7e mtb-weekend herberg "La Vache" Warempage 28 t/m 30 sept.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Tom-s
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 17:00
Mijn mountainbike: is 8kg
Contacteer:

Ik zit nog steeds zonder vervoer (enrico kun je dit misschien aanpassen in de startpost). Is er echt niemand uit Noord of Zuid holland, Zeeland of West brabant welke een 15 minuutjes voor mij zou willen/kunnen omrijden?
Ik heb zelf geen auto en weet anders niet direct hoe er te komen. Met of zonder vrijdag rit maakt me niet uit (liefst met) en ik zal me aanpassen wat maaltijden betreft. Betaal uiteraard eerlijk mee in de benzinekosten.
Telluride
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 19:25
Mijn mountainbike: The "Hummer" (RWD)

Hoi Tom-s

Je kan met mij meerijden. Ik weet nog niet of het incl vrijdag wordt. PM me met je gegevens.
Be thankful we're not getting all the government we're paying for
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

Voor mij deze keer geen vrijdagrit en op de zondag is soep genoeg voor me.
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Enrico schreef:Omdat we al vaker bij herberg "la Vache" over de vloer zijn gekomen...... :wink:

De gastvrouw (Lydia) heeft zich bereid verklaard om voor zowel vrijdag als zondag een maaltijd klaar te maken.
Vrijdag kan men dan al te 18.00 uur (i.p.v. 20.00 uur) terecht bij "La Vache".

Zondag behoort een soepmaaltijd tot het vaste programma van het weekend. Men kan echter ook dan kiezen voor een maaltijd.

Een extra maaltijd kost Euro 20,- Het is uiteraard wel zaak voor Lydia om tijdig te weten hoeveel mensen van deze optie gebruik willen maken. Dus bij belangstelling graag even aangeven.

Denk ook aan opgave voor de warming-up rit op vrijdagmiddag - Leuke manier om aan het weekend te beginnen :-q
Voor zowel de (extra) maaltijden als de vrijdagmiddagrit graag opgave voor woensdag 26 september.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
pex
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 1 december 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Evil Sovereign

Tom-s schreef:Ik zit nog steeds zonder vervoer (enrico kun je dit misschien aanpassen in de startpost). Is er echt niemand uit Noord of Zuid holland, Zeeland of West brabant welke een 15 minuutjes voor mij zou willen/kunnen omrijden?
Ik heb zelf geen auto en weet anders niet direct hoe er te komen. Met of zonder vrijdag rit maakt me niet uit (liefst met) en ik zal me aanpassen wat maaltijden betreft. Betaal uiteraard eerlijk mee in de benzinekosten.
Ik kan wel een stukje omrijden, dan heb je de vrijdag rit ook.
-You don't have to be great to start, but you have to start to be great!
-Bicycle. Circles turning circles. The most efficient machine on the planet. Complex by design - simple by nature. As life ... well, as it should be!
Tom-s
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 17:00
Mijn mountainbike: is 8kg
Contacteer:

@Pex PB :)
@ Enrico, ik laat het voor woensdag dan zeker weten.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Langzaam kunnen we gaan aftellen...... :D

Voor de nieuwkomers nog wat extra info:

Niet alle navigatiesystemen schijnen het (gehucht) Warempage te kennen. Mocht dat het geval zijn voer dan Ortho als bestemming in. Vanuit Ortho is het ca. 2 km naar Warempage (staat aangegeven).

Bij aankomst kunnen de voertuigen geparkeerd worden op de grote parkeerplaats schuin tegenover de herberg.
Tijdelijk je auto parkeren t.h.v. de herberg om te lossen is geen probleem :wink:

Herberg la vache beschikt over een stallingsruimte voor de mtb's. Bij een volle bezetting (zoals nu het geval is) betekent dat wel passen en meten :wink: Om (lak)schade te voorkomen zou je evt. een doek / zeil mee kunnen nemen om je bike daarmee te beschermen. In de auto laten staan is uiteraard ook een optie :)

Het resterende bedrag van de betaling (€ 50,-) kun je voldoen bij Bart (B@rt). Graag gepast betalen :winkie:
(ook v.w.b. de extra maaltijd op vrijdag € 20,-)
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

@Pex. Rijd je op een 29-er?
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
pex
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 1 december 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Evil Sovereign

Jordi75 schreef:@Pex. Rijd je op een 29-er?
Nee, op een 26" Sovereign. :tong
Deze zul je nog wel zien tijdens het weekend.
-You don't have to be great to start, but you have to start to be great!
-Bicycle. Circles turning circles. The most efficient machine on the planet. Complex by design - simple by nature. As life ... well, as it should be!
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Het gaat mij er meer om... ik ga alleen richting de Ardennen... Ik dacht altijd dat er maar 1 fiets in mijn kofferbak paste maar nu blijkt dat er 2 26-ers in passen. Ze worden dan alleen wel op elkaar gelegd. Dus als je dat geen probleem vindt dan kan je wel meerijden.
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
pex
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 1 december 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Evil Sovereign

Zou op zich geen probleem zijn.
Maar ben nu al bezig met Tom-S, zodat ik hem op kan halen.
Op die manier kan hij ook met de warming up rit meedoen.
-You don't have to be great to start, but you have to start to be great!
-Bicycle. Circles turning circles. The most efficient machine on the planet. Complex by design - simple by nature. As life ... well, as it should be!
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Ok mooi :) Probleem opgelost!
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
ronB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 18:10
Mijn mountainbike: Stevens Scope Team 2010

Hallo Enrico en mede deelnemers,
Het lijkt mij heerlijk nog een weekendje in de ardennen te fietsen met een groep enthousiaste bikers. Gelukkig laat de voorspelling het gewenste (voornamelijk) droge weer zien voor het weekend alleen wat plassen om omheen te sturen. Half werk hou ik niet van dus ook de vrijdag rit en diner zullen we erbij zijn.

We hebben er zin in!
Groet Mirjam, Marleen & Ron
Refro
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 17 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC02/Ronin/Full XT/Louise

Als het nog niet te laat is (ja ik weet het het moest voor woensdag) wilde ik me nog aanmelden voor de maaltijd op vrijdag.

Heb er zin in ben alleen nog aan het wachten op een versnellingskabel maar die komt als het goed is vandaag binnen. Zo niet dan heb ik altijd nog de Santos als backup.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Refro schreef:Als het nog niet te laat is (ja ik weet het het moest voor woensdag) wilde ik me nog aanmelden voor de maaltijd op vrijdag.

Heb er zin in ben alleen nog aan het wachten op een versnellingskabel maar die komt als het goed is vandaag binnen. Zo niet dan heb ik altijd nog de Santos als backup.
No problem Remko....ik zet je op de lijst voor een maaltijd bij aankomst in Warempage.
Tot vrijdag :-q
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Plaats reactie