7e mtb-weekend herberg "La Vache" Warempage 28 t/m 30 sept.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

Iedereen nogmaals bedankt voor het toffe weekend, in het bijzonder Eric en Lydia! De een wat meer gesproken dan de ander, maar het was erg gezellig!

Ik heb in mijn tas een ALL ACTIVE beenstuk gevonden maat L, en die is niet van mij, als de eigenaar mij even een pb'tje stuurt met naam/adres, stuur ik hem even op... of als het dichtbij is op een andere manier.



See you in Warempage..!
pex
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 1 december 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Evil Sovereign

Ik ben ook weer thuis na een zeer leuk weekend.
Alles was goed geregeld, het eten was lekker en het fietsen super :-q
En natuurlijk niet het gezellige naborrelen vergeten :bier:
Top geregeld, een grote pluim naar Eric en Lidia voor de goede zorgen.
-You don't have to be great to start, but you have to start to be great!
-Bicycle. Circles turning circles. The most efficient machine on the planet. Complex by design - simple by nature. As life ... well, as it should be!
Deltaflex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 6 februari 2008, 21:14
Mijn mountainbike: Niner Air RDO Kermit Green
Contacteer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
eiri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 00:49
Mijn mountainbike: Turner 5.Spot
Contacteer:

Heerlijk weekend gehad. Bedankt Erik voor mooie tochten en Lydia voor alle gastvrijheid en maaltijden.

Prachtige foto's geven een leuk sfeerbeeld. Ik zal zo snel mogelijk een videootje samenstellen van het materiaal dat ik heb opgenomen.
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de statistieken van de gemaakt km's en hoogtemeters. Kan iemand die posten? :)
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5895
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Mooi fotowerk Lex...maar wie is die ouwe met die gele zak :D
De foto van Nina (onze nieuwe mascotte) is er echt een om in te lijsten :-q

Bedankt voor de leuke reacties tot nu toe. Ik kijk ook terug op een bijzonder leuk weekend met een gezellige groep mensen.
Al direct vanaf de warming-up rit zat de stemming er goed in. Niet in de laatste plaats door het prachtige nazomerweer natuurlijk.
Zelf zit ik met twee (totaal) verzuurde benen.. ga er vanuit dat ik niet de enigste ben :tong

Compliment voor Mirjam: net goed en wel een half jaar door het mtb-virus besmet en toch zonder al te veel moeite de 3 tochten volbracht :-q

@Bart: bedankt voor je penningmeesterschap. Jammer (maar uiteraard wel begrijpelijk) dat je maar gedeeltelijk mee kon fietsen. Hoop dat de knieklachten snel verholpen worden en dat je ons weer lachend (op het buitenblad :lol: ) voorbij komt knallen.

@Lex: bedankt voor het gidswerk bij de turboboys en het mede samentellen van de routes.

@Haavie (Rene) bedankt voor je assistentie ! Gelukkig hebben we maar een keer beroep op je moeten doen :wink:
Voor Lydia waren een paar extra handen (bij afwezigheid van Philip) ook zeer welkom. (vriendelijk verzoek dit niet verkeerd op te vatten :winkie: )

"Erst das Fressen, dann die Moral" (B. Brecht)......... dan zit je bij herberg La Vache wel goed :wink:
De verzorging van Lydia was weer perfect.

Graag tot de volgende keer !
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
ATX990
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: do 30 juni 2005, 20:50
Mijn mountainbike: Loves to ride!

Deltaflex schreef: Afbeelding
Volgens mij denkt die middelste gast dat er stenen in z'n soepie zitten :lol:

Soepie smaakte heerlijk overigens! :D
Love the ride! Rocky Mountain | EATS.place
Deltaflex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 6 februari 2008, 21:14
Mijn mountainbike: Niner Air RDO Kermit Green
Contacteer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5895
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Wow...gaaf vooral die eerste foto :-q
Mooi vastgelegd Lex.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Deltaflex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 6 februari 2008, 21:14
Mijn mountainbike: Niner Air RDO Kermit Green
Contacteer:

Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Zeker mooie foto`s vastgelegd Lex :-q

Vooral die eerste foto komt mij bekend voor,die geweldige afdaling wat onder eindigd in een beekje en na het beekje weer rechts omhoog een stijle klim.Foto 2012

En deze foto heb ik vastgelegd in 2007 de zelfde afdaling,toen knalde Enrico met een wilde gang naar beneden(als je goed kijkt zie Enrico daar onder aan biken),jeetje wat is het nu goed dicht gegroeit :o

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mongooseboy op ma 1 oktober 2012, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Telluride
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 19:25
Mijn mountainbike: The "Hummer" (RWD)

Hey Bunch!

Mijn dank gaat uit naar jullie allen voor het gezellig weekend, de sfeer, Eric voor de organizatie, Lydia voor de gastvrijheid en verzorging, de Turbogroep voor de klimles, de mechanikers voor de snelle technische service!
Kenne we volgend weekend weer? :-q
Be thankful we're not getting all the government we're paying for
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5895
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Jordi75 schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd naar de statistieken van de gemaakt km's en hoogtemeters. Kan iemand die posten? :)
Check de site van Erwin: http://www.eiri.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

Hier ook een dankbetuiging voor een heel geslaagd weekend. Eric en Lex voor de routes, Lydia voor de gastvrijheid en verzorging, de rest voor de relaxte sfeer. Renee voor standby support en pechgevallen. Blijf me toch weer verbazen hoeveel mensen het als een 'traktatie' zien, om een vakantieweekendje te plannen waar je 3 dagen lang heuvels gaat oprijden totdat je benen verzuren, om ze vervolgens in een flits weer vanaf te rijden.....beetje vreemd,..maar wel lekker.

alvast wat foto's die ik heb geschoten (volgen er nog wel wat,meer dan ik dacht :o )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
- What goes Up, Must come Down -
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5895
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Nice pic's John !! Laat de rest maar komen :-q
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Plaats reactie