XC in de Eifel/Hunsrueck

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

TRING TRING TRING !!!

OBOM, met mij, Walter.
Helaas kan ik zondag niet mee.
Ik vertrouw er wel op dat RT en jij je een beetje gedragen.
Ferry houdt een oogje in 't zeil.

Het NKSS is in 2006 in die omgeving gehouden. Een mooi rondje, kan ik me herinneren. Op de singlespeed best pittig, maar voor gaeries geen enkel probleem.
Have fun !
eiri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 00:49
Mijn mountainbike: Turner 5.Spot
Contacteer:

Even mijn laatste planning. Ik zal om ca. 11:00 uur bij 't Berghuis zijn. Ik kom met de fiets vanaf station Veenendaal Centrum. Mocht er iets tussen komen, bel mij dan svp op 06-51200518. Einde van de middag wordt ik met de auto opgehaald bij het 't Berghuis.
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

eiri schreef:Even mijn laatste planning. Ik zal om ca. 11:00 uur bij 't Berghuis zijn.
Ok dan, Berghuis 11:00 uur it is! Ik ben bereikbaar op 06 - 150 404 27
@ Ferry & RT: jawel, ik zal de telefoon tijdens de rit op "stil" zetten teneinde ernstige ongelukken te voorkomen...sic.

See ya all tomorrow, happy trails! :-q
Honi soit qui mal y pense!
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

't Is wel heel erg Kilo-Utrecht-Tango weer... :-{
Honi soit qui mal y pense!
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

OBOM schreef:'t Is wel heel erg Kilo-Utrecht-Tango weer... :-{
...en dat viel dus alleszins mee! Prima weer, prettige temperatuur en een straffe bries! Helemaal goed dus. :-q Helaas wel een waardeloze opkomst, alleen eiri en ik. En ook een matige route aldaar. Wel leuk buitengespeeld in de blubber, een lekker gemeen stukje vals plat en een aardige afdaling. Verder vooral veel saaie rechttoe-rechtaan stukken en veel te weinig single track. Niet bepaald een uitdagende route, helaas. :((

Dat kan in de Eifel/Hünsruck vast veel beter :wink: , ik verheug me er nu al op! Gauw mijn agenda raadplegen en een datum prikken! Eiri: we spreken elkaar nog.

Grtz,
OBOM
Honi soit qui mal y pense!
eiri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 00:49
Mijn mountainbike: Turner 5.Spot
Contacteer:

Hoi OBOM,

Ja was prima tochtje vanmiddag wat weer en sfeer betreft. Route had inderdaad hoog pretpark gehalte, niets op tegen als je daarvan houd. Wat mij betreft mag het wel iets meer uitdaging hebben, hoewel mijn conditie ook wel wat beter mag.

Lijkt me leuk binnenkort eens afspreken in Duitsland en misschien met hogere opkomst. Roep maar een datum. Enige moment waarop ik aankomende tijd niet kan is weekend van 30 maart.

groet,
Erwin
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Komend weekend wordt niets.
Het weekend voor 30 maart zou ik wel kunnen (denk ik).
eiri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 00:49
Mijn mountainbike: Turner 5.Spot
Contacteer:

Walter schreef:Het weekend voor 30 maart zou ik wel kunnen (denk ik).
Vanaf dat weekend zijn er net een paar weekenden waarop ik niet kan: 29/30 maart, 12/13 april en 26/27 april kan ik niet.
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Gezien het weer momenteel vind ik het niet zo heel erg om een bezoek aan de Eifel even uit te stellen en het wat dichter bij huis te zoeken :o .Bovendien moet ik morgen mijn pedalen naar de LBS brengen voor vervanging van de lagers, die zijn zo ongeveer vierkant geworden heb ik de indruk. Kan dat helaas niet zelf, omdat je daarvoor weer een of ander tooltje nodig hebt om de boel open te kunnen schroeven.

Sowieso zit er groot onderhoud aan de bike aan te komen: kettingbladen, ketting en pion hebben niet helaas niet het eeuwige leven :-{ Kost weer een buil geld, en twijfel nog of ik weer BlackSpire Super Pro bladen zal kopen of simpele TA's. Tsja wat ga ik doen...ga ik mijn Old Skool bike nog één maal een verjongingskuurtje geven, of gewoon met cheap ass shit doorrijden tot de winstuitkering aan het eind van dit kalender jaar, en dan shoppen? Questions, questions :~ En dan? Toch eindelijk zwichten voor een fully, of keihard door als Hardcore-Hardtail-XC biker???

Probleem: ik vind fully's vrijwel zonder uitzondering lelijk en heb een hele mooie RM Blizzard (ouderwets staal-over Old Skool gesproken...) gezien. Een Seven zou ik ook nog wel aardig vinden, vraag me af hoe hoog de winstuitkering is :tong
Honi soit qui mal y pense!
Plaats reactie