geen must. Het is wel leuker als ons niveau enigszins gelijkwaardig is en een keer samen fietsen om dat uit te zoeken is sowieso leuk. Ik was van plan daar op mijn eigen niveau lekker stevig door te gaan rijden, maar heb geen enkele illusie wat betreft klassementen oid.

Mijn "thuisparcours" is HV/LV, maar verken ook graag andere routes.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

"This species has amused itself to death"
Niels63
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: za 7 juli 2018, 10:19
Mijn mountainbike: Trek 9.8

Thx! Ook op YouTube is de nodige inspiratie te vinden trouwens
Classic Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: di 28 november 2017, 19:04

Ziet er super uit! In welke categorie wil je rijden? (of iets directer, hoe jong ben je :-D ). En je bent van plan om te vliegen neem ik aan? Moeilijk puntje is wel die verrekte covid. Je moet al snel een behoorlijk deel vooruit betalen en je weet nooit hoe de wereld er tegen die tijd uitziet. Weet jij of ze vasthouden aan dit betaalschema?
Niels63
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: za 7 juli 2018, 10:19
Mijn mountainbike: Trek 9.8

Ik ben 40, maar categorie maakt me niks uit.

Vliegen kan, maar trein is ook een serieuze optie, mbv nachttrein is er een aardige verbinding.

Qua covid: het leven zit vol risico's. Mocht het onverhoopt niet doorgaan heb ik in ieder geval geholpen een mtb event in leven te houden. Afgelopen jaar ging het ook door dus ik denk ik jaar ook wel.

Kennismakingsrondje fietsen komende week?
Classic Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: di 28 november 2017, 19:04

Altijd leuk. Ik heb een PM gestuurd.
Plaats reactie