Hoogvliet/Rotterdam eo (fietsmaatje)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

pat1968 schreef:Ben nog niet op bergenschenhoek geweest , vlaardingen vind ik best aardig om te doen.
Wel veel modder maar wel leuk in elkaar gezet.
Spijkenisse ben ik nog niet geweest maar daar komen niet van die wilde verhalen vandaan dus laat ik maar links liggen
Zelf wil ik nog wel eens naar de drunense duinen gaan
Dat is super.
Ik heb er niet zo'n moeite mee een stuk te rijden voor een mooi parcours
Als je een keer wilt afspreken om te gaan fietsen hoor ik het wel
Verhalen zijn verhalen nee geen hoogteverschil wat wil je in de polder maar wel inderdaad de wind , gewoon goede conditieronde
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

@ Jeroen

Heb je ondertussen al wat meer routes gereden? Bergschenhoek is redelijk pittig en uitdagen dus als je daarvan houdt. Pas Spijkenisse gereden maar (met respect voor de vrijwilligers) dat vind ik echt een flater. Oostvoorne is leuk en afwisselend. Ook hebben ze daar veel TTF's geplaatst. Drunen is leuk maar in mijn ogen beetje gehyped.

Als je het niet erg vindt er een (flink) stuk voor om te rijden. In Drenthe heb je een paar leuk routes. Met veel liefde opgezet en onderhouden. 1 van de routes heeft zelfs een (kleine) Northshore. Persoonlijk vind ik de route van Gieten-Gasselte de leukste en pittigste.
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
JelMTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 27 juli 2008, 13:49
Mijn mountainbike: Giant Terrago 2008

Ik woon in R'dam centrum. Ik zoek iemand om op een pleintje af en toe o.a de bunny hop en wheelie te oefenen zodat ik in mijn eentje minder voor l*l sta.

Zelf kan ik er (nog) niet veel van. :-?
Erwin1969
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 3 december 2016, 10:27
Mijn mountainbike: TREK SUPERFLY FS8

Goeiemorgen, ik ben Erwin en woon in Rhoon. Ben sinds kort aan het fietsen en aan het aftasten wat ik wil met de MTB. Langste afstand is ca 50km wat ik gereden heb. Ca 20km/h. Wil idd ook wel eens onverhard rijden maar veel schijnt er niet te zijn in de regio. Heb ook echt maar een tweeentwintigstehandsje van MP voor weinig. Wil ook wel met iemand samen rijden maar tot nu toe is strava mijn maatje
RisingX
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 8 september 2010, 14:17

Ik woon in Charlois, Vlaardingen in een beetje mijn vaste route, afgelopen weekend voor het eerst naar Bergschenhoek, ook heerlijk gereden. Werd echt blij van de afwisseling, mijn fiets kwam daar meer tot zn recht dan op Vlaardingen. @JelMTB, ben niet de meeste technische rijder, met bunnyhops en dat soort dingen maar als je ook wel eens routes rijdt kunnen we wel een keer Vlaardingen onveilig maken. Mochten andere dan intresse hebben haken dioe gewoon aan.

Zou graag een soort app-groep willen krijgen in de komende tijd, zodat gewoon iedereen aan kan haken en je met twee of meer ergens af kan spreken.
Markvld
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: di 6 oktober 2015, 15:19
Mijn mountainbike: Cube reaction gtc

Ja dat vindt wel goed idee. Fiets meestal ook alleen, en ook vaak op Vlaardingen
Gezellig met paar man fietsen
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

Ik ben 45 woon in Hoogvliet ben eerlijk gezegd nog nooit in Vlaardingen geweest lijkt me wel leuk om een keer aan te haken als ik het bij kan houden .
Tis wat !
Markvld
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: di 6 oktober 2015, 15:19
Mijn mountainbike: Cube reaction gtc

Ik ga morgen als je zin heb. En ga voor me plezier dus lekker op het gemakkie
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

Morgen sla ik even over heb net 130km op de racefiets achter de kiezen .
Tis wat !
Markvld
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: di 6 oktober 2015, 15:19
Mijn mountainbike: Cube reaction gtc

Dat is een goeie ronde idd.
Ga elke weekend wel mountainbiken alleen niet altijd Vlaardingen
Catkiller
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 10 oktober 2012, 18:49
Mijn mountainbike: Canyon nerve 8.0

Voor wie het nog niet wist en tijd en zin heeft. Gezellig en gelijk een mooie kans om mede bikers te ontmoeten .

jaar 2017 gaan we fietsend beginnen! Op zondag 22 Januari is er weer een nieuwjaarsrit georganiseerd door de vrijwilligersgroep.
De fietstocht zal plaatsvinden op ons eigen parcours in Oostvoorne. We verzamelen om 12.00 uur op de parkeerplaats van Hotel ’t wapen van Marion.
Iedereen is van harte welkom! Neem je familie, vrienden en collega`s mee. Het doel is om de groep fietsers zo groot als mogelijk te krijgen!
Hoe groter de groep, des te gezelliger. Leuk om ideeën uit te wisselen en elkaar te leren kennen.
Voor de fanatiekelingen zal er bij een tweede ronde over het parcours op diverse plekken actiefoto`s gemaakt gaan worden. Deze foto`s zijn dan terug te vinden zijn op Facebook en de website.
My life is based on a true story
Canyon Nerve 8.0 2015
RockyMountain element 50 2008 sold
American Eagle durango carbon
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Had hem langs zien komen op facebook, helaas kan ik niet!

Volgende keer beter, veel plezier :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Ik weet niet of er genoeg animo is maar we kunnen een dag afspreken om te gaan bike. Locatie kunnen we nog bepalen maar ik denk aan een route in de buurt. Bergschenhoek, Vlaardingen of Oostvoorne. Is er interesse?
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
Catkiller
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 10 oktober 2012, 18:49
Mijn mountainbike: Canyon nerve 8.0

Tuurlijk. Roep maar wat.
My life is based on a true story
Canyon Nerve 8.0 2015
RockyMountain element 50 2008 sold
American Eagle durango carbon
RisingX
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 8 september 2010, 14:17

Uiteraard! Gisteren af gesproken met Jelle, via het forum. Was een heerlijke rit op Bergschenhoek. En omdat we allebei in R'dam wonen konden we er zo naartoe fietsen.
Plaats reactie