Gezocht: buddies om aantal keren per jaar naar bikepark te gaan

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Jurrew
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 9 augustus 2020, 17:53

Ik heb ook wel interesse in de appgroep. Lijkt me tof om eens mee te rijden! Mijn niveau is redelijk. Kan mijzelf op een zwarte trail in Duitsland aardig handhaven. Ik ben wel een stuk langzamer denk ik omdat ik op een enduro rijd. Maar dat mag de pret niet drukken!
ddeftones
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: di 3 november 2015, 22:45
Mijn mountainbike: Ripmo

Dennis17e schreef: wo 22 juni 2022, 14:50
ddeftones schreef: di 21 juni 2022, 20:38
Kan niet helemaal opmaken of dit nu alleen groene/blauwe trails zijn of niet. Ik kan dat weekend echter niet i.v.m. fietsplannen van mijn vrouw.

Naderhand wel geïnteresseerd in impressieverslag.
https://youtu.be/8EFvlrhRDUQ

Volgens mij zeker niet alleen maar groen en blauw
Kijk aan. Zitten serieuze trails en features tussen. Ziet er veelbelovend uit!
be quiet and drive
Wietze.V
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: wo 7 november 2018, 15:48
Mijn mountainbike: Staat meestal rechtop

Misschien beetje kortdag, maar morgen ga ik naar Aywaille om te biken. Ik weet het het is geen bikepark maar een trailcenter, maar valt voor mij wel beetje onder het zelfde :winkie:
Als er dus meer willen aanhaken is dat altijd gezellig!
Mrfrank
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 12:41
Mijn mountainbike: Carbonda FM936

Ik wil ook graag in de app groep, vaker zin om te gaan dan dat ik mensen mee krijg 😄… Bij wie moet ik hier voor zijn?
My Canyon Stoic VERKOCHT !
My Carbonda FM 936
Canyon Torque AL 2022
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Groeps app zonder al te veel geneuzel zou ik ook prima vinden.

Ik ga donderdag 14 juli richting Winterberg. Op het einde van de dag een overnachting in Hotel De Schone Asten.
Vrijdag 15 juli bikepark Willingen en 's avonds weer richting huis.

Nog mensen hier die iets in die dagen gepland hebben in een van de twee parken?
Altijd wel gezellig om wat te praten/rijden. :-q
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
sunn
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 22:03

Iemand zin om in het weekend van 16/17 en/of 23/24 een dag mee te gaan naar een bikepark? Willingen, Winterberg, Green Hill, etc? Kom zelf uit Eindhoven, heb auto met plek voor nog een fiets. Ben gevorderde dh-er, maar merk dat oude fiets buddies niet meer zo vaak gaan.
MikelBasque
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 7 juli 2022, 16:33
Mijn mountainbike: Trek Slash & Canyon Neuron

Hi!

I am also interested in joining an app group to join on day/weekend trips to bikeparks or enduro trail centres in BE or DE :) the few friends I have into DH and Enduro are not available most of the times.

This Saturday the 9th I go with few friends to Green Hill but on Sunday I will go on my own to Willingen, so if anyone is interested in joining.

I come from Spain but live in Leeuwarden, I can drive anywhere. I ride a Trek Slash :)
SHJN
All rounder
All rounder
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 20 april 2020, 21:41

Ik ga tegenwoordig ook geregeld (ongeveer 1 á 2 keer per maand) naar Sauerland. Ik ben er dan te vinden met mijn vijfjarige dochter. We wonen ongeveer 10min van Bikepark Mook af.
Laatst gewijzigd door SHJN op wo 30 augustus 2023, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
ddeftones
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: di 3 november 2015, 22:45
Mijn mountainbike: Ripmo

SHJN schreef: ma 11 juli 2022, 20:28 Ik ga tegenwoordig ook geregeld (ongeveer 1 á 2 keer per maand) naar Willingen. Ik ben er dan te vinden met mijn vijfjarige dochter die beide blauwe lijnen ook rijdt met af en toe een stukje rood. Zelf heb ik nog niet de skills en de fiets om de zwarte lijnen te rijden. Ik wacht nu al bijna een jaar op de levering van mijn trail fiets(Roscoe), in de tussentijd moet ik het maar doen met m'n XC fiets (X-caliber).

Afgelopen zomer heb ik wel een paar keer op het gemakje de enduro lijn in Willingen gedaan met dat fietsje. :lol:
Aangezien ik beroepsmatig afhankelijk van mijn ledematen ben en niet in loondienst, probeer ik toch en bepaalde voorzichtigheid aan te houden. Na de laatste keer wedstrijd van m'n dochter in Winterberg smaakte dit park ons naar meer, dus daar gaan we ook maar eens naar toe binnenkort.

Oja, ik hoef de grens niet over... we wonen in Dld ongeveer 10min van Bikepark Mook af.
Wij kwamen elkaar gister dus tegen op het bikepark. Jouw dochtertje gaat als een raket :) Die van mij is 4 en krijg ik nog maar moeilijk mee. Ze vindt het soms nog wat te spannend allemaal. Niet zo gek natuurlijk, maar samen rijden is wel erg leuk.
be quiet and drive
AlphonsoMTB
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 17 juli 2022, 10:06

balboa schreef: zo 19 juni 2022, 12:43 […] Ik zit in een soortgelijke situatie. Net iets andere wensen qua fietsen dan m'n vrienden. Zit inmiddels in een appgroep waarvan er eigenlijk ieder weekend wel een aantal gaan fietsen in België of Duitsland. […]
Hi All!
Ik ben hier terechtgekomen met dezelfde reden; sinds ik vorig jaar in Oostenrijk in bikepark Leogang ben geweest wil ik eigenlijk het liefst enduro en bikeparks rijden.
Wellicht een midlife crisis (40), maar geniet er nu zo’n twee jaar volledig van 🤪
Woon in Arnhem, dus de omgeving is niet persé verkeerd voor Nederlandse begrippen, maar enkel met de maatjes rondjes rijden word ik niet vrolijk van!
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan de/een appgroep toegevoegd kan worden? Ik houd me
aanbevolen!

@ddeftones wellicht dat ik de 13de van augustus ook even aan mag/kan haken. Ben dan net terug van vakantie, maar als het Mook wordt dan kan ik wel even die kant op.

A.s. vrijdag rij ik voor het eerst naar Remouchamps. Iemand nog tips? Gaan er nog lieden die kant uit?

Gr Alphonso
:-q Cube Stereo 140HPC TM 2019 :-q
ddeftones
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: di 3 november 2015, 22:45
Mijn mountainbike: Ripmo

Ik zie allerlei verzoeken voor een appgroep, maar om misverstanden te voorkomen: er is geen appgroep. Ik was en ben vooral op zoek naar wat bikepark enthousiastelingen uit de buurt van Ede/Arnhem met wie ik zo af en toe mee kan naar een bikepark. Dan bij voorkeur ook qua niveau enigszins vergelijkbaar. Anders rijdt de ene continu de blauwe lijnen, terwijl de ander liever rood, dan wel zwart rijdt. Dan fiets je alsnog niet echt samen.

Ik heb inmiddels wat contacten gelegd. 1 in Arnhem en een paar wat verder weg. Inmiddels ook 2 afspraken om kennis te maken en samen te gaan rijden. Wellicht overweeg ik om een appgroep op te starten, maar dan wel echt iets voor downhill/enduro enthousiastelingen uit de regio (Arnhem en directe omgeving). Appgroepen met deelnemers uit heel Nederland voegen, voor mij althans, weinig toe. Half Nederland doorrijden is 1x of 2x leuk, maar dat doe je ook niet elke keer.

NB: Neemt niet weg dat als anderen hier een andere mening over hebben, zij natuurlijk best een appgroep hiervoor kunnen opstarten.
be quiet and drive
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

AlphonsoMTB schreef: zo 17 juli 2022, 22:58A.s. vrijdag rij ik voor het eerst naar Remouchamps. Iemand nog tips?
1) De standaard startplaats is echt een (oninteressante) uithoek van het parcours.
2) Als je iets niet kan overzien, schroom niet naast de trail te parkeren om het eerst eens te aanschouwen (blauw niet zozeer, rood & .
3) Rijd trails die qua niveau aansluiten bij je skills en bouw het op; wanneer je blauw niet met gemak rijdt, is zwart zonde van je geklommen hoogtemeters.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
AlphonsoMTB
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 17 juli 2022, 10:06

cheeta schreef: di 19 juli 2022, 00:24
AlphonsoMTB schreef: zo 17 juli 2022, 22:58A.s. vrijdag rij ik voor het eerst naar Remouchamps. Iemand nog tips?
1) De standaard startplaats is echt een (oninteressante) uithoek van het parcours.
2) Als je iets niet kan overzien, schroom niet naast de trail te parkeren om het eerst eens te aanschouwen (blauw niet zozeer, rood & .
3) Rijd trails die qua niveau aansluiten bij je skills en bouw het op; wanneer je blauw niet met gemak rijdt, is zwart zonde van je geklommen hoogtemeters.
Dank @Cheeta, na wat research te hebben gedaan hoor ik van meerdere dat de officiële start wat ver ligt tov de trails. Ben van plan om ‘m bij de kerk in Nonceveux te parkeren en dan bij Ninglingspo de verbindingsroute op te draaien.
Wijs advies ook (2/3), ik ga immers alleen en door enthousiasme ga je soms harder dan je hebben kan 😅
#zinin
:-q Cube Stereo 140HPC TM 2019 :-q
SHJN
All rounder
All rounder
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 20 april 2020, 21:41

ddeftones schreef: za 16 juli 2022, 15:01 Wij kwamen elkaar gister dus tegen op het bikepark. Jouw dochtertje gaat als een raket :) Die van mij is 4 en krijg ik nog maar moeilijk mee. Ze vindt het soms nog wat te spannend allemaal. Niet zo gek natuurlijk, maar samen rijden is wel erg leuk.
Help mij even; in Mook, lange gozer? Paar x met elkaar gekletst?
Gebruikersavatar
Dennis17e
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 8 december 2021, 10:35
Mijn mountainbike: Propain Hugene & RAAW Madonna

Wij zijn vandaag in Winterberg, misschien zien we nog bekenden :bier:

2x Propain al is dat in Winterberg niet zeldzaam :tong
Nukeproof Scout 290 | Propain Hugene | RAAW Madonna V2.2 | Forbidden Druid |

#TeamOnbenul
Plaats reactie