Hier nog dames uit de regio Heemskerk?

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
D-S
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 12 augustus 2012, 16:50
Mijn mountainbike: Giant Anthem 3!

Ik fiets nu sinds een jaar of 3/4, zowel op de mountainbike als op de racefiets. Een ontzettend leuke hobby, maar een hobby is nog veel leuker als je het plezier kunt delen.. Misschien bevindt zich hier een dame uit mijn regio die het leuk vind om af en toe eens samen een route, parcours of tochtje te fietsen op welke fiets dan ook?

In de winterperiode fiets ik eigenlijk alleen in het weekend en eventueel op een vrij te plannen vrijdag. Zomers is in de namiddag/avond ook ruimte voor een ritje! :D

Ik hoor het graag :winkie:
Gebruikersavatar
Nerobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 17 april 2016, 12:03
Mijn mountainbike: Antidote CarbonJack
Contacteer:

Ik zal mijn vriendin eens zeggen hier te kijken.
Wij komen uit krommenie, en ze is beginnend biker (Heeft wel al een goede conditie)
It’s a Szytech thing. You wouldn’t understand..
- Antidote - EVIL - IGL Bike Coatings - Hope - NS-Bikes -
Szytech - Bikes done different
rumorcomp74
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 15 juli 2015, 18:44
Mijn mountainbike: Rumor FSR Comp 29

Hoi D-S,

ik kom uit Edam en met enige regelmaat op Schoorl te vinden. Ik ben op zoek naar dames die interesse hebben om samen naar Marathons te rijden in Belgie en Duitsland. De eerste staat gepland op 29 mei, Rhenser marathon.

We kunnen sowieso eens afspreken op Schoorl.

Groet Mirjam
Diamantina Bike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 17 april 2011, 16:17

Hoi D-S,

Ik ben ook op zoek naar iemand om mee te biken in de omgeving Heemskerk. Ik woon in Castricum. Als je een keer wilt afspreken hoor ik t graag!

Mirjam: ik vind een rondje Schoorl ook leuk, maar ben misschien te langzaam voor je aangezien je op zoek bent naar een sportieve en snelle rijdster :). Mocht dit nou niet t geval zijn dan vind ik t leuk om een keer af te spreken in Schoorl!

groeten,

Fatima
rumorcomp74
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 15 juli 2015, 18:44
Mijn mountainbike: Rumor FSR Comp 29

Hoi Fatima,

Ik ben niet op zoek naar snelle rijdsters hoor. Wel graag dames die ook in Europa willen fietsen, op die marathons heb je ook kortere afstanden.

Fiets je vaker op Schoorl?

Groet Mirjam
Gebruikersavatar
D-S
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 12 augustus 2012, 16:50
Mijn mountainbike: Giant Anthem 3!

Ik zie dat ik hier schandalig lang niet gereageerd heb.
Fatima, ik ga even proberen je een privé bericht te sturen.
Misschien dat we dan wat sneller contact kunnen hebben ;)

Mirjam, wat leuk dat je marathons doet.
Ik heb (nog) nooit een marathon gedaan. Alleen een keer een toertocht op Texel.
Verder fiets ik vooral zelf.
Diamantina Bike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 17 april 2011, 16:17

Hoi dames,

Ik ben hier ook al veel te lang niet geweest! ;)....D-S: ik heb je net een pb gestuurd!

Mirjam: sorry! Zie dus net pas je reactie van eind mei! Ik vind het leuk om mn fiets mee te nemen op vakantie (nu bv in Brazilie waar ik ook fiets en kleine wedstrijdjes meepak), maar in Europa beperk ik me dan toch tot de omgeving waar ik woon..Castricum, Wijk aan Zee, Bergen. Als je t leuk vind om een keertje in Schoorl af te spreken hoor ik t graag! Ik heb Schoorl nog maar een paar keer gefietst en ben een beginner daar....moet nog afstappen bij bepaalde stukken...
BirgitteRiem
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 28 oktober 2018, 21:01
Mijn mountainbike: Wilier Triestina 110X

Hoi dames,

Ik zie hier allemaal berichten uit mijn omgeving geplaatst worden.
Nu zijn deze al van enige tijd geleden 😅 maar wordt er nog gefietst?
Ik train zelf voor mbt marathons in Duitsland en voor het beach racen, maar fiets ook vaak gewoon relaxed.
Schoorl en Spaarnwoude zijn mijn favoriete plekken voor training op techniek en tempo. Het PWN duin voor de vroege ochtend uurtjes op onverhard.
Als er nog iemand een keertje samen wilt fietsen, dan hoor ik het graag.
Groetjes, Birgitte
#lovemywilier
Plaats reactie