7e mtb-weekend herberg "La Vache" Warempage 28 t/m 30 sept.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Done.

Ik ben van plan om de vrijdagrit ook mee te pakken. In de auto is nog plaats, evenals twee vrije plekken op de fietsendrager. Vertrek vanuit Arnhem-Nijmegen-Venlo-Maastricht
Tom-s
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 17:00
Mijn mountainbike: is 8kg
Contacteer:

Ik ben er bij! En daarmee heel blij :bier: . *Plaatst in agenda... Omlijnen... Markeren.. nog eens inkleuren :) *. Helaas door mijn feest en fietsgedrag door het jaar heen heb ik deze zomer nogal wat herexamens en ben daarom al ruim 2 maanden niet meer aan fietsen toegekomen. Gelukkig kan ik half september beginnen met trainen dus dat komt helemaal goed :D.

Ik zoek nog wel: Vervoer vanuit Leuven, Belgie (of Begijnendijk bij Aarschot, Belgie) --> Warempage want ik heb zelf geen auto. Ik zou dolgraag ook de vrijdagrit meedoen. Als er iemand is die me mee zou willen oppikken hoor ik dat graag (PB). Ik betaal mee in de benzinekosten (uiteraard).

Ik zal zoals alle jaren weer zorgen dat de rugzak vol zit met EHBO spullen zodat de turbo groep voorzien is van EHBO.
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Tom-s schreef:Ik ben er bij! En daarmee heel blij :bier: . *Plaatst in agenda... Omlijnen... Markeren.. nog eens inkleuren :) *. Helaas door mijn feest en fietsgedrag door het jaar heen heb ik deze zomer nogal wat herexamens en ben daarom al ruim 2 maanden niet meer aan fietsen toegekomen. Gelukkig kan ik half september beginnen met trainen dus dat komt helemaal goed :D.

Ik zoek nog wel: Vervoer vanuit Leuven, Belgie (of Begijnendijk bij Aarschot, Belgie) --> Warempage want ik heb zelf geen auto. Ik zou dolgraag ook de vrijdagrit meedoen. Als er iemand is die me mee zou willen oppikken hoor ik dat graag (PB). Ik betaal mee in de benzinekosten (uiteraard).

Ik zal zoals alle jaren weer zorgen dat de rugzak vol zit met EHBO spullen zodat de turbo groep voorzien is van EHBO.
Je woont in Den Bosch? Wij in Roosendaal....

Ik moet morgen nog even naar de dokter voor een knieonderzoek, als die ok is dan heb ik ook groen licht, hele kleine ovb dus maar ik denk dat alles ok is. Grts Ralph
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Heb al enkele aanbetalingen mogen ontvangen (Eiri / Ollie / Tom-S / ATX999 / Emile en Bart) waarvoor mijn dank.

Had het niet aangegeven maar graag bij de aanbetaling even je nickname van het forum vermelden :wink:
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Tom-s
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 17:00
Mijn mountainbike: is 8kg
Contacteer:

Dubber schreef: Je woont in Den Bosch? Wij in Roosendaal....

Ik moet morgen nog even naar de dokter voor een knieonderzoek, als die ok is dan heb ik ook groen licht, hele kleine ovb dus maar ik denk dat alles ok is. Grts Ralph
Geen nieuws, goed nieuws? Positieve uitslag?

Ik studeer en fiets in Leuven. Mijn ouderlijk huis staat in Den Bosch. Als je me zou kunnen meenemen uit Leuven zou dat helemaal super zijn.
PB anders even, gaan we daar verder.
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Ja positieve uitslag, bleek n beschadiging op het botvlies te zijn van n oude bloeding. niks ergs! We pb'en Tom
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Tom-s schreef:
Dubber schreef: Ik studeer en fiets in Leuven. Mijn ouderlijk huis staat in Den Bosch. Als je me zou kunnen meenemen uit Leuven zou dat helemaal super zijn.
PB anders even, gaan we daar verder.
Het is uiteraard niet mijn bedoeling om jullie evt. afspraak om samen te rijden te verstoren :roll:
Edoch... Dubber staat nog op de reservelijst. Kan helaas dus nog niet garanderen dat hij mee kan.
Ik kan wel bij onze gastvrouw (Lydia) informeren of ze 24 (i.p.v. 22) mountainbikefanaten kan herbergen :wink:
Op FB zag ik dat Lydia momenteel van een vacantie in Z-Frankrijk geniet dus het antwoord kan nog even op zich laten wachten.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Tom-s
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 17:00
Mijn mountainbike: is 8kg
Contacteer:

Dat was mij niet bekend. Nu ik de deelnemerslijst zo zie weet ik eventueel wel iemand anders die ongeveer langs Leuven moet. Lennytp, zie mail.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Tom-s schreef:Dat was mij niet bekend. Nu ik de deelnemerslijst zo zie weet ik eventueel wel iemand anders die ongeveer langs Leuven moet. Lennytp, zie mail.
Denk dat Lenno nog ergens onder een palmboom ligt :D Heb hem ook een PB gestuurd + FB-bericht maar nog geen reactie ontvangen :wink:
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Uhhh betekent als je naam in rood staat dat je dan op de reservelijst staat?
Pedal damn it!!
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

nightcrawl schreef:Uhhh betekent als je naam in rood staat dat je dan op de reservelijst staat?
Sorry als het niet helemaal duidelijk aangegeven stond (heb het inmiddels aangepast).

De herberg heeft (in principe) plaats voor 22 personen. Dit zijn de deelnemers op de groene lijst.

De "reservespelers" staan idd. op de rode lijst.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Schrap me maar van die lijst. Was vergeten dat ik een familieweekend had. Vandaar destijds de onder voorbehoud. Net thuis en vond een briefje met een herinnering ervan maar meteen in de agenda noteren.

Have fun allemaal!!!!!
Pedal damn it!!
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

nightcrawl schreef:Schrap me maar van die lijst
Done that Sander... Jij ook alvast veel plezier gewenst !
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Voor mij ook n schrap svp, dit ivm duidelijkheid.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Dubber schreef:Voor mij ook n schrap svp, dit ivm duidelijkheid.
Weet niet precies wat je hiermee bedoelt.
Vanaf het begin heeft er gestaan: "De herberg heeft plaats voor 22 personen" gevolgd door een groene lijst met jawel.... 22 namen. Daaronder in het rood nog een aantal namen.
Als je dit niet duidelijk vond /vindt moet je m.i. toch echt het probleem bij jezelf zoeken :~
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Plaats reactie