Drentsche Aa / Zuidlaren / Schipborg e.o.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
seaman
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: di 5 augustus 2008, 21:11
Mijn mountainbike: SPECIALIZED "rockhopper"

Goedendag,

Morgen rondje rijden?

0845 bij de kerk.
0900 bij café Drentse Aa (mits iemand zich aanmeldt)


Gr.

Onno
scaluner
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 6 maart 2006, 01:32
Mijn mountainbike: GF Rig & Trek Session77
Contacteer:

Ik wil morgen ook graag weer eens een rondje rijden. Jij kent daar wel de weg?

Tot morgen!
seaman
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: di 5 augustus 2008, 21:11
Mijn mountainbike: SPECIALIZED "rockhopper"

Helaas,

Gaat niet door. De hele boel ligt hier in de lappenmand.


Gr.

Onno
scaluner
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 6 maart 2006, 01:32
Mijn mountainbike: GF Rig & Trek Session77
Contacteer:

Jammer, ander keertje maar.
seaman
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: di 5 augustus 2008, 21:11
Mijn mountainbike: SPECIALIZED "rockhopper"

Prima,

Het streven is om op zondag Te rijden tusssen 0900 en 1100. Indien ik Thuis ben.
Roboer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 611
Lid geworden op: di 23 augustus 2005, 21:48
Contacteer:

Het lijkt mij leuk om eens rit in het donker te rijden. Voor maximaal 4 personen die eens willen ervaren wat nachtrijden is heb ik verlichting te leen. Mensen die zelf verlichting hebben kunnen natuurlijk ook mee. Het lijkt mij het beste dat we eerst een lijst met namen hebben en daarna een datum plannen. Zit zelf te denken aan een vrijdagavond, maar dat zien we dan wel. Dus wil je mee vul dan je naam aan. (max 4 zonder eigen verlichting).

1: Roboer
2: .....
wappi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: di 6 april 2010, 21:01
Mijn mountainbike: Storck Rebel Nine, Storck Scenario CD 1,0, Raleigh Team

Ja ik ga wel zondag wordt het niet. en ik wil zaterdag via bikecomponents verlichting bestellen samen met mijn klikpedalen.
hksmit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 238
Lid geworden op: do 15 juli 2010, 21:43
Mijn mountainbike: Bergwerk Faunus & Magura MB09XC
Contacteer:

Roboer schreef:Het lijkt mij leuk om eens rit in het donker te rijden. Voor maximaal 4 personen die eens willen ervaren wat nachtrijden is heb ik verlichting te leen. Mensen die zelf verlichting hebben kunnen natuurlijk ook mee. Het lijkt mij het beste dat we eerst een lijst met namen hebben en daarna een datum plannen. Zit zelf te denken aan een vrijdagavond, maar dat zien we dan wel. Dus wil je mee vul dan je naam aan. (max 4 zonder eigen verlichting).

1: Roboer
2: .....

Lijkt me zeker leuk binnenkort weer een keer een rondje mee te rijden, ben er even een jaartje tussen uit geweest dus voor mij wordt het nog niet 3 uur lang achter elkaar knallen :winkie: Ook wat betreft het nachtrijden moet ik even weer inkomen maar wil deze herfst / winter wel een keer een rondje meerijden, uiteraard beschik ik zelf over verlichting. :-q
Mvg Harm
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

ritje in het donker is altijd goed... maar aankomende weekenden erg druk. hop wel een keer in. U weet dat ik verlichting heb (voor 2 man desnoods)
scaluner
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 6 maart 2006, 01:32
Mijn mountainbike: GF Rig & Trek Session77
Contacteer:

Roboer schreef:Het lijkt mij leuk om eens rit in het donker te rijden. Voor maximaal 4 personen die eens willen ervaren wat nachtrijden is heb ik verlichting te leen. Mensen die zelf verlichting hebben kunnen natuurlijk ook mee. Het lijkt mij het beste dat we eerst een lijst met namen hebben en daarna een datum plannen. Zit zelf te denken aan een vrijdagavond, maar dat zien we dan wel. Dus wil je mee vul dan je naam aan. (max 4 zonder eigen verlichting).
1: Roboer
2: Scaluner
3: .....

Lijkt mij erg leuk om een keer te ervaren. Maak dan ook graag gebruik van de leen optie. Misschien wel aanleiding om zelf ook een setje aan te schaffen, zomaar voor een keertje is aanschaf ook weer aardig aan de prijs. Voor overdag biken heb ik tegenwoordig al weinig tijd. Dan heb je wat meer uren waarop je kan fietsen :D
wappi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: di 6 april 2010, 21:01
Mijn mountainbike: Storck Rebel Nine, Storck Scenario CD 1,0, Raleigh Team

scaluner schreef:
Roboer schreef:Het lijkt mij leuk om eens rit in het donker te rijden. Voor maximaal 4 personen die eens willen ervaren wat nachtrijden is heb ik verlichting te leen. Mensen die zelf verlichting hebben kunnen natuurlijk ook mee. Het lijkt mij het beste dat we eerst een lijst met namen hebben en daarna een datum plannen. Zit zelf te denken aan een vrijdagavond, maar dat zien we dan wel. Dus wil je mee vul dan je naam aan. (max 4 zonder eigen verlichting).
1: Roboer
2: Scaluner
3: wappi
Roboer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 611
Lid geworden op: di 23 augustus 2005, 21:48
Contacteer:

@ wappi Wil je ook lenen of kom je met eigen verlichting?

1: Roboer
2: Scaluner (lenen)
3: wappi
4: .....
Powder Ranger
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 9 september 2007, 21:44
Mijn mountainbike: Cube Reaction
Contacteer:

1: Roboer
2: Scaluner (lenen)
3: wappi
4: Powder Ranger (lenen)

Lijkt me wel een uitdagende ervaring. Hoeveel extra fietservaring heb je daarvoor nodig. Het is alweer een tijdje geleden dat ik op m'n mountainbike heb gezeten. Conditioneel gaat het wel lukken (hoop ik).
Roboer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 611
Lid geworden op: di 23 augustus 2005, 21:48
Contacteer:

Powder Ranger schreef: Lijkt me wel een uitdagende ervaring. Hoeveel extra fietservaring heb je daarvoor nodig. Het is alweer een tijdje geleden dat ik op m'n mountainbike heb gezeten. Conditioneel gaat het wel lukken (hoop ik).
Ik heb jou vaker zien fietsen, dat gaat wel lukken. :wink:
Powder Ranger
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: zo 9 september 2007, 21:44
Mijn mountainbike: Cube Reaction
Contacteer:

Roboer schreef:Ik heb jou vaker zien fietsen, dat gaat wel lukken. :wink:
Maar dat is wel weer meer dan een jaar geleden. Heb in de tussentijd wel veel op de weg gefietst. En aangezien het winterseizoen weer voor de deur staat.... toch maar weer eens de mountainbike afstoffen. Ik heb er wel weer zin in. :-D
Plaats reactie