7e mtb-weekend herberg "La Vache" Warempage 28 t/m 30 sept.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
lennytp
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 580
Lid geworden op: wo 8 november 2006, 14:27
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 1, Scott Spark WC
Contacteer:

Enrico schreef:
Tom-s schreef:Dat was mij niet bekend. Nu ik de deelnemerslijst zo zie weet ik eventueel wel iemand anders die ongeveer langs Leuven moet. Lennytp, zie mail.
Denk dat Lenno nog ergens onder een palmboom ligt :D Heb hem ook een PB gestuurd + FB-bericht maar nog geen reactie ontvangen :wink:
Hey, I'm alive na een "trainingskamp" in de Ardennen. Dat smaakt naar meer en dus er weer bij dit magistrale weekend!!!
Verrek; tis alweer anderhalf jaar geleden dat ik hier was ingelogd...
Freedom is in the hand of the key holder!!

2009 & 2010 LCMT Finisher!!
Dubber
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2392
Lid geworden op: za 2 januari 2010, 23:38
Mijn mountainbike: too much to list :)

Enrico schreef:
Dubber schreef:Voor mij ook n schrap svp, dit ivm duidelijkheid.
Weet niet precies wat je hiermee bedoelt.
Vanaf het begin heeft er gestaan: "De herberg heeft plaats voor 22 personen" gevolgd door een groene lijst met jawel.... 22 namen. Daaronder in het rood nog een aantal namen.
Als je dit niet duidelijk vond /vindt moet je m.i. toch echt het probleem bij jezelf zoeken :~
Niet iets erachter zoeken Eric, duidelijkheid als in keuzes maken en duidelijk zijn naar de organisatie. als mij iets niet duidelijk zou zijn had ik het wel aangegeven. nu dus ook, kan beter aangeven dat ik niet ga dan de reservelijst onbedoelt bezet houden. have fun daar :-q
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Enrico schreef:Ik kan wel bij onze gastvrouw (Lydia) informeren of ze 24 (i.p.v. 22) mountainbikefanaten kan herbergen :wink:
Op FB zag ik dat Lydia momenteel van een vacantie in Z-Frankrijk geniet dus het antwoord kan nog even op zich laten wachten.
Ok. (hele lichte :wink: ) "frustratie" omdat ik druk bezig was alsnog iets te regelen (zie bovenstaande).
Het blijkt overigens wel mogelijk te zijn de herberg met 24 man te vullen. Dat zou dan wel betekenen dat 2 man het met een iets minder comfortabele slaapplaats zouden moeten doen.

@ Ralph: Ga er vanuit dat StephanH dan ook niet mee gaat ?
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
StephanH
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 596
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 18:38
Mijn mountainbike: Canyon Stoic
Contacteer:

Mij mag je dan inderdaad ook schrappen! Ik wens degenen die wel gaan een fijn weekend, en hopelijk ben ik er volgend jaar wel bij!
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

StephanH schreef:Mij mag je dan inderdaad ook schrappen! Ik wens degenen die wel gaan een fijn weekend, en hopelijk ben ik er volgend jaar wel bij!
Ok. bedankt voor de terugkoppeling en wellicht tot de volgende editie.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Telluride
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 19:25
Mijn mountainbike: The "Hummer" (RWD)

Het is ook niet zo dat La Vache daar de enige herberg is toch? Misschien dat voor de overflow een andere herberg of camping mogelijk is. Ik zie toch dat die reservelijst elke keer groter wordt. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling om met een peloton van 100 deelnemers de boel onveilig te maken daar. Just een suggestie. Kan bij la vache een campewr aangesloten worden?
Be thankful we're not getting all the government we're paying for
Refro
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 17 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC02/Ronin/Full XT/Louise

Telluride schreef:Het is ook niet zo dat La Vache daar de enige herberg is toch? Misschien dat voor de overflow een andere herberg of camping mogelijk is. Ik zie toch dat die reservelijst elke keer groter wordt. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling om met een peloton van 100 deelnemers de boel onveilig te maken daar. Just een suggestie. Kan bij la vache een campewr aangesloten worden?
Er is zat in de buurt waar je kan verblijven, leuke vakantiehuisjes, campings etc. Maar volgens mij is keer op keer de herberg net wel of net niet vol en zijn er op zowel de deelnemers als de reserve lijst meer als voldoende afvallers.

Dit maakt alles wel een stuk complexer, hoe ga je het met eten doen? Het is zo denk ik al complex genoeg. Maar als mensen echt graag willen ben ik er van overtuigd dat er via Enrico met Lydia wel wat te regelen valt. Maar blijkbaar heeft niemand hier zelf tijd in willen steken.

Een camper aansluiten weet ik niet of dat kan. Parkeren in ieder geval wel op de parkeerplaats bij de herberg.

Conditie is nog niet alles maar ik heb er wel zin in, zal ook snel voor de aanbetaling gaan zorgen.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Telluride schreef:Ik zie toch dat die reservelijst elke keer groter wordt.
Welke reservelijst :winkie:
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
pex
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 1 december 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Evil Sovereign

Enrico schreef:
Telluride schreef:Ik zie toch dat die reservelijst elke keer groter wordt.
Welke reservelijst :winkie:
Haha, inderdaad :winkie:

Ik heb er zin in, kunnen we al....
-You don't have to be great to start, but you have to start to be great!
-Bicycle. Circles turning circles. The most efficient machine on the planet. Complex by design - simple by nature. As life ... well, as it should be!
ATX990
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: do 30 juni 2005, 20:50
Mijn mountainbike: Loves to ride!

Idd, volgens mij is het de laatste keren nog zo geweest dat we ruim in de herberg konden verblijven.
Love the ride! Rocky Mountain | EATS.place
Deltaflex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 6 februari 2008, 21:14
Mijn mountainbike: Niner Air RDO Kermit Green
Contacteer:

sfeerimpressie afgelopen jaren

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
ATX990
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: do 30 juni 2005, 20:50
Mijn mountainbike: Loves to ride!

Wat een mooie rocky op die laatste foto :)
Love the ride! Rocky Mountain | EATS.place
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Pak Golf!

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

En de tweede foto was gemaakt in September 2008,waar we allemaal zaten te eten na een mooie bike tocht op vrijdagmiddag in Aywaille.Echt heb mij toen zeer goed vermaakt :-q .Maar deze keer moet ik helaas het voorbij laten gaan en hoop volgendjaar er weer bij te zijn.
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Golf bezitters kunnen sinds kort zonder gevaar voor schade door Warempage rijden.....Loes is enkele maanden geleden overleden :((

Tot nu toe heb ik 10 aanbetalingen mogen ontvangen. Nogmaals het verzoek om dit voor 01-09 te voldoen :roll:
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Plaats reactie