7e mtb-weekend herberg "La Vache" Warempage 28 t/m 30 sept.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Afbeelding
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Mongooseboy schreef:En de tweede foto was gemaakt in September 2008,waar we allemaal zaten te eten na een mooie bike tocht op vrijdagmiddag in Aywaille.Echt heb mij toen zeer goed vermaakt :-q .Maar deze keer moet ik helaas het voorbij laten gaan en hoop volgendjaar er weer bij te zijn.
We zullen je missen! :bier:

@Enrico, zal een deze dagen snel het geld even overmaken. Ff chaos hierzo!
NextBikeParts
Ride your own way!
B@rt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2284
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 13:37
Contacteer:

AAAh ik wist dat ik iets vergeten was! ZSM wordt de betaling gedaan!
....Train Till It Hurts......

2009 & 2010 LCMT finisher
2e & 5e plek in het jongerenklassement
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5895
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Een ieder die de aanbetaling nog niet voldaan heeft wordt vriendelijk verzocht dit alsnog te doen :wink:
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5895
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Enrico schreef:Een ieder die de aanbetaling nog niet voldaan heeft wordt vriendelijk verzocht dit alsnog te doen :wink:
N.a.v. van deze "aanmaning" heeft helaas maar één (van de in totaal 5) achterblijvers gereageerd.

De overigen heb ik een PB gestuurd. Vriendelijk (maar nu wel dringend) verzoek om de aanbetaling z.s.m. te voldoen !
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Refro
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 17 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC02/Ronin/Full XT/Louise

Nog mensen die de proloog niet rijden en toevallig ook nog een plaats voor een fiets en persoon over hebben. Ik woon in midden limburg en kan vrij makelijk richting a2 komen dus dan zou oppikken al helemaal makelijk moeten zijn.

Als het moet kan ik zelf ook met de auto komen maar met maar 1 auto en een zwangere vrouw is dit voor haar niet zo handig. Vanaf morgen ben ik een week weg, maar als iemand een plaatsje heeft stuur maar een pb.
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Enrico ik wil ook mee! Waarschijnlijk zal je ook nog iets van John horen hierover :) Greetz
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5895
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Nicky87 graag reactie op mijn PB

Het wordt tijd om definitieve afspraken te maken.

Vervoer is prio 1. Mochten er deelnemers zijn die om vervoer verlegen zitten kunnen ze dat in dit topic melden.

Tot nu toe heeft alleen Refro kenbaar gemaakt graag met iemand mee te willen rijden (zie enkele posten hierboven).

Zelf rij ik met jonjon en Haavie naar Warempage en heb helaas dan geen plek meer over in de auto.
Laatst gewijzigd door Enrico op zo 16 september 2012, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
eiri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 00:49
Mijn mountainbike: Turner 5.Spot
Contacteer:

Enrico schreef:Voor de nieuwkomers:

...

Het aanvangstijdstip zal rond 14.00 uur zijn op een nog nader bekend te maken locatie in de Ardennen (Deelname staat los van het overige programma.)
Hoi Enrico,

Als nieuwkomer, nog een vraag. Hoe laat worden we op vrijdag verwacht, of bedoel je daar 14:00 uur mee?
ATX990
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: do 30 juni 2005, 20:50
Mijn mountainbike: Loves to ride!

^eiri, als je mee wil doen met de vrijdagrit dan om 1400 op een ntb punt.

als je vrijdagavond aanrijdt vanaf een uur of 2000 meestal.
Love the ride! Rocky Mountain | EATS.place
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5895
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

ATX990 schreef:^eiri, als je mee wil doen met de vrijdagrit dan om 1400 op een ntb punt.

als je vrijdagavond aanrijdt vanaf een uur of 2000 meestal.
Correct en tevens juist.....

Bij voldoende animo wil ik evt. nog wel iets op touw zetten voor vrijdagmiddag.

Zo niet dan wordt men vrijdag 28 sept. ca. 20.00 uur bij herberg "la Vache" te Warempage verwacht.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Jordi75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail

Ik wil in ieder geval wel meedoen met de vrijdagrit.
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees

Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

ik ook
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5895
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Ok dat zijn er al twee... :winkie:

In de startpost zal ik aangeven wie nog meer aan de vrijdagmiddagrit mee wil doen.

Bij uitgesproken slecht weer gaat de vrijdagrit niet door. Uit ervaring weet ik dat het niet bepaald prettig is om met natte spullen bij de herberg aan te komen :winkie:

Gegeten zal er ook moeten worden....Het is evt. een optie om (als Lydia van de herberg daar voor te vinden is) om in Warempage de koolhydraten weer aan te vullen. De gastvrouw staat bekend om haar kookkunsten :-q Voor de duidelijkheid: een maaltijd bij aankomst hoort niet bij het weekendprogramma en zal dus evt. afzonderlijk betaald moeten worden. Uiteraard kun je ook onderweg naar de herberg ergens iets eten.

Overigens... De vrijdagmiddagrit is vooral bedoeld om met elkaar kennis te maken en alvast wat in de stemming te komen.
Gezelligheid staat voorop. Jezelf uit de naad rijden mag (naar behoefte) op za. en zo,. :tong Dat wil overigens niet zeggen dat we één of ander slap parcourtje gaan rijden :lol:

Zodra er voldoende deelnemers zijn (minimaal 6 man) zal ik nadere informatie in de startpost vermelden.
Als je deel wil nemen aan de warming-up rit reken er dan op dat je ca. 14.00 uur in Aywaille (ca. 25 km ten zuiden van Luik) moet zijn.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
pex
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 1 december 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Evil Sovereign

Ik ben ook wel in voor een voorproefje/warming-up op vrijdag middag.
Dus als de vrijdag rit doorgaat, ben ik er bij :-q
-You don't have to be great to start, but you have to start to be great!
-Bicycle. Circles turning circles. The most efficient machine on the planet. Complex by design - simple by nature. As life ... well, as it should be!
Plaats reactie