Dames en ttf

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
venom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 19 december 2007, 20:45
Mijn mountainbike: Gazelle W2

1 wat vinden de dames van technical trial features?
2 doen jullie ze of rijden jullie om?

Dan bedoel ik vb kleine schansjes etc
Zelf neem ik ze wel als ze binnen mijn vaardigheden vallen:

Zelf neem ik de kleine schansjes wél. Vind het leuk als ik loskom maar hoeft geen meter hoog te zijn.

Drop-offs: kleine neem ik wel. Grote zijn hier niet.
Kombochten vind ik geen reet aan.
Rockgardens zijn hier niet
“ rode” afdalinkjes neem ik ook mits mn kop ernaar staat (= ik geconcentreerd ben).
Evenwichtsbalken heb je hier niet en lijkt me ook niks
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Je moet lekker doen wat je zelf leuk vind.

Wat wat je niet kan of denkt te kunnen kan je leren. Mijn ervaring met onderhoud aan de route is dat heren niet luisteren en dames na enkele aanwijzingen keurig een drop (de expert lijn omdat wij bezig waren met de makkelijke lijn) afrijden waar de heren die denken dat ze het wel kunnen (niet luisteren) half op hun smoel gaan.
◼︎ Go round the outside.
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Wat ik als vrouw van ttf's vind? Ligt eraan waar de ttf's liggen. Over het algemeen vind ik Alles wat een route uitdagender maakt leuk.
Overigens wel beetje afhankelijk van de fiets waar ik op rijd. Op m'n xc hardtail (zonder dropper) vind ik drops van 50cm wel een beetje de max.
Ik kom opzich tot zeker niveau altijd aarsig uit de voeten, maar north shores (of skinny's) smaller dan pak 'm beet 40cm vind ik eng 😁
Plaats reactie