MTB maatje Nijmegen gezocht

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
ThomasNijmegen
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 8 april 2022, 10:19

Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand, of een groepje, van "gemotiveerde beroeps-amateurs" (zoals dat bij ons altijd genoemd werd) die met regelmaat in Nijmegen e.o. willen gaan fietsen.

Ik ben zelf 35 jaar oud, herstellende van wat lichamelijke tegenvallers en met de conditie van een sportieve luiaard. Echter zeer gemotiveerd en altijd blij wanneer ik weer een ritje in het bos mag maken. En wanneer het past wil mijn mini-me van 7 ook wel een keertje mee.

Gegroet!

Thomas
Paul!
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 22 januari 2021, 19:51

Kijk hier eens: viewtopic.php?f=18&t=152301

Ik woon en fiets ook in Nijmegen. Ik begrijp uit je bericht dat je conditie beter kan, maar hoe is je techniek? Hoe lang fiets je al?
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 822
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

ThomasNijmegen schreef: vr 8 april 2022, 10:34 Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand, of een groepje, van "gemotiveerde beroeps-amateurs" (zoals dat bij ons altijd genoemd werd) die met regelmaat in Nijmegen e.o. willen gaan fietsen.

Ik ben zelf 35 jaar oud, herstellende van wat lichamelijke tegenvallers en met de conditie van een sportieve luiaard. Echter zeer gemotiveerd en altijd blij wanneer ik weer een ritje in het bos mag maken. En wanneer het past wil mijn mini-me van 7 ook wel een keertje mee.

Gegroet!

Thomas
Ik fiets 2 á 3 keer/week in het rijk van Nijmegen je (jullie) kunnen altijd wel keertje mee vaak ga ik smorgens
door de weeks net hoe het uitkomt en zondags soms met 3 man
SHJN
All rounder
All rounder
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 20 april 2020, 21:41

Een DM mag altijd. Ik ben ook niet de snelste, als je googled op Fallot snap je waarom.
Naar beneden rijd ik Mamils voorbij. :tong
Plaats reactie