Women of a certain age

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

geldt voor mijn vrouw ook hoor......fietst graag maar forum ho maar :winkie:
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Hilco schreef: vr 22 januari 2021, 17:34 geldt voor mijn vrouw ook hoor......fietst graag maar forum ho maar :winkie:
Hier hetzelfde. Tegen alle verwachtingen in (ook die van haar) vind ze het Mtb-en super! Op de afdalingen ben ik de baas en bij de klimmen is zij dat :lol:
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

komt omdat we altijd binnenweggetje namen met boodschappen doen :winkie:

https://www.youtube.com/watch?v=ovfVF_7IUCw
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
BloodSweat&Gears
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 29 augustus 2021, 14:49

Ja, er zijn zeker vrouwelijke mts'ers in je bedoelde categorie. In het begin was ik wel bezorgd of er ook wel gezellig vrouwen mtb'en. Maar dat valt gelukkig mee. Met Corona zie ik ook veel meer mtb'ers en veel dames op de trail. Leuk om te merken dat de mtb'ende ladies veel jonger eruitzien dan ze vaak blijken te zijn. Ik zeg ook dat ik tien jaar jonger ben. Dan ga ik ook meteen een stukje harder, grappig hoe dat werkt in je hoofd. Maar ja, voorbij gereden word ik nog wel regelmatig. Zou leuk zijn om een keer een MTB WCA event (MTB Women of a Certain Age) te hebben.
Gemma Glitter
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 8 oktober 2021, 11:16
Mijn mountainbike: Cannondale Topstone 2

Hallo allemaal, Miss Gemma Glitter wordt bestuurd door een jonge 45 jarige dame, die kort heeft geprobeerd te mountainbiken, maar daar veel te schijterig voor bleek. Kon er niet aan wennen en werd nerveus van al die jonge gasten die achter haar fietsten, in de hoop dat ze snel opzij zou gaan zodat ze konden inhalen.

Ik, de bestuurder dus van Gemma, heb gekozen voor een gravelbike, en heb de Cannondale Topstone 2 gekocht afgelopen maart. Ik fiets zowel over de weg, als over gravelpaden of graspaden. In Noord Holland zijn nog niet zoveel gravelpaden (buiten het PWN gebied om waar jetot 10:30 uur overal fietsen mag). PWN gebied vermijd ik, want daar is het sinds corona voor mij te druk.

Ik geniet van mijn ritten, die tot nu toe zo rond de 30 - 50km zijn, waarbij ik regelmatig stop om foto's te maken van de omgeving.
Ik zou weleens clinics willen volgen, kon helaas dit najaar iet meedoen et Start2Bike, ik hoop dat dat volgend jaar lukt.

En nu ga ik even heerlijk fietsen inhet prachtige najaars weer en daarna tijdens de formule 1 dit forum maar eens uitpluizen :-D
yvonne78!
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: do 1 juli 2021, 08:44

Dag womens of a certain age,

Ik fiets al ruim een jaar alleen op de MTB. Naast mtb, doe ik aan crossfit en sta ik graag op de skipiste.

Graag zou ik met een gelijk gestemde samen willen gaan fietsen. Eventueel trips naar de Ardennen, Franse of Duitse bikeparken zou ik ook graag willen gaan fietsen.

Ik ben dus op zoek naar een maatje. Een woman of a certain age in de omgeving van Gemert, Uden, Veghel, Boxmeer.

Mocht je dit wat lijken dan hoor ik graag van je.
Saar75
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 10 september 2023, 12:36

Daar ben ik ook naar op zoek maar dan omgeving Amsterdam >> Utrechtse Heuvelrug.
Ik woon zelf in Amsterdam maar daar zijn alleen een paar korte routes in het Twiske. Over mezelf, ik ben 48 jr. en heb lange tijd geleden veel tijd op de mtb doorgebracht. Ik fiets nu sporadisch maar zoek iemand met wie ik regelmatig kan af spreken op een vrijdag of in het weekend.
Plaats reactie