Hoogvliet/Rotterdam eo (fietsmaatje)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Zijn de heren die hier hebben gereageerd nog actief? :)
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
Gebruikersavatar
Taarmen
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: za 2 mei 2020, 16:15
Mijn mountainbike: Cannondale Trail 3

Jordi75 schreef: zo 5 april 2020, 17:35 Zijn de heren die hier hebben gereageerd nog actief? :)
Een paar keer per week rij ik in de avond solo rondjes op Bergschenhoek, mocht je nog een fietsmaatje zoeken? Dan hou ik mij aanbevolen. :-q
Juan007
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: di 16 augustus 2016, 16:02
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

R’dam hier! Bergschenhoek is praktisch in mijn achtertuin. Vrijdag ga ik naar Winterberg. Hit me up!
djowel
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 14 juni 2020, 23:44

Hoi, Joel hier. 36 Jaar.

Ik kom zelf uit Spijkenisse. Ik ben sinds een paar maanden begonnen met mtb-en. Ik probeer elke week wel in de omgeving te fietsen, vooral Rozenburg, Vlaardingen en Bergsenhoek. Heb een aantal clinics en cursussen gedaan om mn skills een kickstart te geven. Heb afgelopen vakantie voor het eerst echt in de bergen gereden in Piemonte, Italie, helemaal geweldig.

Ik ben nu dus een serieuze beginner, die snel vooruit wil in rijvaardigheid. Zou tof zijn om met mtb-ers uit de omgeving Voorneputten, Rotterdam, Vlaardingen e.o. mee te fietsen. Alleen is het al leuk, maar met meer lijkt het me nog leuker.

Ik hoor het wel!

Joel
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Als jullie interesse hebben, pm mij met je 06. Dan spreken we een keer af in de buurt.
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
Gebruikersavatar
Dyos
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 29 juli 2022, 23:09
Mijn mountainbike: Supermanbike
Contacteer:

Hallo Bikers,

Ik zoek maatje om trails rondom Rotterdam of verder te rijden en fun te delen. Zoetermeer zou ik mijn favoriete van Zuid-Holland kunnen noemen. Mag ik keertje of vaker met iemand op mtb route meerijden?
Ik ben vriendelijk Litouwer 36 jaar oud uit Rotterdam, ik rijd mtb 3 jaar, maar niet hardrijder, meer gemiddeld tempo en gemiddeld trail rijder die zoekt om mtb fun met iemand te delen. Meer over mij:
https://dyosmtb.000webhostapp.com
Als je geïnteresseerd ben, wacht ik graag op berichtje :wink:

Groetjes, Dennis
Real Joy is Shared Joy
Looking to share my mtb Joy with someone :)
Eimantasvan
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 26 februari 2024, 16:23

Hoi, nog rijden? Ik ook komt van Litouwen en nu wont in zuid Hollands.



Dyos schreef: vr 19 augustus 2022, 15:23 Hallo Bikers,

Ik zoek maatje om trails rondom Rotterdam of verder te rijden en fun te delen. Zoetermeer zou ik mijn favoriete van Zuid-Holland kunnen noemen. Mag ik keertje of vaker met iemand op mtb route meerijden?
Ik ben vriendelijk Litouwer 36 jaar oud uit Rotterdam, ik rijd mtb 3 jaar, maar niet hardrijder, meer gemiddeld tempo en gemiddeld trail rijder die zoekt om mtb fun met iemand te delen. Meer over mij:
https://dyosmtb.000webhostapp.com
Als je geïnteresseerd ben, wacht ik graag op berichtje :wink:

Groetjes, Dennis
Plaats reactie