Met wie kan ik meerijden regio Amersfoort?

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
HFS
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 12 juni 2022, 22:52

Dag allemaal,

Ik nieuw op dit forum en mountainbike sinds 2019 recreatief. Ik ben op zoek naar mensen waarmee ik zou kunnen fietsen in/vanuit (regio) Amersfoort.

Ik kan technisch nog best wat leren (mn drops en jumps enzo), maar de routes in de omgeving kan ik prima aan. Qua snelheid win ik geen races, maar ervaar ik dat ik vaker inhaal dan ingehaald wordt (voor wat dat zegt ;-)), dus ik hoop niet achter te hoeven blijven.

Mijn huidige maatje trekt zich helaas wat terug en alleen is ook maar zo alleen. Zijn er mensen vanuit Amersfoort waar ik eens bij kan aansluiten, en bij wederzijds succes wellicht vaker dan eens? ;-)
TJJ
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 2 november 2020, 20:54
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 (2021) / Grizl CF 8 (2022)

Hi, Ik kom niet uit Amersfoort maar rij geregeld (op woensdag middag) de 2x Den Treek routes eventueel gecombineerd met Austerlitz.
Ik kom zelf uit Landsmeer (net boven A' dam) dus zit meestal wel 30-45 in de auto voordat ik op een leuke route zit.
Mocht je een keer willen afspreken stuur dan maar even een pb.
pointblanque
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: di 3 mei 2011, 12:37

Hoi HFS en TJJ,

zelf rij ik vanuit Soesterberg met enige regelmaat route Austerlitz (paars) en route Zeist (rood).
Binnenkort ook eens Den Treek / Henschoten proberen.
Mocht een van jullie het leuk vinden eens samen te rijden, stuur eens een pb :-q
Op Facebook zit overigens MTB-groep Amersfoort met een whatsapp groep.
Jorik123
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 17 oktober 2013, 15:41

Hi,

Ik rijd ook wekelijks vanuit soesterberg en vind het leuk om met anderen te fietsen. Ook met enige regelmaat skills trainen met pionnen, jumps, manuals etc.

Dus mocht je dat leuk lijken stuur gerust een pb!
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Ik woon in Vathorst, stuur vooral een bericht!
Plaats reactie