Hoogvliet/Rotterdam eo (fietsmaatje)

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
maurice-29er
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 19 december 2011, 14:09
Mijn mountainbike: Bulls Wild Edge
Contacteer:

He Jordi,

Hoorde van JanWillem dat je langs was geweest in de winkel en zag dat je ook had aangemeld bij leeuwbikers.

Wij rijden op woensdagavond op de racefiets en op zondag racefiets of mtb. In de winter gaan we op zondag altijd op de mtb naar Oostvoorne, Burg Haamstede of toertochten en hopelijk snel ook in Vlaardingen.

Ik zie je wel een keer.

Maurice
onslaught
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: do 30 augustus 2012, 20:06
Mijn mountainbike: Giant ATC 840 & Bulls Copperhead Supreme 29 2012
Contacteer:

Hey hier nog een uit Rotje :)
radkko1
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: do 21 februari 2013, 22:44

Hallo helemaal! :-D
Ik ben sinds kort in deze forum maar heb wat ervaring in de mtb....
Ik woon in Nederland al bijna 4 jaar en heb net mij bike meegenomen na mijn vakantie in mijn gebortenland Bulgarije :wink:
Dus ben zeer geintereseerd om te zien wat voor mtb routjes en maatjes in de regio Rotterdam zijn :-D
Hoor ik van jullie graag en zal ik nog de komende weekend mee wille rijden! :winkie:
Groetjes,
Radko
onslaught
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: do 30 augustus 2012, 20:06
Mijn mountainbike: Giant ATC 840 & Bulls Copperhead Supreme 29 2012
Contacteer:

Hi Radkko
Joram82
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 13 april 2014, 20:31

Wordt er nog gereden door mensen uit de omgeving van Hoogvliet e.o.?
TuCje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 20 mei 2013, 17:19

Schiedam hier. Lang niet gedaan..moet het weer eens oppakken :)

Vlaardingen is lekker dichtbij voor mij, maar andere routes ook geen probleem. Vooral een fun rijder... :)
Landkaart van mountainbike.nl http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... &start=480
Check de kaart: http://goo.gl/rHUAci" onclick="window.open(this.href);return false;
Als die niet werkt: http://goo.gl/IgUXHX" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook op de kaart ? Vul dan dit formulier in: http://goo.gl/OfYbW" onclick="window.open(this.href);return false;
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

Zijn er nog fietsers actief in Hoogvliet ?
Tis wat !
pat1968
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 10 januari 2016, 16:43
Mijn mountainbike: cube reaction hybrid hpa sl 500 2017

Ridderkerk hier , mijn zoon (15) en ik (47) gaan wel eens naar het oostvoornsemeer en vlaardingen en zijn 2x op de drunense duinen geweest.
zou wel leuk zijn om een keer aan te mogen sluiten bij een ploegje hier uit de buurt.
wij gaan niet voor snelheid maar liever voor een tech parcourt.
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

Nou ik zal me ook eens aanmelden uit Spijkenisse zo word het toch een aardige groep , wbt routes in de buurt vanuit Spijkenisse heb je Spijkenisse zelf natuurlijk , Vlaardingen 13km trappen , oostvoorne 30 km ongeveer , Rozenburg 10 km leuk is het bijvoorbeeld om deze vier in een keer te rijden op een mooie dag .

Keuze genoeg hoor in de buurt
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
pie eater
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: za 31 oktober 2015, 09:10
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 7;Cube stereo 150

@pat1968 Ik kom ook uit Ridderkerk, en ik rijd regelmatig een rondje Vlaardingen of als het heel slecht weer is in Spijkenisse.(man wat saai, dan nog soms liever een ronde om Rotterdam)
Probleem vind ik hier in de omgeving dat je meestal in de auto moet stappen om ergens op parcours te kunnen rijden, Bergenschenhoek is dan wat mij betreft nog wel aan te rijden.
pat1968
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 10 januari 2016, 16:43
Mijn mountainbike: cube reaction hybrid hpa sl 500 2017

Ben nog niet op bergenschenhoek geweest , vlaardingen vind ik best aardig om te doen.
Wel veel modder maar wel leuk in elkaar gezet.
Spijkenisse ben ik nog niet geweest maar daar komen niet van die wilde verhalen vandaan dus laat ik maar links liggen
Zelf wil ik nog wel eens naar de drunense duinen gaan
Dat is super.
Ik heb er niet zo'n moeite mee een stuk te rijden voor een mooi parcours
Als je een keer wilt afspreken om te gaan fietsen hoor ik het wel
Catkiller
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 10 oktober 2012, 18:49
Mijn mountainbike: Canyon nerve 8.0

Ik rij juist op Spijkenisse als het erg nat is overal. Ja het is midden in de polder. Maar geloof me, de wind zorgt voor een pittige training. En de route is best geinig. Ik had ook liever een route tussen bomen en struiken gehad. Maar we moeten het doen met gras.

Maar als iemand s een x , een vaste route wil gaan rijden laat t weten. Ik hou wel van een dagje /ochtend toeren op de mtb.
My life is based on a true story
Canyon Nerve 8.0 2015
RockyMountain element 50 2008 sold
American Eagle durango carbon
RisingX
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 8 september 2010, 14:17

Beste allen,

Ik woon sinds een aantal jaar in Charlois, Rotterdam Zuid. Het afgelopen half jaar mijn hobby weer een beetje opgepakt, ken hier in de buurt nog niemand om mee samen te rijden. Misschien leuk om een keer een rit in te plannen.

gr. Tom
pie eater
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: za 31 oktober 2015, 09:10
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 7;Cube stereo 150

Ik rij nu op zondag vaste prik Ridderkerk/Vlaardingen. Route Ridderkerk, Stadionweg, Erasmusbrug, Euromast, Marconiplein , Schiedam en Vlaardingen. Met rondje Vlaardingen is dit zo'n krappe 60km. De rit heen en terug doe ik vrij rustig in een poging mijn belabberde conditie te verbeteren. Ik start 09:00 , als men wil aanhaken ? Prima..
Markvld
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: di 6 oktober 2015, 15:19
Mijn mountainbike: Cube reaction gtc

Morgen is er onderhoudsdag op vlaardingen
Volgens mij beginnen ze om 9 uur
Plaats reactie