MTB schoenen voor op flats (a la Five Ten Freerider)

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16706
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Een schoen met ruimte voor plaatjes doet het nooit zo goed als een dedicated flat-schoen volgens mij.

De vraag is natuurlijk al een paar jaar geleden gesteld, maar inmiddels heb ik zelf een schoen zonder veters die me goed bevalt :)
Vaude AM Moab Tech, gebruikt een BOA draaisluiting en een flap met klitteband er overheen. Pasvorm erg prettig als je voorvoet wat breder is, ze zitten mij fijner dan de Five Ten Freerider Contact die ik ook nog heb (met veters ;-)).
En niet onbelangrijk, de grip op de pedalen doet amper onder voor die van de FT's voor mijn gevoel.

Afbeelding
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

holy thread resurrection :wink: :winkie:

mag hopern dat dat joch na twee jaar z'n schoenen heeft
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
HenkMuilwijk
All rounder
All rounder
Berichten: 145
Lid geworden op: za 23 januari 2021, 20:07
Mijn mountainbike: Cube Stereo Hybrid 140 HPC SLX

kermit schreef: vr 23 april 2021, 09:50 Een schoen met ruimte voor plaatjes doet het nooit zo goed als een dedicated flat-schoen volgens mij.

De vraag is natuurlijk al een paar jaar geleden gesteld, maar inmiddels heb ik zelf een schoen zonder veters die me goed bevalt :)
Vaude AM Moab Tech, gebruikt een BOA draaisluiting en een flap met klitteband er overheen. Pasvorm erg prettig als je voorvoet wat breder is, ze zitten mij fijner dan de Five Ten Freerider Contact die ik ook nog heb (met veters ;-)).
En niet onbelangrijk, de grip op de pedalen doet amper onder voor die van de FT's voor mijn gevoel.

Afbeelding
Voor de liefhebbers, op dit moment btwvrij bij Otto , heb ik deze net gekocht. :-q
Mijn fietsje mag vies worden.
Plaats reactie