Bikers omgeving Gouda

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
dhg
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 30 maart 2011, 19:59
Mijn mountainbike: Cube LTD Team Disc 2010
Contacteer:

Hallo allemaal,

Ben erg benieuwd of er mensen op het forum zijn die in de buurt van Gouda wonen? En waar jullie dan in de buurt gaan biken? Zelf ga ik doordeweeks in de avond fietsen in de omgeving haastrecht/reeuwijkse plassen of de geluidswal in Gouda om even snel te trainen.

Binnenkort wil ik ook naar de echte MTB routes in Nederland voor het echte werk :). De routes die dan het meeste in de buurt zijn; Bergschenhoek/Zoetermeer.

Groeten,

Dennis
MarktN
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 18 juni 2010, 20:32
Mijn mountainbike: getalenteerd

Bingo?

Ik ga met,een soort van,regelmaat naar bergschenhoek of zoetermeer op en neer :)
Als je een keer mee wil hoor ik 't graag.
dhg
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 30 maart 2011, 19:59
Mijn mountainbike: Cube LTD Team Disc 2010
Contacteer:

Haha ja bingo!

Oke lijkt me erg leuk om een keer mee te gaan. Train je nou ook in de buurt van Gouda? Wat voor route rij je dan?

Ik heb gisteren weer een ronde Reeuwijkse plassen gedaan 14KM.
MarktN
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 18 juni 2010, 20:32
Mijn mountainbike: getalenteerd

Als ik ga fietsen is het meestal naar Berschenhoek of zoetermeer op en neer.
Als ik in Rondom Gouda ga fietsen is het meestal even over de geluidswal, waar je niet mag fietsen, en daarna door/rond/langs/over (afhankelijk van jaargetijde) de plassen.

Ik probeer ook minimaal 1 keer per week naar m'n werk in woerden te fietsen.
dhg
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 30 maart 2011, 19:59
Mijn mountainbike: Cube LTD Team Disc 2010
Contacteer:

Oke dus sportief helemaal naar berschenhoek/zoetermeer op de MTB klinkt goed :)

Ja geluidswal mag niet maar ik rij rustig en ga meestal naast de snelweg over het snipperhout waar niemand loopt. Als je binnenkort een keer weer naar zoetermeer/berschenhoek gaat op de MTB dan hoor ik het graag. Misschien een keer in het weekend vroeg in de ochtend?
MarktN
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 18 juni 2010, 20:32
Mijn mountainbike: getalenteerd

Stuur maar een PB als je een keer gaat trappen in de buurt :)
Nelis85
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: di 25 september 2007, 00:39
Mijn mountainbike: Cannondale Flash

Ik kom ook uit Gouda en rij meestal op dinsdagavond een paar rondjes Bergschenhoek, zie let's ride "Bergschenhoek di avond". Misschien een idee om een keer mee te rijden daar. Met de racefiets ga ik vaak richting Reeuwijkse plassen/Woerden/Oudewater.
dhg
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 30 maart 2011, 19:59
Mijn mountainbike: Cube LTD Team Disc 2010
Contacteer:

He Nelis,

Leuk nog iemand uit Gouda :)

Ik zal zeker een keer meerijden op dinsdagavond in Bergschenhoek had het topic zojuist gezien. Helaas heb ik vanavond afspraken. Misschien volgende week dinsdag laat het wel weten als ik naar bergschenhoek ga.
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Hallo, mijn vriendin woont in Gouda en ben daar regelmatig. Nu wil ik eigenlijk wel eens gaan mountainbiken daar in de buurt als ik met de auto naar Gouda kom. Wil ook weer niet al te ver rijden om te gaan biken, ik las iets over de Reeuwijkse plassen, dit zou een juiste afstand zijn.

Zijn er eventueel nog meer mogelijkheden?

Groeten,
Martijn
NextBikeParts
Ride your own way!
MarktN
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 18 juni 2010, 20:32
Mijn mountainbike: getalenteerd

De Reeuwijkse plassen is leuk om langs te fietsen, de plassen liggen tegen gouda aan, maar off-road is er niets te beleven.
Vanuit gouda is Bergschenhoek goed bereikbaar( ong. 19km) of anders Zoetermeer (ong 22km). Daar kan je dan over de parcoursen heen en weer terug naar Gouda fietsen.
Er zijn her en der wel een aantal paden te vinden rondom Gouda, maar die zijn voor 99% verboden toegang.

Houd natuurlijk niet in dat er helemaal niets te beleven is :)

mss leuk om een keer samen met DHG een rondje te doen.
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Hai,

Ja lijkt me strak plan... Mijn vriendin is sinds kort ook op de mtb te vinden, ik weet niet wat jullie tempo is?

Het is mij nog onduidelijk wanneer ik er weer ben en in de gelegenheid ben mijn bike mee te nemen, maar dan laat ik het zeker ruim van te voren eens weten.

Martijn
NextBikeParts
Ride your own way!
MarktN
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 18 juni 2010, 20:32
Mijn mountainbike: getalenteerd

tripod schreef:
ik weet niet wat jullie tempo is?
Lekker tempo maar dan zonder het spreekwoordelijke snot zeg maar......

Lijkt me leuk eens een rondje te doen.

Mark
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Ok ;) Dan is het een prima tempo om voor mijn vriendin bij te houden mocht die mee willen...

Doen we... Ik laat het weten..

Heb nu namelijk paar keer over de groene wal (zegt jullie dat iets) gereden, en beetje richting de Reeuwijkse plassen. Maar is niet echt spannend, berschenhoek is dan inderdaad een mooie plek om te gaan rijden.

Martijn
NextBikeParts
Ride your own way!
dhg
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 30 maart 2011, 19:59
Mijn mountainbike: Cube LTD Team Disc 2010
Contacteer:

Hoi ja leuk we kunnen best binnenkort een keer met ze allen gaan rijden gezellig. Alleen wat jullie al vertelde in de buurt van gouda is het niet boeiend en reeuwijkse plassen rij ik puur om snel even te kunnen fietsen voor conditie:)

Dus bergschenhoek is een leuke idee ben er nu zelf 2x geweest. Ben nog beginner maar het gaat steeds beter:D
MarktN
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 18 juni 2010, 20:32
Mijn mountainbike: getalenteerd

dhg schreef: Dus bergschenhoek is een leuke idee ben er nu zelf 2x geweest. Ben nog beginner maar het gaat steeds beter:D
Vanuit Gouda gefietst?
Plaats reactie